Part 6~Domácí kino

3K 136 1
                                    

O 4 dny později...

Jo, víte proč o 4? Pan Ryan byl tak chytrej, že mi nenechal ani hodinku volna, jestli nepočítám spaní. Chtěl vědět, jestli se s někým nestýkám a tak..Takže jsem si s Harrym jen posílala esemesky..Noha mě už nebolí..Doufám..

Dnes je pátek, ale ve škole nemám ani 1 hodinu, takže zůstávám doma. Ryan dnes hraje basket, takže budu sama! Už jsem si připravovala popcorn a milkshake že budu celý den jenom v posteli, ale v tu chvíli mi někdo zazvonil na dveře. Otevřela jsem je s otrávením že to bude jenom Ryan že něco zapoměl nebo že se zápas nekonal, a že mě zase nenechá na pokoji, ale když jsem otevřela dveře, v nich stál Harry. Nestačil mě ani pozdravit, protože jsem se na něho vrhla. Tolik mi chyběl..

"Ale, ale..Tady se někomu stýskalo.."-zazubil se.

"Drž hubu."-zamumlala jsem do jeho trička.

"Taky tě zdravím Hillstingová.."-pustila jsem ho a prohlédla jsem si ho. Měla na sobě typicky černé roztrhané skiny džíny, bílé tílko a beanie čepici.

"Co si mě tak prohlížíš? Bojíš se že bych tě zabil?"-zasmál se. Tolik mi chyběl jeho smích...

"Noooo,Nééé!! Já jen..No, že ti to sluší.."-určitě jsem musela být červená až za uši..

"Noo, tobě taky.."-zasmál se ještě víc. Zamračila jsem se a dala ruce v bok. Měla jsem na sobě bílé tílko a mini kraťasama na spaní. Co čekal? Že budu mít po 4 dnech "válení" doma šaty s jehlama na nohou? Po pár minutách jsem ho konečně pustila dovnitř a poslala ho do obýváku.

"Dáš si něco? Budem se dívat na film ne?"-zeptala jsem se ho. Do mikrovlnky jsem nacpala novej balíšek popcornu, protože tam ten se spáli. Jak nečekané, že Emily? Harry jen lehce kývl a ujídal chipsy, co byli položené na konferenčním stolku. Sice jsem zuřila, že nejsem sama, ale společnost Harryho mi dělala jen dobře. Tohle jsem u Ryana teda neměla v našich posledních dnech.. Achjooo..

Jak jsem takhle přemýšlela, zase jsem zapoměla na popcorn..

"Do prdele!!"-zašeptala jsem si a doufala že to Harry neslyšel..

"Copak Hillstingová? Až tam?"-zasmál se Harry a přišel do kuchyně.

Když viděl doslova černej popcorn (Nigga!!!:DDD), začal se smát ještě víc.

"No teda, nechtěl bych tě teda mít doma.."-smál se."zavolám pizzu, co na to říkáš?"-doplnil se. Mě se jen rozzářli oči a přikyvolala..Harry popadl mobil a objednal nám oboum 2 pizzy, pro mě šunkovou a pro něho hawaiiskou. Oba jsme se přisunuli do obýváku a povídali si..

"Hej ty, Harry, tys nešel do školy?"-povytáhla jsem obočí. Harry spolkl poslední sousto mejch sendvičů co jsem měla mít k obědů a pak odpověděl.

"Měl, ale nešel jsem."-usmál se.

"Proč?"

"Líbí se mi být s tebou.."-zamumlal. Cítila jsem, jak moje tváře nabírají červenou barvu.!

"Já, noo, Harry, máš holku?"-zeptala jsem se. "Ehh, teda..Ty víš jak to myslím nee?.."-dodala jsem rychle aby to neznělo tak jak jsem to doopravdy myslela. On se jenom hlasitě zasmál a zavrtěl hlavou.

"Nevěřím ti.."-řekla jsem a vzala si brambůrku. Takhle hezký kluk a ono nic.

"Věř mi. Ani nechci holku. Nejsem ani jejich tip...".ukousl si sendviče a ohnul se pro vodu. On nechce holku?

"Můj jo..."-zamumlala jsem si spíš pro sebe, a doufala že to neslyšel.

"Cože? Neslyšel jsem tě.."-povytáhl obočí upil coca coly.

"No že já..."-zpanikařila jsem. Domem se náhle ozval zvonek, tedy záchrana pro mě.

"Počkej chvilku, pak mi to řekneš."-usmál se a zvedl se z gauče. Co mu tak řeknu? Proč jsem to říkala? Opravdu je můj tip. Klidně bych s ním chodila, ale co Ryan?

"Jsem tu! Co si mi to chtěla říct?"-přiřítil se do obýváku Harry s plnýma rukama. Sakra. Dofala jsem, ře na to zapomene.

"Noooo, že nevím co za filmmm!"-dala jsem první blbost.

"Blbost.."-dokázal mi. "Vždyť máme před sebou tenhle.Hillstingová!"-zasmál se Harry a ukázal na už připravené DVD.

"Noo, žee.. Ehh, to je jedno!!"-zaječela jsem a tvář schovala do polštáře, a doufal že toho už nechá. Ten se jenom uchechtl a šel dát CD do DVD (:DDD)

*20 minut později.*

"Harryyyy! Mě nebavííí!"-zaječela jsem. On jenom pobaveně podzvedl obočí a podíval se zpět na obrazovku.

"Ty nemáš ráda romantický?"-zeptal se.

"Moc ne.."-odfrkla jsem si.

"Ty nejseš holka!"-zaječel a podíval se na mě.

"Nebaví mě. Je to, takový divný.."-zamumlala jsem.

"Už si viděla Hvězdy nám nepřály?"-zeptal se znovu. Zavrtěla jsem hlavou.

"To si ze mě děláš srandu? Je to ten nejlepší film!"-rozmáchal se kolem sebe.

"Romantický? Už teď mě nebaví..."-protočila jsem očima.

"Až to uvidíš tak budeš brečet jak želva.."-odfrkl si.

"Tak ho kup! Vsadíme se!"-zajásala jsem.

"Teď ještě není ke koupení, co třeba do kina na něj?"-otočil se zpět ke filmu.

"Okej,a když vyhraju sázku, tak..."-přemýšlela jsem. Poté jsem se usmála. Tohle nebude čekat. Nemám ráda romantický, tak to znamená, že ta blbost...Jak se jí nadávalo..Vesmír nám nepřál? Nebude vyjímečnost.. Vyhraju sázku! A on bude čumět!

"Cos vymyslela?"-zeptal se mě když jsem tam jentak seděla v tureckým sedu a čuměla do protější zdi, kde jsem si vymýšlela můj ďábelskej plán.

"Uvidíš."

:D Další is hír!:D

2 votes a přidá další:D:)

Annie x

KARMAKde žijí příběhy. Začni objevovat