Part 22~Lež a kamera

2.6K 128 6
                                    

"Zabal si, odpoledne jedem do Berlína"-jsem právě slyšela od mamky-,-:D Si tu v klidu ještě spím a ona na mě takhle vybafne? :D btw.jestli najdem Madame Tussauds (muzeum figurín) tak tam půjdem a já konečně potkám svého manzela*_*:D Harry:D

Další tisícovka  za 1 díl.O.o Asi se poseru!

"Ne"-odpověděla jsem po stopadesáté mamce. Povzdechla si, a zas odešla dolu. Právě tu sedím ve svém pokoji a hraju gta. Co jinýho dělat, když je víkend a s Harrym se nebavím? Už jsem zvyklá na to, že volá každou hodinu. A jako vždycky mu to nevezmu. Možná že to přeháním, ale nemůžu si pomoc. Už jsem se smířila s tím, že doopravdy chci Harryho. Miluju Harryho. Minulou noc jsem ani nezamhouřila oči a furt nad tím všem jsem přemýšlela. Nikdo se to nesmí dozvědět. Jason ani Ryan. Ten by se asi zabil. A Harry? Uvidíme jestli mi city bude taky opětovat.

Chvilku jsem se zakoukala na své drobné tetování na levém zápěstí, které mě s ním spojuje. Nenechal si ho snad přetetovat že ne?

"Emily???"-zakřičí mamka zezdola. Ou maj gaš.

"Nemám hlad!"-zakřičela jsem zpátky a dál se věnovala hře.

"Volá ti teta Jasmin!"-cože!? Jasmin! Rychle jsem ze sebe shodila deku a ovladač jsem hodila na ni. Vylezla jsem na nohy a sprintovala dolů. Bylo mi úplně jedno, že jsem jen v krátkým tričku nad pupík a růžových kalhotkách. Mamka byla u dřezu a držela mobil s...Divným výrazem. Čapla jsem ji mobil a přitiskla si ho k uchu.

"Teto Jasmin! Po dlouhé době...."-ani jsem to nedořekla, když se na druhé straně ozval hlas, který jsem teď fakt nepotřebovala slyšet.

"Emily?"-zachraptěl a já se vražedně podívala na mamku. Ta jen vyplázla jazyk a mě hned došlo, že se domlouvali. Pane bože. Pusou jsem naznačila 'zabiju tě' a protočila jsem očima.

"Co chceš Harry?"-řekla jsem klidně a zavřela oči.

"No, já se ti chci omluvit, ani nevím za co, ale omlouvám se. Navitty je moje kamarádka. No, spíše kamarádka mé mamky, měli jsme se u ní sejít tak mi zavolala."-dokončil. Ehh, sakra? Tak teď je to trapas. Ano, nemá se za co omlouvat, to já bych se měla. Povzdychla jsem si a víc natlačila mobil k uchu.

"Omlouvám se, že jsem tak vylítla."-špitla jsem. Proč mu odpouštím tak rychle! ?

Mamka si ze šuplíku vyndala papír a tužku a něco naškrabála. Pak mi to ukázala. Chvilkj mi trvalo než jsem to mohla vyluštit a pak kývla.

"No, eh Harry, nechceš k nám dneska přijít na večeři? "-okem jsem se podívala na mamku která zuřivě přikyvovala. Protočila jsem očima. Vždyť se chová hůř než já!

"Uh, jo, klidně.."-zakoktal Harry.

"Umm, tak jo.Pa"-chtěla jsem telefon položit,  když se ještě ozval.

"Nooo??"-prosím řekni něco, co mi polichotí, prosím..

"V kolik?"-uchechtl se. Shit.

"V...."-protáhla jsem a podívala se na mamku. Ukázala na prstech čas a já znovu přikývla.

"V šest u nás?"-řekla jsem nakonec.

"Okej, budu tam."-podle hlasu jsem poznala že se usmál. Bože je tak sladký!

Típla jsem to a mobil položila na linku.

Už jsem se nadechovala, abych se zeptala mamky proč mě podrazila ale byla rychlejší.

"Ja nic, sliboval mi, že udělá koláčky!"-dala ruce v obranu a snažila se vypadat nevinně. Jen jsem pobaveně protočila očima a odešla klusem zpátky do pokoje.

KARMAKde žijí příběhy. Začni objevovat