19.BÖLÜM "DÖKÜLEN TAŞLAR"

12.4K 583 160
                                    

Bu bölüm daima yorumlarını eksik etmeyen @bendeliii_ @billurrbayan @yakamozxx13
@Fatma_Didem 'e gelsin ❤️

Hepinize teşekkür ediyorum

Keyifli okumalar 🤍🧚🏻‍♀️

Merdanoğlu karısının tüm ısrarlarına rağmen baskınlığını yine konuşturmuş konuyu kapatmıştı.

Her ne kadar o yemekte bulunmak istese de adamın engeline takılan genç kadın elleri kolları bağlı oturuyordu.

Kendi kendine konuşmayı da ihmal etmiyordu tabii.

"Öyle olsun bakalım Selim bey. Ben elbet öğrenirim o kızın kim olduğunu"

Emir arabanın şoför koltuğunda arabayı son sürat sürerken yan koltuğunda ki adama bakmıyordu bile.

Her anlarını beraber yaşadığı yeri geldiğinde lokmasını paylaştığı adamın hayatına alacağı kişiyi ona söylememesi üstelik en son duyması onu üzmüştü.

Geldikleri mekanın önünde arabayı durdurup arabadan inip Merdanoğlunun kapısını açtı. Merdanoğlu ve Yasir mekana ilerlerken Emir tekrar şoför koltuğuna geçti. Arabanın kapısının sesini duyan Merdanoğlu arkasını dönüp arabaya baktı, adamın baktığı yöne bakan Yasir tekrardan Merdanoğluna döndü.

Arabaya gidecekken Merdanoğlu durdurdu.

Sert adımlarla arabaya gidip ön koltuğa oturdu.

Emir yan koltuğuna oturan adamla dikeldi.

"Hayırdır aslanım? Ne bu kadın tripi?"

Ya Emir anlatamıyordu ya anlattıkları anlamak istemiyordu.

"Hayatında ki mutluluğu benimle paylaşmayan adamın yanında mı olayım abi?"

Merdanoğlu elini adamın omuzuna koyup sıktı.

"Her ne olursa olsun aileyiz Emir. Sonra hesabını sorarsın ama şimdi birlikte o masaya oturacağız."

Aile altın kuraldı. Dağılmaz, sarsılmazdı. Emir, Merdanoğlu kurallarını bildiğinden arabadan inip mekana ilerledi.

Genç kız çoktan gelmiş kendisine ilerleyen adamla ayağa kalktı. Yasir kıza ilerleyip sarıldı. İkisinin de heyecanı ortaktı ama bu heyecanı dizginleyen taraf her zaman olduğu gibi Yasir'di.

Dışarıdan soğuk görünen adam karşısında ki kadın söz konusu olunca tüm duvarlarını yıkıyordu.

Mekanın kapısından iki adam da göründüğünde genç kızın heyecanı arttı. Adamın ailem dediği insanlarla tanışacaktı.

Yasir bugün için mekanı kapatmıştı. Öncellik güvenlikti.

Genç kız karşısında ki diğer iki adamla da selamlaşıp oturdu. Yasirin gözü abisine takıldı. Merdanoğlu kıza bakıp kafasında notunu vermişti.

Genç kız konunun nasıl ilerleyeceğinden emin olamadığından sessiz kaldı.

Merdanoğlu kıza döndü

"Okuyor musun Bade?"

Genç kız karşısında ki adamdan ilk andan beri korkmuştu. O Yasire soğuk diyordu ama karşısında ki adamın yanında Yasirin tavırları sıcacıktı.

"Hayır Yiğit bey. Hemşireyim ben"

Emir duyduğuyla gülmek istemese de kahkahasına engel olamadı. Merdanoğlu ve Yasirin aynı anda sinirli bakmasıyla açıklama yaptı.

"Bi sağlıkçı yenge daha. Bu gidişle fazla sürmez tabipler birliğini toplarız"

Bade anlamasa da gülümsedi. Merdanoğluna döndü tekrar

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin