4 ay sonra.
Adel:
Adel:Denizli'den İstanbul'a Denizli'den İstanbul'a.Adel:Sinan bey beni duyuyor musunuz?
Adel:Bak dersim bitti konuşabiliriz şimdi
Adel:Trip mi yiyorum?
Adel:Hıh Sinan Hıh
Çilli Sinan'dan görüntülü arama.
Hiç düşünmeden çağrıyı cevapladım. Telefonun kamerasında Sinan'ın gülümseyen yüzünü görünce bende gülümsedim.
İyi, trip yemiyormuşum.
"Niye zırt pırt arıyorsun? Sana dersteyim diyorum."
Dönen sandalyeden kalkıp yatağına oturdu. 4 ay olmuştu görmeyeli. Valla yalan söyleyemeyeceğim çok özlemiştim onu.
"Bende seni özledim diyorum. Ama hiç takmıyorsunuz beni Adelciğim."
Evde olsaydım ona dil çıkarırdım ama şimdi kaldırımın ortasında olmazdı.
"Sen özledin de ben özlemedim sanki. Şu dönem bitsin uçarak gelicem oraya."
Yarım saat önce duran kar tekrar yağmaya başladığında telefonunun ekranını havayı gösterdim. "Bak burada kar yağıyor."
"Sen orada keyfini sür biz burada soğunu çekelim. Ne güzel ya."
Demek ki İstanbul'a hâla yağmamıştı.
Sinan adımı seslendi. Gökyüzünden düşen karlardan bakışımı çekip ekranda ki Sinan'a çevirdim. Yüzünü astı. "Aslında bu haftasonu gelecektim yanına ama izin alamadım."
Yaa.
Omzumu silktim. "Bir şey olmaz. Çokta özlemedim zaten seni. Biraz daha dayanabilirim sensizliğe."
Yalan!
Külliyen yalan!
Çok özledim.
"Özlemedin mi yani beni?"
Başımı iki yana salladım.
"Peki yapacak bir şey yok. Zorla özletemem seni kendime." Kaşlarını çatıp başını kameraya yaklaştırdı.
"Kar yağıyor diyorsun fermuarını çekmiyorsun. Hasta olursan gelirim oraya. Ona göre."
Telefonu cebime koydum. Sinan'ın mırıldanan seslerini duyuyordum. Montun fermuarını çekip telefonu da cebimden çıkardım.
Sinan'ın kahkahasını duydum. Ne güzel gülüyordu. Gülüyordu gülmesine ama neye gülüyordu?
Başımı ne var der gibi sallayıp "Neye gülüyorsun?"dedim.
Bensizlik yaramadı Sinan'a.
"Sümüklü mendilini gördüm cebinde."
Kaşlarımı çatıp bir elimi telefonu koyduğum cebime attım. Cebimden mendili çıkarıp baktım. Hayır bunda sümük yoktu.
"Sümüksüz bu."
"Napim."
Telefonu Sinan'ın yüzüne kapatıp yoluma devam ettim. Napim demeseydi konuşmaya devam edebilirdik ama napim demişti.
Çok sinir oluyorum napim diyenlere.
Ama ben onlara derim onda sıkıntı yok.
Çilli Sinan:Lan
Çilli Sinan:Niye yüzüme kapattın
Cevapsız görüntülü arama.
Çilli Sinan:Ama ya
Çilli Sinan:Daha yeni konuşmaya başlamıştık
Çilli Sinan:Adelciğim gelir misin konuşalım
Adel:
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halay Başı |Texting
Short StoryAdelacar=Bak şimdiden söyleyim bu ilişkiyi yürüten benim Adelacar=Seni bulacam diye neler yaptım varya bir bilsen aklın uçar Adelacar=Sakın sorma anlatamam Adelacar çevrimdışı. Adelacar çevrimiçi. Adelacar=Bu arada çok güzel halay çekiyorsun 12.05.2...