Zas do práce..
Vstala jsem a doplazila se do koupelny. Tentokrát jsem se už o nic neopírala, tady se nedá věřit ani nábytku...
Ze skříňky jsem si vytáhla nový bílý ručník a šla do sprchového koutku. Svlékla jsem se a pustila na sebe vodu. Jelikož jsem byla ospalá, nevšimla jsem si, že je kouhoutek do prava, takže hned jak jsem ji zapla, začala na mě prskat a odrazovat ledová voda. Vykřikla jsem a hadičku vyhodila do vzduchu. Ta se nějak roztočila a flákla se o strop mého sprchového koutku. Když jsem otevřela oči, voda byla všude a k tomu jsem měla i mokré vlasy, a to jsem nechtěla.
"Kurva..."-zamumlala jsem si pro sebe. Koupelna je moje zlo. Nemáme se moc rádi. Karma ti to vrátí.
Hadičku jsem zvedla a natočila do leva. Konečně...
Po opláchnutí těla jsem z koutku vystoupila a o sušila se. Oblékla jsem si spodní prádlo, na to džíny, které mi Harry vybíral, a uplé bílé tílko, které mi zvýrazňovalo mé tetování na pravém boku. Mám ho pár měsíců. Nechala jsem si tam vytetovat papírovou vlaštovku, která za sebou zanechávala stopy.
####
"Mami? Co tu děláš? "-zeptala jsem se nechápavě, když jsem scházela točící se schody z mého pokoje. Mamka byla vždycky v práci dřív než já, takže to byl pro mě docela šok, když jsem ji teď v 7:30 zastihla v kuchyni.
"Ahoj miláčku! No, jak vidíš, tak kafe.."-zasmála se a dál přidávala vodu do svého hrníčku.
"Dáš si taky?"-zeptala se . Zakroutila jsem hlavou a dál se na ni nechápavě dívala.
"Ehmm, co je?"-zeptala se znova.
"Kdo seš a kde je moje mamka?"- zaječela jsem a vzala do ruky banán který byl položený na lince a namířila ho na ní, samozřejmě s úsměvem.
Obě jsme se zasmáli a já svou velmi nebezpečnou zbraň položila vedle její kávy.
"Mami, ráda bych si s tebou povídala dál, ale už takhle nestíhám...Tak dnešek platí?"-posbírala jsem si svoje věci a už pádila do chodby si vzít boty.
"Jasně že jo zlato!"-zakřičela mamka z kuchyně. Já se s ní rozloučila a šla do školy.
Před domem jsem si nasadila sluchátka a zapla písničky. Na mobilu jsem si psala ještě s Harrym. Už měl být ve škole, já jdu až na druhou hodinu. Rebel vole! Ne dělám si prdel, jen mi výuka začíná až v 9...
Jak jsem nedávala pozor na cestu, do někoho jsem narazila. Sundala jsem si sluchátka a pohlédla tomu člověku do obličeje. Doufám že to není Ryan.
Uf není to.
"Mmm, kampak kočičko? Pozdě do školy?"-Co? Kdo to k sakru je?
"K-kdo seš?"-Vykoktala jsem. Kurva Emily! Vzchop se! Ten neznámý kluk se jen hlasitě zasmál a dal si ruce v bok.
"Ty mě neznáš?-smích - Vždyť jsem hvězda této zkurvené školy."-ukázal na budovu, asi 700m metru od nás.
"A co to má k dočinění semnou?"-povytáhla jsem nechápavě obočí a založila si ruce na hrudi.
Znovu se zasmál a nechal spadnout ruce podél jeho mohutného těla. Měl špinavé blond vlasy nagelované nahoru jako každý druhý kluk a hnedé oči.
"A ty budeš semnou kočičko."-vypadal že se danou situací docela baví. To ještě neví, že jsem budoucí učitelka této podle jeho zkurvené školy. Ušklíbla jsem se.
"Jo jasný, teď, když dovolíš, ráda půjdu do školy. "-prosila jsem ho, aby mi uhnul z cesty. Ani se nepohnul. Protočila jsem očima a sama uhla do leva abych ho obešla. Udělal též krok do mé strany a tak mě nenechal odejít.
ČTEŠ
KARMA
FanficVíte určitě, že žijete v realitě? Vtipný příběh s Harrym Stylesem a Barbarou Palvin plný karmy, romantiky, hovadin a nepochopitelných věcí ! Humorový příběh bez sprosťáren by prostě nebyl humorový.