"Sinan, hadi hadi hadi yemekler geldi."
Kapının kolunu indirip Sinan'ın odasına girdim. Sinan'ı karşımda sadece altında havluyla gördüğümde ilk önce ne yapacağımı bilemeyerek yüzüne bakakaldım ama sonra kapıyı biraz aralık bırakarak girmediğim odadan dışarı çıktım.
Pervane döne döne.
Neyse konumuz bu değil.
Mutfağa girip gelen yemekleri poşetten çıkarıp masaya koymaya başladım. Sinan'da o sırada üstünü giyinip mutfağa gelmişti.
İnsan bi duşa giriyorum diye haber verir değil mi?
Ya havlusuzken açsaydım kapıyı?
Aman yarabbim koca bir travma.
Sandalyeyi çekip bağdaş kurup oturdum. Heryerde bağdaş kurup oturma özelliğim vardı. Sinan'da karşıma oturunca yemeğimi yemeye başladım.
Şimdi ağzımı açsam hiç susturamazdım kendimi.
Onun için susmam gerekiyordu.
Tavuk dönerimden bir ısırık aldıp direkt ayran içtim. Şu dünyadaki en sevdiğim şey Tavuk Döner ve Ayran.
Ha bide çilli Sinan.
Hiç düşünmeden döneri masaya bırakıp ayağa kalktım. Sinan'ın yanına gidip yanaklarından tutup başını çevirdim. Gözlerim bakacağı yeri bilip direkt gözünün altındaki çillerine değdi.
Uzanıp çillerinden öptüm fakat uzun bir süre geri çekilmedim. Dudaklarım çillerinin üzerindeyken öylece bekledim.
Öpünce içim gidiyordu resmen.
Biraz geri çekilip dudağının üstünden de öptüm.
Geri çekilip bu sefer çenesinden öptüm.
Oh oh öp öp bitmiyor.
Yine geri çekildim ama bu sefer biryerinden öpmedim.
Şimdilik yeter bu kadar.
Derin nefes alıp mırıldanarak "Neydi şimdi bu?"dedi.
"Hiçbir şey,canım istedi öptüm."
"Hmm."
Sanki dudağından öpmüşüm gibi davranıyordu. "Hm hm."
Başını çevirip masanın üzerinde ki yarım kalmış ayrana bakmaya başladı. Ay sen utandın mı? Elimi saçlarına götürüp işaret parmağıma doladım sonra bıraktım.
"Saçlarınla oynayabilir miyim?"
Başını kaldırıp bana baktı. Kaşlarını çatıp kaldırdı. Dediğim şeyi anlayamamıştı galiba. Başıyla benim tavuk dönerimş işaret edip "İlk önce yemeğini ye de sonra oynarsın."dedi.
Sözümü aldığıma göre yerimden kalkabilirim.
Sinan'ın yanından kalkıp yerime oturdum. Asıl amacım Sinan'ın moralini düzeltmekti çünkü geldiğimden beri yüzü gülmüyordu.
Benden bıkmış olma ihtimali?
Dönerim bittiğinde ayranımdan da son yudumumu aldım. Bugün de döner ve ayranı birlikte götürmüştüm bu yüzden kendimi tebrik ediyorum.
Sinan ayağa kalkıp hem kendi hemde benim önümdeki çöpleri toplayıp çöpe attı. Dolaptan bir bardak çıkarıp sürahiyi eline aldı. Kendine su dolduracağı sırada telefona mesaj gelmişti. Sinan aniden elindeki sürahiyi bırakıp masaya doğru adım attı, eli masanın üzerinde ki kendi telefonuna gitti.
Ama sıkıntı şuydu ki mesaj benim telefonuma gelmişti.
Bakışlarımı Sinan'dan çekip masanın üzerindeki telefonuma gitti. Telefonu elime alıp mesaj geldiği için açık olan ekrana baktım.
Sadece indirim reklamı olan bir mesaj.
Sinan, kısık sesle küfür edip önüne döndü ve su doldurduğu bardağı kafasına dikti. Sıkıntıyla elimin üstünü kaşıdım.
Sinan, bardağı tezgaha adeta kırarcasına bıraktıktan sonra mutfaktan çıkıp salona geçti.
Sıkıntılı bir gün geçmese kemiğimi kıracağım yeter ya.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halay Başı |Texting
Short StoryAdelacar=Bak şimdiden söyleyim bu ilişkiyi yürüten benim Adelacar=Seni bulacam diye neler yaptım varya bir bilsen aklın uçar Adelacar=Sakın sorma anlatamam Adelacar çevrimdışı. Adelacar çevrimiçi. Adelacar=Bu arada çok güzel halay çekiyorsun 12.05.2...