Bölüme geçmeden önce vote vermeyi unutmayın ⭐
Keyifli okumalar 💘
Aradan 1 hafta geçmişti. Genç kız odasından çoğunlukla çıkmıyor ortalıkta görünmüyordu. Bu bir hafta içerisinde de Selimi çok nadir görmüştü.
O eve geldiğinde Hüma odasından çıkmıyor, o evde olmadığı zamanlar karnını doyurup odasına geçiyordu.
Sabah erken saatlerde kalkıp üzerini değiştirdi. Mutfağa inip kahvaltı hazırlayan yaşlı kadına baktı.
"Günaydın Sevda Teyze"
"Günaydın güzel kızım. Kocan uyandı mı?"
Bir de Sevda teyzeye oynadıkları evcilik oyunu vardı tabii.
Yaşlı kadının yanında mutluluk pozları kesiyorlardı. Tabii Merdanoğlu her zaman ki gibi rahatça oyunculuğunu sergiliyor olan Hümaya oluyordu.
"Bilmiyorum Sevda Teyze."
Sevda hanım genç kızın mavi gözlerine baktı.
"Kızım daha bismillah, 1 hafta oldu. Hemen kavga mı ettiniz?"
"Ne kavgası Sevda Teyze"
Kapıda gördüğü adamla rahatladı. Biraz da o hesap versin diye düşündü.
"Ne kavgası olacak Yiğit efendi. Ne bu hal? Kavga mı ettiniz siz?"
Merdanoğlu yaşlı kadının hazırladığı kahvaltı sofrasına oturdu.
"Kavga falan yok"
Yaşlı kadın uzatmadı. Uzatsa da biliyordu ki karşısında ki genç istediği şeylere cevap verirdi.
Hüma da sofrada adamın karşısında ki yerine oturdu.
Merdanoğlu bugün kızda bir şeyler olduğunun farkındaydı. Fazla sessiz ve fazla dalgındı.
Kahvaltısını bitirip arkasına yaslandı genç adam. Hala tabağında ki peynirle uğraşan kıza baktı.
"Ne oluyor Hüma? Ne bu hal?"
Hüma başını kaldırıp Selime baktı.
"Bir şeyim yok. Bahçede yürümek istiyorum. Sen söylemedikçe izin vermiyorlar. Söyle de izin versinler"
Merdanoğlu kızda ki halin farkındaydı. Elbet çıkardı kokusu.
"Kış bahçesine çık şimdilik bahçeye sonra çıkarsın"
Kış bahçesine izin vermesi de bir şeydir diye düşündü Hüma.
Ayağa kalkıp kış bahçesine yürüdü.
Bugün o karanlık günle yüzleşmesinin 5. Yılıydı. 25 yıllık mevzuyu 5 yıl önce öğrenmişti.
Yiğit Selim salonun büyük penceresinden kış bahçesinde oturan kıza baktı.
"Abi."
Bakışlarını kızdan çekip Yasire döndü.
"Söyle"
"Bugün şirkette toplantın var 1 saat sonra. Hatırlatayım dedim"
Koltuğun üzerinde ki ceketini alıp evden çıktı.
Hüma kış bahçesinde oturmuş gözlerini diktiği çiçeklerle derin düşüncelere dalmıştı.
Sevda hanım genç kızın yanına gitti.
"Neyin var güzel kızım senin?"
Hüma oturuşunu düzeltip yaşlı kadına baktı.
"Bir şeyim yok Sevda Teyze. Biraz kendimi dinliyorum sadece"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
General FictionBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır