Part 29~Město

1.7K 116 10
                                    

Díl věnován pro Denču a Elišku :D Hlavně mě už nezabíjejte pohledem ve škole!

Jsem ráda že moji čtenáři budou prank zkoušet a jsem ráda že jsem vás motivovala jak se zbavit sourozenců či ostatních:D:D Škody neberu!:D

Rebelky moje užijte si díl :**

Nedočkavá a připravená.

Harroldku, no no...Pojď sem...No tak..

Ticho v pokoji přelomí jeho dupání po dřevěné podlaze miřejíc do obýváku z koupelny. Teda doufám. Více se nalepím na zeď a jen čekám, kdy kolem mě projde a doufám že bez povšimnutí. Kroky se blíží. Už je to tady.

Harry s ručníkem kolem pasu jde rovně a nevšímá si mě. Jde dál a když kolem mě projde, vlítnu za něj a vytáhnu lepenku. Rychlostí blesku ho chytnu jak kovboj a stáhnu si ho k sobě. Začnu s Hazzovým křikem kolem něj běhat a dál otáčet lepenku kolem něj. Až po ani nevím kolikátém kolu se zastavím, jelikož mi došla věcička, která ho úplně slepila dohromady. Až teď mu vzhlédnu do jeho rozčílených očí, které těkaj mezi lepenkou a mnou. Hah. Tentokrát se povedlo. Dřív jsem byla míň zkušená, když jsem svou sestřenku tou lepenkou přerazila.

"Kurva Hillstingová!"-vzteky rudne a snaží se dostat ze zajetí lepenky. Jak si ho v klidu prohlížím, má ji i na hlavě kolem čela,obočí a brady. Jinak ji měl všude na těle. Dokázal se ale furt pohybovat, páč nohy neměl k sobě přilepené. Škoda, Byla by sranda pozorovat tučňáka. Brzy jsem vybuchla smíchy a skácela se na zem. Můj smích se nesl po celým pokoji a určitě ne jen po něm. Když si chce hrát, tak ať! 

######

"Já ti to říkal"-vyčte mi snad už po stopadesáte Harry a dál klidně sedí na kraji vany.

"Uhm, stálo to za to.."-zasmála jsem se a rychle odtrhla lepící pásku s jeho paže. Doslova zařval a vražedně mě sjel pohledem. Ups.

"Jsem rád že se bavíš."-protočil očima a dál se nechal odstraňovat mnou.

"Já se snad zabiju jak mě bolí ten kcicht"-zaúpí a promne si volnou rukou obočí, které mu ještě zůstalo.

"Čím více sebevrahů, tím méně sebevrahů"-pokrčila jsem nevinně rameny.

Naposledy jsem zatáhla a tak ho zbavila té věci. Sice nevypadal právě moc happy, ale bylo to lepší, než sem odpochodoval do koupelny.

"Oblíkni se, za 15 minut máme být v jídelně"-odsekl a začal si vybírat ze skříně oblečení. Jen jsem protočila očima nad jeho urážlivostí a sama odpochodovala ke kufru. Ještě jsem si nestihla ani vybalit. Myslím že to nemá cenu, jen Styles má jinej názor. Vyndala jsem si černé kraťasy až k pupíku, bílý croptop a..To je všechno. Venku je rozhodně horko, když se mi roztekl čokoládový dort, který jsem měla mimochodem položený na sluníčku u okna. Já vím, inteligentní, ale když nebylo jiný místo... Vše jsem si rychle oblékla a vzala si kabelku, do které jsem si nachystala vše potřebné věci pravého turistu! U dveří jsem si nazula boty a porozhlédla se po bytu.

"Harry!"

"Už jdu"-dostala se mi krátká odpověď. Podle hlasu jsem poznala že si češe vlasy. Oh god. Když jsem otvírala dveře, on konečně vylezl a právě si nazouval boty. Zase dobře sladěný outfit. Černý trhaný kalhoty, červenočerná kostkovaná košile, kloubouk na hlavě a brýle zaháknutý o knoflík. Pousmála jsem se. Hezký a přitom jednoduchý.

###

"Už spíš?"-zašeptal. Jasně že ne..

Ležím celá polorozpadlá na posteli a čekám na Harryho. Zvykla jsem si na jeho přítomnost, jinak nemůžu usnout.

Jelikož je v pokoji tma, nevidí mi do obličeje. Slyším tiché povzdychnutí a poté šustění látky. Taky jsem vám zapoměla říct že spí jen ve spodním prádle, takže mi hned došlo, že si sundavá své těsně kalhoty. Musel si sednout, aby je vůbec sundal. Po tichým nadáváním konečně odhrnul peřinu a zachumlal se pod ní. Ihned jak si lehl, otevřela jsem oči a natiskla se na něj. Zřejmě to nečekal, takže přidušeně vykřikl, než jsem mu zacpala pusu.

"Takže nespíš"-zasmál se a obejmul mě kolem pasu jednou rukou. Svou nohu jsem mu zahákla kolem stehna a hlavu si položila na jeho nahou hruď. Nejlepší poloha na spaní, že ano?

"Ne"-tiše zašeptám a prstem přejíždím po tetování. Cítím jak se pod mým dotykem dělá husí kůže a to mě ještě dohání víc, abych pokračovala.

"Tohle kamarádi dělají?"-zasměje se a svou druhou ruku si podepře hlavu. Určitě zkoumá strop.

"Ano"-zasměju se. Tak ironický..Jen kdybys věděl Harry...

"Tak potom seš skvělá kamarádka"-změním grimasu a mám co dělat aby se mi nevylily slzy z očního kanálku. Jen kdybys věděl Harry jak to bolí když..

"Jen skvělá kamarádka?"-přestanu mu projíždět hruď a položím si ruku na studenou peřinu.

"Nejlepší kamarádka"-zasměje se Harry a jeho hruď se celá otřese pod návalem zvonivého smíchu.

"Jen nejlepší kamarádka?"-posmutním i když to nevidí.

"Ta mega top nejlepší, nejúžasnější kamarádka!"-rozcuchá mi vlasy a já ještě víc posmutním. No to si ze mě musí dělat srandu. Silně mě bolí na hrudníku. Co to k sakru je?

Takový divný pocit. Musím pevně semknout oči, a drtit v ruce peřinu, abych nevykřikla tupou bolestí.

"Jen ta mega top..."-nenechá mě domluvit a prstem mě umlkne.

"Už drž hubu zlato"-dá mi pusu do vlasů a potom cítím jak se jeho dech zklidní a v pokoji panuje jen to hrobové ticho. Co jsem komu udělala? Tohle kamarádi dělají? Aha.

Furt mě silně drží a já tak nemám šanci uniknout. Slzám nechám volný průchod a bez duchu čumím na protější zeď. Tolik citů a on je nevidí. Co mám udělat?

Jsem až moc unavená ze všech těch myšlenek a tak upadám do říše snů s uplakaným obličejem.

Díl po dlouhé době C: Poslední dobou nemám náladu, taky jsem bezhlavě zamilovaná :(:D Ani nevíte co bych za to dala kdybych byla na místě Emily :/^^

Brzy bude konec první série a nebojte, 2. bude taky tady, jen začnu od 1. dílu^_^

Co říkáte na Harryho? :O Myslíte že to udělal schválně?

50 votes a 10 komentářů :)

Annie x

KARMAKde žijí příběhy. Začni objevovat