9.BÖLÜM "KADER/TESADÜF

18.6K 759 201
                                    

Keyifli okumalar 💕
Oy ve yorumda bulunmayı unutmayııınn

Sıcak kahverengi ve mavi dalgalar bir süre daha izledi birbirini. Hüma adamın bilmediğini düşünmüştü.

Yiğit Selim karşısında ki kıza bir adım daha yaklaştı. Sırtı duvara yaslı olan kızın kaçacak yeri kalmamıştı.

"Ben sana yaramazlık yok demiştim değil mi?"

Cevap vermeyi düşünmüyordu Hüma.

"Adamlar benim izin vermediğimi söylüyor, benim iznim olmadan çıkmaması gerektiğini bilen karım dinliyor mu onları? Hayır"

Hüma hala sessizdi.

"Bana cevap ver Hüma!"

Yaptığında bir kötülük olmadığını biliyordu. Ama adam o kadar sinirliydi ki inatlaşmak onun açısından kötü olacaktı onun için sessizce konuştu;

"Sadece sıkılmıştım Selim, hem Emir de yanımdaydı."

Sinirlenen adamın gözlerinin beyazı hemen kırmızıya dönüyordu.

Bu durum kızı korkutmaya yetiyordu.

"Bir daha! Bir daha benim sözümü ezip geçmeye kalkarsan. Ben de seni ezer geçerim."

Bir tehdit daha...

Artık şaşırmıyordu Hüma.

Yiğit Selim karşısında ki kızın kendisinden korktuğunu biliyordu.

Sesini biraz kısması gerekiyordu. Zira karşısında ki küçük beden sıradan biri değildi. İşaret ve orta parmağının tersiyle kızın yanağını okşadı

"Bir daha sıkılırsan bana söyleyeceksin. Habersiz işler çevirmek yok. Kızdığım bahçeye çıkman değil, çık bahçe senin. Kızdığım nokta bana söylememen"

Adamın sakinleşmeye çalıştığı belliydi.

"Ama Selim telefonumu buraya geldiğimde aldınız. Sana nasıl haber verebilirdim ki?"

"İsteseydin kapıda elli tane adam var"

Köşeye sıkışıyordu Hüma.

"Bir daha olmaz tamam. Çıkmam bahçeye."

Hala anlamıyordu genç kız.

Yiğit Selim kızın yanağını okşadığı elini çenesine getirip kendisine çevirdi.

"Hala anlamıyorsun kadın!"

Bu muhabbet Hümayı sıkmıştı.

"Ben sofrayı kurayım"

Adamın etkisi altından çıkıp, hızla girdi mutfağa.

Kalbi korkudan hızlı atıyordu

Yemeği ısıtırken bir yandan da düşünüyordu.

Yiğit Selimin hareketleri hep birbirini çürütür cinstendi. Bir gün kendisini öpüp koklarken, ikinci gün tehdit edebiliyordu.

Isınan yemekleri tabaklara koyup hazırladığı masaya bıraktı.

"Yemek hazır"

Merdanoğlu sofraya oturup yemeğini yemeye başladı, küçük karısı hala sessizdi.

"Yemekten sonra hazırlan"

Hüma konuşan adama baktı.

"Ne için?"

En son hazırlan dediğinde kendisini nikahı kıyılırken bulmuştu.

"Dışarıya çıkacağız"

Adama daha fazla bir şey söylemedi. Ki söylese bile Selimin cevap vermeyeceğini biliyordu.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin