Děkuji za 2K reads!!!! ilysm!<333
"Jak můžeš!"-vyjekla jsem a sedla si na gauč vedle něho. Pohodlně jsem se opřela a pozorovala Harryho, který si jde vytetovat něco dalšího. Jen pokrčil rameny a lehl si na lehátko. Mě stačil jeden klíč a už mě bolí celý zápěstí. Nechápu ho...Svlékl si tričko a mě se naskytl pohled na jeho tělo. Pane bože....Teď vypadá tak dokonale! Asi....
"Aby ti neukápla slina"-ušklebil se Harry a hodil po mě jeho tričko. Oba se zasmáli a já jsem musela být červená až na prdeli. Nemá se takhle vystavovat holce..Kdybych to udělala já, zřejmě by si toho ani nevšiml. ..
"Dave, pamatuješ jak jsme minule nestihli tu růži a to srdce?"-zeptal se Harry a čekal na odpověď. Dave vypadal zamyšleně a pak mu doslova přeskočila jiskra v očích. Vytáhl obočí a zjevil se mu úsměv na tváři.
"Jo, vzpomínám si! Návhr mám....Někde. ."-otočil se na své židli a začal prohledávat šuplíky. Po pár vteřinách vytáhl šablony a ukázal je nám. Harry přikývl a já vykulila oči.
"To musí sakra bolet"-zakroutila jsem hlavou a promnula si spánky. Harry se jen zasmál.
"Tak pro koho"-mrkl a vycenil své rovné zoubky.
"Tohle je ještě dobrý"-mrkl na mě Dave.
Nevěříčně jsem přikývla a sledovala celý dění.
####
"Bolí to??"-zeptala jsem se při odchodu.
"Po stopadesáté, ne Emily"-protočil očima a tlačítkem otevřel auto. Otevřel mi a já nasedla.
"Nechceš abych řídila?"-zeptala jsem se ještě. Než se Harry připoutal, zavřel oči a hlavou se bouchl o volant, což vyvolalo troubení.
"Až budu umírat tak ano, ale podívej se, žiju?"-vzhlédl na mě s úsměvem a já otevřela pusu abych zkontrovala jeho stav, ale on mě přerušil.
"Ne, nebolí to!"-zaječel tlumeně a oba jsme se začali smát. Harry strčil klíčky do zapalovače a nastartoval.
####
"Chceš někam? Mám teď čas.."-vydechl Harry, když jsme stáli před naším domem.. Mmm, mám taky čas..Tak proč ne?
"Jo, ale kam?"-odpásovala jsem se, otevřela si dvířka a jednou nohou jsem vystoupila.
"Nevím, jdi se třeba převléct a já něco vymyslím."-mrkl na mě a já souhlasně přikývla. Přibouchla jsem dvířka a šla rychlým krokem do domu.
"Ahoj mami"-usmála jsem se na ni, když jsem zpozorovala, hak sedí na gauči v obýváku. Zavřela jsem po sobě dveře od svého pokoje a všechno ze sebe sundala. Otevřela jsem šatnu a vybírala. Venku musí být tak 30 stupňů, když jsou 4 hodiny odpoledne. Vybrala jsem si volné bílé tričko se zlatým nápisem Awesome a pastelově růžovou sukni která se mi nelepila na tělo. Ale trošku vítru a už bych ji měla nahoře. A tak doufám že nepotkáme tornádo, což pochybuji ale v Londýně nikdy nevíš... Tričko jsem si do sukně nasoukala a v šuplíku vyhrabala bílé psaníčko se zlatým řetízkem přes rameno. Sprintem jsem se dostavila do koupelny a tam udělala pár tahů řasenky a třpytu na rty. Vykouzlila jsem si ještě růžové tváře a zvýrazněnější obočí. Vlasy jsem si učesala a hodila si je na stranu. Usmála jsem se do zrcadla a hodila zpátečku do pokoje. Čapla jsem kabelku s věcma a už pádila ze schodů.
Cestou jsem si připnula k ruce zlato bílé náramky a všechny prstýnky stejné barvy, které jsem měla. Nechyběl ani ten, který mi dal Harry. Zdobí pravý prsteníček. Na schodech jsem si vzpoměla, že boty mám nahoře, tak jsem si dala otočku a sprintem opět běžela do šatny. Otevřela jsem skříň a vyndala bílé podpatky. Cestou dolů jsem si je nazula a tak jsem se nějak neudržela na jedné noze. Štestí že jsem byla na posledních schodech, jinak bych se asi nepoznala. I tak jsem hodila velmi pěknou držku. Po chvilce přiběhla ustaraná mamka a když mě viděla, jak tam ležím na briše s vyhrnutou sukní a kcichtem přilepeným na podlaze, začali ji koutky vystřelovat nahoru.
ČTEŠ
KARMA
FanfictionVíte určitě, že žijete v realitě? Vtipný příběh s Harrym Stylesem a Barbarou Palvin plný karmy, romantiky, hovadin a nepochopitelných věcí ! Humorový příběh bez sprosťáren by prostě nebyl humorový.