ČÁST VĚNUJI SVÉ BFFG PETŘE, KTERÁ TU VEDLE MĚ PRÁVĚ LEŽÍ A OMLOUVÁM SE JÍ ZA TO, ŽE JSEM JI VYTRHLA VLASY:D:D:D
"Stylesi. Teď si mě právě urazil."-otočila jsem se a založila si ruce na hrudníku. Harry se jen začal smát a poté si prohrábl vlasy. Měl je tak dokonalé.
"Bože Hillstingová! Prostě to přiznej."-otočil se na mě.
"Ne."-odvrátila jsem pohled.
"Jo. Prostě oranžová je lepší než tyrky..."
"Nenííí!"-zaječela jsem a rozhodila ruce.
Jelikož jsme byli v autě, tak jsem se pravou rukou jebla do okýnka.
"Auuuuu!"-zasyčela jsem a promnula si zápěstí.
"Karma, Hillstingová. .."-pobaveně zvedl obočí a dál pokračoval v jízdě k Funky Budha.
Ne, nejde semnou do clubu, jen mě tam odveze.
Je hodný, že?
###
"Jsme tu."
"Fakt nechceš jít? "-zaprosila jsem. Zakroutil hlavou a usmál se.
"Táákk..Tak já už půjdu. A děkuju moc za odvoz."-nahnula jsem se a políbila ho na tvář. Neodtáhl se. Že by se mu líbila? Mě totiž ano. Měl tak hebkou tvář..
Otevřela jsem si dveře a vystoupila. Naposledy jsem se s úsměvem otočila a zamávala Harrymu. Zabouchla jsem dveře, otočila se a šla po trávě ke clubu. Než jsem došla ke vchodu, někdo mě silně uchopil za paži a prudce otočil k sobě. Kurva? Nějakej pedofil!?
"Co si myslíš že děláš Emily!?"-Zařval mi hned do ksichtu Ryan. Napnula jsem se.
"Cože? Co myslíš? "-nechápala jsem. Chtěl snad abych sem přišla nebo ne?
"Nedělej že nic nevíš! Kdo tě kurva zas odvezl a proč si tomu kreténovi dala pusu!?"-zatnul pěsti.
"No promiň že jsem se bála jít sama a že mám kamaráda, který byl tak hodný a odvezl mě. Byla to jen kamarádská."-protočila jsem očima. Nad tím kamarádská jsem se trochu zasekla. Nějaký ten cit v tom polibku prostě byl.
"A k tomu sis už sám odpověděl. Ano, kretén mě odvezl."-přidala jsem a založila si ruce.
"Neprotáčej očima v mé přítomnosti Emily!"-zařval Ryan. Teď my také došla trpělivost. S mýma očima si budu dělat co chci!
"Co bys mi teda udělal? Uhodil mě? Tak dělej! Jestli seš takovej gentleman!!!!"-zaječela jsem.
Zavřela jsem oči a čekala na facku.
A ona doopravdy přišla.
Štíplavá bolest projela mou levou tváří.
Prudce jsem otevřela oči a viděla, jak v Ryanových očí se proměnila zlost na lítost.
"Em, já..."-začal..
"Nech mě!"-zařvala jsem a vší silou do něj prudce strkla. Zabalancoval, až spadl na trávu..Rychle jsem se otočila a pospíchala na chodník, kde aspoň bylo pár lidí. Sedla jsem si na obrubník a s vyklepenýma rukama vytáčela Harryho číslo.
"Emily?"-ozvalo se z telefonu a bylo slyšet, že je právě na cestě..Asi domu.
"Harry."-zavzlykala jsem.
"Emily? Co se stalo?"-slyšela jsem, jak prudce zabrzdil a poté zas jak rychle jel. "Hned tam jsem."-típl to, a já si utřela slzy. Vždycky jsem si s Ryanem tak dobře rozuměla...Tak proč mu tak vadí Harry? Jestli to nebude fungovat, tak se s ním rozejdu, protože mi nemůže nic zakazovat. Harry je milý, gentleman...Prostě ideální kluk. Kdybych ho nepotkala, ještě teď bych byla zaslepená, jak láska může být krásná.
Sakra. Láska? Co to melu? Vždyť Harryho nemiluju.
Doufám.
Než jsem udělala nějaký pohyb, slyšela jsem, jak u mě zabrzdilo auto. Měla jsem tvář v dlaních, tak jsem neviděla jestli to je...
"Emily!"-známý chraplavý hlas.
"Harry"-vzlykla jsem a pohlédla na něj. Měl ustaraný výraz. Na nic nečekal a vzal mě do náruče. Sakra, to se mi líbí.
Kolenem si mě opřel o auto a otevřel dveře spolujezdce. Opatrně mě tam položil a poté zapásoval. Než stačil zavřít dveře, někdo za námi běžel.
"Emily!"-Ryan? Oh to ne. Harry a Ryan. To nedopadne dobře. Oba jsou agresivní a moc moc silní. To abych už volala záchranku...
"Vypadni od ní kurva"-řekl až moc klidně Harry. Cože? Proč je tak klidný?
"Jdi od ní ty! Není žádná chudinka a k tomu je to moje holka!"-zařval Ryan a blížil se k Harrymu.
"Ryane nech toho! Nejsem jen tvoje!"
"Pojď semnou!"
"Vypadni od ní."
"Nech mě! "
"Nejsi pro ní dobrý."
"Drž hubu kurva!"
"Nech toho Ryane!"
Harry jen protočil očima a obešel auto. Já zavřela Ryanovi před nosem. Rychle nastartoval a odjel od clubu.
"To je takovej Čůrák!"-zaječela jsem a zatahala se za konečky vlasů.
"Ano to je."-Kývl Harry. Nechápala jsem ho, jak může být tak klidný.
"Jak můžeš být tak klidný? Já být tebou tak se na něj už vrhnu."-zabručela jsem.
"Musíš umět"-zasmál se Harry a já s ním.
"No jo, já zapoměla že jsi Styles..."-zasmál se a udělal alá pedofejs (If you know what I mean:D:D)
Sakra, ten ale umí zlepšit náladu o sto šest!
###
"Na, tady máš"-usmál se Harry a podal mi jeho bílé tričko s trenkami. Mmmm..
"Děkuju"-zachraptila jsem. Ano, v autě jsem se vyřvala, a teď tu právě sedím jen v ručníků v jeho domě. Odešla jsem zpět do koupelny a tam se převlékla. Cejtim se jak kluk...
Podívala jsem se také na tvář. Dokonale obtisklá ruka Ryana Chicka.
PovzdyChla jsem si a šla zpět do ložnice.
"Lehni si do postele, ustelu si tady na gauči."-vytahoval nějaké deky. Přikývla jsem, i když jsem chtěla, aby si semnou lehl. Ustlal si na velkém gauči naproti mě a šel vypnout světlo.
Také jsme si lehla a zkoušela usnout. Furt mě bolí ta tvář, i když mi na to Hazz už dával pytlík kukuřice z mrazáku.
Asi po 5ti minutách jsem to vzdala.
"Harry?"-zašeptala jsem zoufale.
"Hmm?"-už byl v polospánku. Na nic jsem nečekala a vyskočila z postele. Asi jsem shodila deku, ale co..Rychle jsem s rukama před proběhla pokoj a vyhrnula Harrymu deku. Lehla jsem si k němu a přikryla nás.
"Promiň, j-já...Nemohla usnout."-zakoktala jsem stydlivě a čekala na Harryho reakci. Byla tma, takže jsem mu neviděla do tváře. Nic neřekl. Kurva.
Tvář jsem si schovala pod deku a krčila se.
Harry se jen zasmál a přitáhl si mě blíž k sobě, k jeho nahé hrudi. Oddychla jsem si a nadechla se. Voněl tak božsky! Ne moc ani ne málo. Tak prostě akorát.
"Dobrou noc Emily"-zašeptal mi do ucha a dal mi pusu na spánek. So cute!
"Dobrou noc Harry."-popřála jsem mu též a více se k němu přítulila. Tohle s Ryanem si mužů jen nechat zdát.
Dnes trochu kratší:D
Jen bych chtěla napsat to, že nemůžu napsat Harryho pohled, protože pak by to nešlo do toho konce, který se stane :D:D Takový nikdo nebude čekat:D
3 votes a přidám další:)
Annie x
ČTEŠ
KARMA
FanfictionVíte určitě, že žijete v realitě? Vtipný příběh s Harrym Stylesem a Barbarou Palvin plný karmy, romantiky, hovadin a nepochopitelných věcí ! Humorový příběh bez sprosťáren by prostě nebyl humorový.