Art arda bölüm attığım için diğer bölümü görmemiş olabilirsiniz önceki bölüme bakın da gelin
"Sinan kapıyı açar mısın lütfen?"
Bir kere daha kapıyı tıklatıp beklemeye başladım. Sinan'ın evinin önündeydim. Birkaç dakikadır zili çalıyorum ama açan olmuyordu.
Hâla beni istemiyor.
Kapını az açılınca bakışlarımı açık olan aralığa çevirdim. Sinan'ı 6 gün sonra ilk defa gördüm. "Konuşmak istemediğimi her bana yazdığında belirttim Adel. Niye ısrar ediyorsun?"
"Ama ben seninle böyle olmak istemiyorum."
Kapıyı biraz daha araladı. İçeri davet etmeyecek miydi beni?
"Ne istiyorsun ki sen Adel?"
Omzumu düşürüp bakışlarımı yere çevirdim. İlk defa birinin yüzüne bakıp konuşmak bu kadar zor geliyordu. "Böyle olmayalım istiyorum." Sesimi sadece o ve ben duyuyorduk. Ne çok kısık söylüyordum ne de her zamanki gibi ses tonuyla.
Başımı kaldırıp "Hem daha Akasya durağını bitirecez."dedim.
Geri çekildiğinde kapıyı suratıma kapatacak sanıp bir adım geri çekilsem de onun "Gir içeri."demesiyle dışardan bakılınca pekte görünmeyecek şekilde gülümseyip içeri girdim.
Arkamdan kapının kapanma sesi geldi. "Girsene içeri Adel."
"Önden sen gir."
Eskiden olsa kapıdan içeri girdiğim gibi salona girerdim. Şimdi olduğum yerde Sinan'ın gelmesini bekliyordum.
Çok mu abarttım acaba?
Ya da normali mi bu?
Sinan'ın ardından salona girip koltuğa oturdum.
Sinan'a bakıp gülümsemeye çalıştım. "Barışalım mı?"
Tepki vermedi.
Tamamen ona dönüp derin nefes aldım. Ne kadar gergin bir andı bu böyle. Ben üniversite sınavına girerken bu kadar gerilmemiştim.
"Çillerinden öpeyim barışalım. Hı olur mu?"
Başını çevirip bana baktı. Yüz ifadesinden yola çıkarsam barışmak gibi bir düşüncesi yoktu.
"Lütfen."
Hadi be barışalım artık.
Başını salladığında içtenlikle gülümsedim. Çillerinden öpmek için ona doğru uzandığımda kafasını çevirip "Öpmene gerek yok."dedi.
Olsun barışmıştık.
Öpmesemde olurdu.
Sonra öperdim.
"Tamam."
Geri çekilip ellerime bakmaya başladım. Hâla gergindim. Bu gerginlik neyin nesiydi Allah aşkına? Barışmıştık işte.
Sinan'a baktığımda onun da kapalı olun televizyona dalıp gittini gördüm.
Şuan ne düşünüyordu acaba?
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halay Başı |Texting
ContoAdelacar=Bak şimdiden söyleyim bu ilişkiyi yürüten benim Adelacar=Seni bulacam diye neler yaptım varya bir bilsen aklın uçar Adelacar=Sakın sorma anlatamam Adelacar çevrimdışı. Adelacar çevrimiçi. Adelacar=Bu arada çok güzel halay çekiyorsun 12.05.2...