1.3

50.7K 2.7K 349
                                    

"Sağ eller havaya!"

Ablamla sağ ellerimizin yüzük parmağına  taktığımız sahte tektaşları öne çıkarıp şarkıyı söylemeye devam ettik.

"Tektaşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım!"

Ablamın odasının kapısını açılınca abim içeri girdi. "Gerizekalı mısınız kızım siz? Sabah sabah niye bağırıyorsunuz? Bi uyutmadınız adamı."

"Babam evde değil ki?"

Bismillahirrahmanirrahim. Bunu abim gittikten sonra demem gerekiyordu. Ablamın kolundan tutup önüme çektim. Abim beni dövecekse önce ablamı çiğnemesi gerekiyordu.

"Çekil şuradan Arya."

"Çekilme abla!"

Abim bize biraz daha yaklaşıp ablamın kafasından öptü. Haydaaaa. Ablam önümden çekilince abimle karşı karşıya kaldık.

"Üvey miyim ben?"

Ablamı öpüyorsa beni dövüyordu. Hayır teraziyi mi eşitleyememişti anlamıyorum ki. Yada ciddi ciddi üveydim. Benden önce çocukları olmuş zaten o yüzden beni gidipte evlatlık almamışlardır. Kesin birisi kapının önüne koydu beni annemlerde dayanamayıp aldı.

Yada abimin dedikleri doğru muydu? Beni çöpten mi aldılar? Allah'ım bu nasıl bir hayat başlangıcı.

Dibime kadar giren abimden kaçamayıp yanağımı yine kaptırdım. Boşuna köpek demiyorum. "Bırak ya beni bırak."

Yanağımı resmen koparıyordu. Ablam gülerek bize bakıyor. Şuan inandım üvey olduğuma.

"Annee!"

Beni bundan tek kurtaracak kişi canım anamdı. Elimi abimin saçlarına götürüp çektim. "Bırak beni manyak!"

Saçını geriye çekince yanağım daha çok acıyordu çünkü abimin yanağımı bırakma gibi bir düşüncesi yoktu.

Açık kapıdan annemin terliği uçarak gelip abimin kafasına çarpıp yere düştü. Canım anam kurtarmaya geldi beni.

"Eşek kadar oldunuz ne bu haller."

Annem odaya girip ellerini bize doğru sallayarak konuşuyordu. Abim yanağımı bırakıp yanımda durdu. "Bir kere daha birbirinizi yerseniz valla sizi isteyen ilk kişiye veririm. 3 lü kardeş düğün yaparım yalvarsanızda vazgeçmem."

Benim ne suçum var be?

*

Fadime'nin gereksizleri

Adel:

Abim:Bak evde değilim diye beni sinir etme eve gelince koltuğu kafana fırlatırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Abim:Bak evde değilim diye beni sinir etme eve gelince koltuğu kafana fırlatırım

Adel:Ben anladım zaten

Adel:Son kez buraya yazıyorum

Adel:Kaçcam evden

Abim:Ne diyorsun kızım

Adel:Üvey olduğumu anladım diyorum

Adel:Aldığınız çöpün yerini de söyleyinde kendimi bırakacam oraya

Abim:Saçma sapan konuşma

Abim:Nereden çıkardın üvey olduğunu?

Adel:Nereden mi?

Adel:NEREDEN ÖYLE Mİ

Ablam:Ne konuşuyorsunuz böyle bomboş

Adel:Gel üvey abla sende gel

Ablam:Yine ne saçmalıyor bu?

Adel:Üvey olduğumu bu kadar belli etmeseydiniz

Ablam çevrimdışı.

Adel:Git sen git

Adel:Abim beni ne kadar dövüyorsa seni o kadar seviyor be

Abim:Seviyorum seni de

Abim:Nereden çıkarıyorsun saçma şeyler

Adel:Ya öyle mi

Adel:Eğer üvey değilsem beni niye sevmiyorsun o zaman

Abim:İyice saçmaladın

Abim çevrimdışı.

Adel:

Adel:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


---

Bunların kardeşlik ilişkilerine acayip bayılıyorum be

Keşke benim de bi abim olaydı da yanağımı ısıraydı

Halay Başı |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin