2. BÖLÜM "MİSAFİR"

27.3K 982 130
                                    

Keyifli okumalar 👀

Bildirim ve duyurular için profilimi takip etmeyi unutmayın ❤️

Satır arası yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum 💫

Bu adam ne dediğinin farkında mıydı? 

"B-ben"

"Seni gebertmeden çabuk ol"

Hüma omzunda ki çantasını bırakıp adamlara yaklaştı.

"Ne zamandır bu haldeler"

İlyas konuya girdi.

"Yarım saat oluyor. Yalnızca tampon yaptık"

Koltuğa oturmuş sigarasını içen adama baktı Hüma

"Burada hiçbir şey yapamam. Hiçbir tıbbi malzeme yok"

Yiğit Selim sigarasından bir nefes daha alıp sırtını koltuğa yasladı.

Hüma adamın rahat tavrına karşı sinirlendi.

"Senin bu adamları iyileştirmeye niyetin yok anlaşılan. O zaman benim de burada durmama gerek kalmadı"

Hümanın iç sesi devreye girdi.

'cidden seni kaçırtıp, üstüne ölümle tehdit eden adama posta mı koydun Hüma?'

Hüma ayaklanıp çantasını aldı. Adamdan hala ses yoktu. Arkasını dönüp bir iki adım atmıştı ki arkasından duyduğu iki el silah sesiyle yerinden kımıldayamadı.

Adım sesleriyle adamın geldiğini anladı. Sol kulağına eğilen Merdanoğlu kısık ve dişlerinin arasından konuştu.

"üçüncü kurşun beynini deler geçer Doktor. O zaman seni kimse kurtarmaz. Bu adamları yaşatmaya mecbursun! biri dahi ölmeyecek"

Biliyordu genç kız. Biri bile ölse kendisi de onunla birlikte toprağın altına girerdi.

İlyasa dönüp bağırdı Yiğit Selim

"Yukarıdan Doktora lazım olacak zırzavatları getir"

Yukarıya çıkan adamın ardından salona tekrar döndü. 

Titreyen elleriyle adamların gömleklerini yırtıp yaralarına baktı. Gelen malzemelere baktı. Hastane mi soymuştu bu adamlar?

Eline aldığı serumlarla iki adama damar yolu açtı.

"Bir Doktor daha kaçırsaydınız keşke ikisiyle aynı anda uğraşmak zor olacak"

Ama kime söylüyordu ki?

Hem burası steril bir ortam bile değildi.

"Burada hiçbir şey yapamam. Ortam steril değil."

İki adam gelip yere şeffaf muşamba serdi. Onlara göre şimdi steril ortam sağlanmıştı. Yaralı iki adamı yere yatırıp geri çekildiler.

aradan geçen saatlerin ardından sabahın ilk ışıkları evin salonuna dolmaya başladı. Böyle bir ortamda elinden geleni yapmıştı. Yeterli miydi bilmiyordu.

"Kurşunları çıkardım, ağrı kesici de verdim birkaç şimdilik riskli bir durum görünmüyor. Geçen yarım saatte yapılan tampon kan kaybını önlemiş  Uyandıkları zaman aksi bir durum olursa legal yollardan Doktora gösterirsiniz"

Merdanoğlu kıza hiçbir şey söylemeden İlyas'a baktı.

"Doktoru odaya çıkarın."

Kendisi ile ilgili konuşuluyordu ama kendisiyle konuşulmuyordu.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin