İyi okumalar!
***
(İki yıl sonra)
01.06.1980Aradan geçen iki yılın sonunda Lily Evans'ın, -şimdiki soyadıyla Potter'ın- yaklaşan doğum sancıları ara ara kendini belli ederken arkadaşı Eleanora her daim yanındaydı. Fakat şimdi yanında değil, onu küçük sancıları ve James ile baş başa bırakmıştı. Ölüm Yiyenler'in bir toplantı gününde önemli bir konu gündemdeydi.
Bir kaç gece önce Albus Dumbledore, Hogsmeade'de bulunan Domuz Kafası'nda kehanet öğretmenliği için Sybill Trelawney ile görüşürken Severus Snape gizlice onları dinlemişti. Kendisini belli etmeden kadının bir anda dile getirdiği kehaneti Karanlık Lord'a yetiştirmek için çok çabuk oradan ayrılmıştı fakat kehaneti eksik bildiğinden habersizdi
Karanlık Lord ondan kehaneti istediğinde ince dudaklarını araladı. "Karanlık Lord'u alt edecek güce sahip olan geliyor. Ona üç kez karşı çıkmış olanlardan, yedinci ay ölürken doğacak... O, Karanlık Lord'un bilmediği bir güce sahip olacak. Ve ikisinden biri diğerinin elinde ölecek, çünkü diğeri varlığını sürdürürken ikisi de yaşayamaz. Karanlık Lord'u alt edecek güce sahip olan, yedinci ay ölürken doğacak."
Karanlık Lord sessizliğe gömüldüğünde herkes ondan bir tepki bekliyordu ama kimse de cesaret edip yüzüne bakamıyordu. Severus kuruyan dudaklarını ıslattığında Lord'un kehanet hakkında düşüncelere daldığı belliydi.
Severus eksik bildiği kehaneti Lord Voldemort'a söylediğinde onun hayatında büyük bir değişiklik yapacağından habersizdi.
"Temmuz ayının sonunda doğacak çocuklar kim?" dedi öfkeli sesiyle. Eleanora hemen sözü devralarak "Sadece Potter ve Longbottom ailesinin bebekleri doğacak, Lord'um." dedi. Karşı çarprazında oturan adamın bakışlarını üzerinde hissedince rahatsızca yerinde kıpırdandı. Toplantı masasındaki yerini değiştirerek Bellatrix'in yanına geçmişti.
"Longbottomlar safkan, ama Potterlar'ın veliahtı melez doğacak. Safkan kanı dökmeyeceğim." dedi. Eleanora bu cümleden Potter ailesini hedef aldığını anlamıştı. "Potterlar... kehanette onların çocuğundan bahsediliyor olmalı. O hâlde temmuz sonunda onları ziyaret etmek zorunda kalacağım."
"Ben, yani biz gelmeyecek miyiz Lord'um?" dedi Bellatrix hevesli hevesli. "Hayır!" dedi Lord Voldemort kesin bir dille konuşarak. "Tek başıma gideceğim, biriniz bile orada olmayacaksınız."
Daha sonra çenesini dikleştirdi ve müritlerine baktı. "Kehanetin bahsettiği aile Potterlar. Otuz bir temmuz gecesi oraya gideceğim ve onları öldüreceğim, onun infazını ben vereceğim!"
Severus'un ona acı çekercesine baktığını fark etmemişti, o an aklından tek bir şey geçiyordu Severusu'un; aşık olduğu kadını, Lily'i öldürecekti.
* * *
Soluğu Dumbledore'un yanında alan Severus Snape "Dumbledore... profesör Dumbledore!" diye seslendi çaresizce. "Felaket şeyler olacak efendim, felaket şeyler!"
"Sakin ol Severus." dedi Dumbledore Severus'un tabureye oturması için eliyle işaret ederek. "Ne oldu Severus? Bu kadar endişlenmenin sebebi nedir?"
"Beni o gece gördün, Trelawney'nin kehaneti okuduğu gece. O kehaneti duydum, sadece övülmek istedim ve, ve o kehaneti Lord Voldemort'a söyledim ben." Dumbledore sessizce Severus'u izlerken aklına kehanet geldi. Elbette fark etmişti o gece Severus'u. Onu durduramadan genç adam çekip gitmişti. "Kehanette bahsi geçenlerin Potter ve Lily'nin çocuğu olduğunu düşünüyor, oraya gidecek, Lily'i öldürecek. Bir şeyler yap Dumbledore!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood in the Water | Evan Rosier
FanfictionLord Voldemort, Evan Rosier'a bir görev vermişti ve Evan Rosier, görevini başarıyla tamamlamakta son derece kararlıydı. * evan rosier x fem!oc written by; marcelinedreamss ⤻asıl başlangıç: 19.11.2021 ⤻asıl bitiş: 21.03.2022 •Tamamlandı• Yeniden ya...