Part 32~Are you sure? (End of 1)

1.5K 101 33
                                    

Za rychlé a dokonalé komentáře tu máte hned nový díl, i když podmínky nejsou:)

Tohle je krátký konec / úvod aby dobře navazoval. :)

Krásné čtení <3

Dveře se zastavily.

Znova se otevřou a já nemám odvahu se na něj podívat. Jaký je asi jeho výraz? Srdce mi pulzuje a já mám co dělat, abych se tu nezhroutila. Knedlík v krku odstupuje, jediné čeho jsem schopna je se dívat na mokrý chodník. Mohli to být snad minuty, než jsem se na něj odhodlala podívat. Překvapil mě. Mám být šťastná nebo ne? Co to k sakru znamená?

Jeho obličej zdobil jeden velký úšklebek.

"Harry?"-špitnu. Stále se na mě ušklíbal a já nevěděla co si o něm mám myslet. Tolik zmatku.

Po chvilce se začal hlasitě a upřímně smát.

Co?

Jeho smích neustával a já ho svou rukou odstrčila více do bytu.

"Proč se směješ?"-ječím a nespouštím z něj oči. Nadále mě ignoruje a mě jeho smích pomalu ale jistě užírá.

Ve chvíli kdy se otočím a pomalu odcházím, najednou promluví.

"Emily Hillstingová"-zazpívá a já se zastavím.

"Emily, Emily, tobě snad nedošlo že.."-musel se ještě zastavit aby uklidnil svůj zvoniný smích, který mi trhal uši.

(Už je to tady!:'( Píšu to sem, protože vím že by si to polovina z vás nepřečetla nakonci. Cokoliv co se stane, není konec a kdyby vás to vzalo tak nepřestávejte číst!)

Ty 2 slova které poté vypustil z úst mi doslova rozervaly srdce a na kousíčky zdeformovaly.

"....Jsem gay?"-nepřestává se smát a jeho smích mi nahání hrůzu. To ne.

Rychle se otočím, byla to chyba. Než si můžu udělat jakkýkoliv obrázek tohoto strašlivého rozhovoru, Harry je na kraji silnice a rychle běží pod kola auta. Vůbec nevím jak se tam dostal ale já na nic nečekám a bežím za ním. Téměř na něj skočím, ale nic nepomůže. Cítím prudký náraz na levou stranu těla. 

"Emily!"-křičí vzdálený hlas.

"Harry?"-křičím a mlátím sebou když mi dojde že necítím své tělo. Víčka mám pevně semknuté a bojím se je otevřít.  Kouř a ruce. Všude hlasy a ruce. Konečně cítím své tělo. Něco pevného mi svírá paži a já nemám sebemenší šanci uniknout. Konečně rozevřu víčka.

No to snad ne.

"Emily!"-nyní už rozpoznávám hlas mé nejlepší kamarádky. Sky.

Poznávám barevný strop a poté se prudce zvednu. Co? Bar? Na sobě mám šaty z minulého měsíce, kdy jsem odcházela z tohoto baru ve dvě ráno. A poté narazila na zmláceného Harryho.

Harry.

"Sky!? Kde je Harry?"-začnu panikařit a zvednu se celá. Porozhlédnu se po denním baru, přičemž mi dusno a kouř způsobí kašel. Sky na mě hledí s vykulenýma očima a poté kroutí hlavou.

"Zdál se ti špatný sen zlato. Včera si zaspala na barovým pultu a teď si spadla ze židličky"-pokrčila rameny.

Sen? Co? To snad není pravda. Rychlým krokem k baru dojdu a vyndám svůj starý mobil ze psaníčka.

28.Května 2014 Neděle 9.53h.

Květen !?

Já snila o jednom měsíci, s jedným klukem? Zvedla jsem svou pravou ruku. Prstýnek nikde.

Prohlédnu si i levé zápěstí a klíček nikde. Oči se mi zaplňují slzami a celá nešťastná se zhroutím na kolena.

Neříkejte mi, že celý Harry a to ostatní kolem něho byl jen sen.

Zkurvený malý sen.

Harry Styles neexistuje.

                                            The end

Tak tady to je! Harry byl jen sen!

Nezapomínejte, že bude 2.řada, kde nemusí být gay. A vůbec, co teď  bude Emily dělat? Rozhodne se ho hledat nebo skončí v blázinci?

To vše již brzy!

Don't worry, další části budu přidávat sem, takže pokračujem.:)

Mohli byste mi napsat Vaše názory? Co vás nasralo více? :D že je Harry gay nebo že to byl jen sen? :D:)

Co si myslíte že se stane v druhé řadě?

Annie x

KARMAKde žijí příběhy. Začni objevovat