Keyifli okumalar 🧜🏻♀️💖
Düğün için Yasir ve Bade hızlandırılmış şekilde alışverişe başladı. Merdanoğlunun getirdiği katı kurallar sebebiyle Hüma alışveriş maratonundan uzak kalacaktı.
"Ya Selim, kız gelinlik alacak bugün bari ona gideyim"
Merdanoğlu gömleğinin düğmelerini iliklerken karısına döndü
"Gelinlik için eve gelsinler o zaman Hüma. Sen çıkmayacaksın, bebeğimizi düşün biraz. Yorulman onun için iyi değil"
Hüma ağız dolusu of'lasa da adam duymazdan gelmişti.
Odadan çıkan adam ilk iş Yasiri aradı
"Buyur abi"
Merdivenleri sakince iniyordu Yiğit Selim
"Ne yaptınız koçum? Bitti mi alışveriş?"
"Bitti abi. Son olarak bugün gelinlik- damatlık alınacak"
Merdivenleri bitiren adam arkasından inen kadını izliyordu.
"Ben de onu söyleyecektim. Bade eve gelsin gelinliği burada rahatça seçerler"
Yasir abisini onaylayıp kapattı. Hüma kocasının telefonda söylediği son şeyleri duymuştu.
"Ya belki kız istemeyecek, neden emrivaki yapıyorsun?"
Merdanoğlu karısını belinden tutup kendisine çekti.
"Yavrum sen bugün fazla mı aksisin? Rahat rahat seçersiniz işte beraber"
Hüma adama cevap vermeyip kapıya doğru ilerledi, Merdanoğlu önce karısının alnını öpüp ardından karnını okşadı.
İşe giden adamın ardından Hüma çalan telefonunun sesiyle salona döndü.
Bade gelinliği beraber seçecekleri için mutlu olduğunu söylemişti.
Hızlı bir şekilde üzerini değiştirip mutfakta ki kadının yanına gitti.
Sevda hanım elinde ki vitaminleri masaya bıraktı.
"Kahvaltını yap, sonra da vitaminleri iç kızım"
Hüma tabağına birkaç şey alırken bir yandan da Sevda hanıma baktı
"Bade gelecek birazdan. Gelinlik seçeceğiz"
Sevda hanım mutluydu. Yıllardır gözünün önünde ki adamlar tek tek evleniyordu.
Hüma hızla kahvaltısını yapıp ardından vitaminlerini içti. Yaşlı kadın mutfağı toparlarken kapı çaldı.
Hüma kapıyı açtığında İlyas önce baş selamı verdi.
"Yenge gelinlik için geldiler. Müsaitsen gelsinler"
Hüma en az Bade kadar heyecanlıydı.
"Gelsinler İlyas"
Gelinlik için gelenleri salona alırken kapı tekrar çalmış ve Bade gelmişti.
Önceden ayırtılan birkaç gelinliği getirmişlerdi.
Hüma her gelinlikle ayrı ayrı dolaştırdı gözlerini.
Elbette her kızın küçüklükten beri beyaz gelinlik giymek hayaliydi, bu hayal Hüma için gerçekleşmemiş hayalde kalmıştı.
Nikahında yalnızca beyaz bir elbise giymişti. Selimle evli olmak güzeldi. Kocasını seviyordu, adamdan duymamış olsa da onun da kendisini sevdiğini derinden hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
Fiksi UmumBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır