Part 5~Traffic Jam

1.2K 120 20
                                    

Omg poslední dobou se počet přečtení rychle zvyšuje!:O:3 Opět děkuji za komentáře, votes i přečtení, tady máte další díl:) 
btw. Jaká část Karmy se vám nejvíce líbila? :) (Celkově)
Asi bych byla svině kdyby neexistoval že?:D

Ve školní lavici jsem doufala a pohledem hypnotizovala hodiny, aby už tato hodina skončila. Poslední minuty se zdály být delší než jsou třeba a tak není divu, když jsem doslova vyskočila ze své židle a rychle jsem si začala skládat učební materiály do své tašky. Jelikož jsem pospíchala, omylem jsem ve dveřích drkla do jednoho kluka. Naneštěstí do toho co je oblíbený. Takže i namyšlený a nebezpečný.

"Kdo to!?"-zařval přes hluk. Doprčice je snad nějaký neandrtálec!?

Rychle se schovám za svým kamarádem a s ním doufala, že si nás nevšimne. Bohužel Nash má asi třetí oko a usmyslel si, že to byl můj ochránce. Prudce ho chytl za lem saka a držel ho u studené zdi. Proč se bojí? Teda aspoň na očích se mu blýskal strach. Dobře, tak možná bych asi taky umřela, kdyby na mě dýchal tu kyselinu co nazývá dechem.

"Ti jednu nandám."-vyhrožoval mu. Ups?

"Polívku leda"-drkla jsem do něj zkoušejc odlehčit situaci a klusem odešla ze školy. Sice to s ním ani nepohlo, ale co...

Všichni jsme si vědomi, že jestli se kdokoliv připustí jakýhokoliv násilí, je okamžitě vyloučen ze školy. Dobré co?

Hned jsem zabočila na školní parkoviště a našla své auto. Prstami jsem přejížděla po matném povrchu černého BMW. Zlato, teďka pěkně pojedem za Ryanem do nákupního centra, ano?

Odemkla jsem auto a jedným pohybem nastoupila. Studený povrch černé kůže zasáhla na můj zadek,stehna a záda. Nepříjemně jsem se zavrtěla přičemž jsem strčila klíčky do zapalovače. Motor jemně zabručel a já se rozjela do ulice. Ještě  zapnu klimatizaci, řídit v ledničce není právě to nejpříjemnější...
(Omg omg teď právě přišli kámošce lístky na 1D !:O Jeden má pro mě a já jsem asi chcípla!+_+)
*Nobody's PoV*

Mladá studentka si zapla rádio a klidně jela po známé londýnské čtvrti, přičemž si pobrukávala popové songy. Kolona před ní se nedokázala přehlédnout a tak není divu, když je po chvíli nucena zastavit své vozidlo. Ještě nějakou chvilku pozoruje zastavená auta, která nevypadají na to, že by se měli každou chvíli rozject. I když proklínala každičkou věc, kterou viděla, nepomohlo nic a tak to po deseti minutách vzdala kdy její hlava spadla na složené paže, přičemž mumlala různé nadávky ve svém rodném jazyce.
(Teď mě zabijete:D)

Vedle jejího luxusního BMW X6 Bck Mat pomalu popojíždí černý Rang Rover s hlasitou hudbou zevnitř. Také se po chvilce zastaví, přesnějc hned vedle ní. On se zvědavě otočí za její značkou. Jakmile spatří drobnou světlovlásku ležící na volantu, pobaveně se zašklebí a také se opře pohodlnějc do své krémové sedačky, která ho příjemně hřeje na zádech. Ruce si spojí za hlavou a spokojeně se usmívá. Narozdíl od ní má vždy skvělou náladu.

Znova se koukne na svého nového souseda. Jeho design ho přitahuje, řidiče vevnitř ještě víc. Umí ho řídit? Ptá se sám sebe a dál pozoruje unuděnou dívku, kterou tak moc zkoumá, i když není co. Její vlasy ji perfektně zakrývají obličej. Opět se podívá dopředu a zaznamenává pomalé popojíždění. Dobré znamení. 

Opět se narovná, přičemž mu pár pramínků kudrnatých vlasů spadají do očí. Povzdychne si a z palubky vyndá kus látky, připomínajíc čelenku, kterou si zamotá do vlasů, tak aby mu nepřekážely jeho dlouhé vlny (:DDD) Ve zpětném zrcátku zkontroluje svůj odraz. Popřemýšlí nad ostříháním, ale vyruší ho troubení. Oči přemístí na auta za nim a když spatří naštvaného chlapa, radši šlápne na plyn a rozjede se po prázdném asfaltu před ním.

Troubení vzbudí i naší Emily, přičemž polekaně otevírá své rozespalé oči. Ihned se narovná a také šlape na plyn. Před sebou vidí onen černý Rang Rover. Oči se jí rozšíří. Vzpomínky jsou zpět. To auto nesnáší ale zároveň i miluje. Ale naději tomu nedává. Za ten čas viděla tolik aut této značky a ani v jednom neseděl on.

Mýlí se.

Není to on..Neexistuje..Tiše si namlouvá.

Povzdechne si a zabočí do prava.

Na druhou stranu.

Naposledy se ve zpětném zrcátku podívá na vzdalující se auto a poté se už plně  věnuje řízení.

Znova se od něj vzdaluje aniž by o tom věděla. Potkají se někdy? Možná ano, možná ne. Možná jim osud nedopřál být spolu.

(Ten pocit když jsem tuhle část napsala do slohové práce:D:D:D)
Oujeee:D víte že jste strašně rychlí?:D Miluju vás a proto přidávám další! :D
Kdyby jste uměli zabíjet přes PC, tak jsem několikanásobně mrtvá, no nemám pravdu?:D

69 VOTES ZNOVA? :-DD

Annie x

KARMAKde žijí příběhy. Začni objevovat