Holky, po pár měsících, co jsem otevřela Wattpad mi došlo, že jsem úplně blbá a strašně mě mrzí, že jsem Karmu nepřidala tak dlouho:( Ty komentáře mě strašně těší a chtěla bych to nějak napravit. Přemýšlela jsem o tom, že bych celou Karmu přepsala. Byla by kratší a propracovanější, možná i s jiným dějem a koncem:)Nebojte, tak 30 dílů max. A díly bych přidávala ob den, protože budu mít jednotlivé parts už předem napsané:D Napište mi prosím, jestli to má cenu a jestli byste to četli! !:) Jinak tu máte poslední díl:)
"Štípni mě."
"Proč?"-zasmál se, přičemž mi vzal tašku z ruky.
"Bojím se, že je to jen sen, chápeš?"-vzdychla jsem a dál šla ruku v ruce s Harrym. Ten pocit nejde popsat. Je to jako kdybyste drželi celý svůj svět a nechtěli byste ho pustit. Nevím, od kdy se takto držíme, ale nechodíme spolu. Možná mě drží jen kvůli tomu, abych byla silnější, abych tu před nemocnicí nespadla.
"Ať je to cokoliv, jsem tu teď pro tebe."-zašeptal. Aniž by něco namítl, vodil mě rukou k dřevěné lavičce. Obešel ji a sedl si. Já taky. Vedle něj.
"Jsem rád, že s tebou můžu konečně být."-vzdychl a vzal mé zápěstí do dlaních. Rozmazaný fix tam stále byl. Líbilo se mi to, proto to nechci smýt.
"J-já taky.."-vykoktala jsem. Koukla jsem se do dáli. Všude byl sníh.
"Čekala jsem na tohle fakt dlouho."-vyhrknu, aniž bych si uvědomila, co jsem právě řekla. Očkem se na něj kouknu. Usmál se. Sakra to je trapné, Emily!!!! Po chvíli mlčení konečně promluví. "Taky se ti zdá, že bychom se znali strašně dlouho?"
"Jo. Ale přitom se známe jen..pár měsíců? Dá se říct?"
"Ano..Hele poslyš Em.."-ztichl a obrátil si mě k němu. Sakra. Tohle nevypadá dobře. Nechci žadný friendzone..
"No, jezdím na vojnu a ono by.."-ani jsem ho nenechala doříct, když jsem mu skočila do řeči. "Chápu, to je v pohodě."-nervózně jsem se usmála. To ne. Teď bych si přála, abych ho neznala vůbec. "Emily, neskákej mi do řeči a poslouchej. Sice jezdím na vojnu, ale proč to nezkusit? Třeba.."
"Cože?"- šok, který přišel je nesnesitelný.
"Hillstingová, nesnáším tě."-zašeptal a sklopil pohled. Zasmála jsem se.
"Protože mě miluješ..."-zamumlala jsem si tiše pro sebe, doufajíc, že nic neslyšel. "Ano, přesně tak kurva tys na to kápla!!"-oddechl si a vzal si mou dlaň do té své. Tak, a teď jsem nechápala absolutně nic. "Prostě tě sakra miluju, neumím to vyjádřit!!"vyhrkl a své rty přitiskl na mé. V té chvíli ve mě vše explodovalo. Necítila jsem nic jiného než jeho rty. Sakra. Tento okamžik si musím zafixovat. Zanedlouho rty odlepil. Pomalu jsem otevřela oči. Příjemně se na mě usmíval.
"Víš co Harry? Miluji tě."-vyhrkla jsem. Oči se mi začali naplňovat slzami. Konečně. Konečně jsem to mohla říct. Vše si ve mně ulevilo. "Víš co? Je těžké na někoho zapomenout, když ti dal tolik ke vzpomínání. Proto jsem čekala a celkem se to vyplatilo, což jsem ráda. Karma byla hodná..The end!♡
Tak tohle byl konec:) omlouvám se, ze je tak krátký, ale je 1 hodina ráno, a já už prostě nemám nápady:( Tak a teď mi prosím ohodnoťte Karmu jalo ve škole!:)
1-skvelý příběh.....5-nejhorší příběh
Pamatujete si na nějaké momentky z příběhu? Ještě si pamatuji, jak jsem asi cca před rokem sedla před počítač a chtěla napsat fan fiction o tom, jak je H.S. gay a konec:dd votes a komentáře mě inspirovali, abych psala dál:) Nejsem moc spokojená, tak bych tedy možná přepsala Kamru:) Je to jen na Vás!:)
Tak užívejte prázdniny zlata!Určitě kdyžtak pošlu link na novou Karmu
!!!!!VŠICHNI VOTE ZA TO, ŽE JSEM JI DOKONČILA!!!!!!!!
Annie×××××
ČTEŠ
KARMA
FanfictionVíte určitě, že žijete v realitě? Vtipný příběh s Harrym Stylesem a Barbarou Palvin plný karmy, romantiky, hovadin a nepochopitelných věcí ! Humorový příběh bez sprosťáren by prostě nebyl humorový.