"Çillerini öpeyim mi?"
Dondurma tuttuğum elimi tutup ağzıma yaklaştırdı. "Dondurmanı ye."
Dondurmamdan küçük bir ısırık daha alıp konuştum. "Çillerinden ne zaman öpecem?"
"Çillerimden o kadar çok bahsediyorsun ki beni değil de sadece çillerimi seviyormuşsun gibi geliyor."
"Ama çillerin çok güzel napayım."
"Elimde olsa çillerimi çıkarıp sana veririm."
Bende senin kadar güzel durmaz ki.
"Cık. Bende güzel durmaz. Bak sende çok güzel duruyor." Boş olan elimi çillerine götürüp dokundum. "Öpeyim mi?"
"Hayır."
"Ya niye niye?"
Gülümseyip bana cevap vermeden önüne döndü.
Eşek başımıyız burada cevap versene.
Dondurmamı bitirince Sinan'ın peşinden yürümeye başladım. Sahile gelmiştik. Dondurma yemiştik. Ben 3 tane dondurma yemiştim. Sonra biraz daha konuşup yine sahili gezme kararı almıştık.
Sahilde olduğumuz için her ne kadar yaz ayında olsakta esiyordu burası. Dalga kıyıga her çarptığında çok güzel ses çıkıyordu.
Ben durup denize bakarken Sinan beni beklemeden yürümeye devam etti.
Benim peşinden gelmediğimin farkında değil miydi?
Yoksa farkında olduğu halde mi umursamıyordu?
Ben Sinan'ın arkasından bakarak bunları düşünürken Sinan durup arkasına döndü. Sonunda peşinden gelmediğimin farkına varmıştı. Hayır yani koca insanın yanında olmadığını nasıl bu kadar geç fark eder bir insan?
Sinan gittiği yolu tekrar yürüyerek yanıma geldi. "Kızım niye ses çıkarmıyorsun? Seni burada bırakıp gidiyormuşum ya."
"Kocaman beni yanında olmadığımı nasıl bu kadar geç farkediyorsun ya?"
İlerde çocuğumuz olursa tek başına Sinan'a bırakamam. Kaybeder hemen çocuğu.
"Sende bir ses çıkaraydın ya."
Suçlu ben mi oldum şimdi?
"Tamam neyse konuyu kapatalım."
Sahilde biraz daha oturup, günbatımından sonra otobüse binip ayrıldık.
*
Adel:
Sinan:
Adel:İştee tam şurdağ
Sinan:Dayı dur dayıı
Sinan:Şimdi sırası değil
Adel:Puaıakspa
Adel:Ne zaman sırası söylede bilelim
Sinan:Evlenince
Adel:Benle evlenmek istediğini bu kadar belli etme yavrum
Sinan:Rüyanda öpersin sen beni
Adel:
Adel:Bıktım senden bıktım
Adel çevrimdışı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halay Başı |Texting
Short StoryAdelacar=Bak şimdiden söyleyim bu ilişkiyi yürüten benim Adelacar=Seni bulacam diye neler yaptım varya bir bilsen aklın uçar Adelacar=Sakın sorma anlatamam Adelacar çevrimdışı. Adelacar çevrimiçi. Adelacar=Bu arada çok güzel halay çekiyorsun 12.05.2...