27.BÖLÜM "KOPARILAN ÇİÇEKLER"

7.4K 488 64
                                    

Keyifli okumalar🫶🏻

Toplanan masanın çevresinde ki sekiz adam da tedirgindi. Merdanoğlu onları toplamazdı. Vardı bunda bir iş.

Herkeste tedirginlik hakimken Tufan olanlardan haberdar olduğundan az çok neler olacağını biliyordu.

Yasir ve Emir abilerinin vekaletiyle girdi odaya. Yasir konuşmaya başlarken Emirin gözleri sekiz adamın üzerinde nefretle geziniyordu.

"Evet beyler, Merdanoğlunun hepinize selamı var."

Sessiz kalan adamlarla konuşmasına devam etti.

"Dün biri bizden aldığı silahları başkasına vermiş. O da birinci maddeyi çiğneyip, Merdanoğlundan aldığı silahı Merdanoğluna doğrulttu"

Emirin sağ elini kaldırmasıyla içeriye yaklaşık yirmi adam girdi.

"Merdanoğlunun emriyle silahları tuttuğunuz depolarınız bizim adamlar tarafından sayılacak. Eksik olanla da hesaplaşmamız çok yakın"

Tufan gözünden anlık geçen tedirginliği silip çıkan adamların ardından çıktı.

Arabasına bindiğinde hızla Kartalı aradı.

Karşıdan ses gelmesini beklemeden konuya girdi.

"Merdanoğlu depolara sayım yaptıracak. Benim adıma alınan silahların yarısı sende, ne yapacağız şimdi?"

Kartal, Tufanın korku dolu sesini kesip sertçe konuştu.

"Bundan sonra ortaklık falan yok. Herkes yoluna"

Tufan gelen cevapla afallamış, telefonun kapanma sesiyle kendisine gelmişti.

"Allah kahretsin! Merdanoğlu yaşatmaz beni"

Dikiz aynasından arkasından kendisini depoya kadar takip edecek adamlara baktı. Onun için yolun sonu görünüyordu.

Depoya geldiklerinde Tufan tedirgin olsa da indi arabasından.

Merdanoğlunun talimatıyla gelen adamlar sayıma başlamışken o bir kaçış yolu arıyordu.

Adamlar sayıma dalmışken kapıdan hızla çıktı. Koşarak ilerlemesini durduran güçlü silah sesiydi.

Merdanoğlu verdiği talimatın ilerleyişini evden takip ediyordu. Sekiz adamdan altısının deposu eksiksiz sayılmış ve bir eksik bulunmamıştı.

Yan odada uyuyan karısını kontrol etmek için ayaklanıp çıktı odadan.

Odaya girdiğinde Hümayı saçlarını kuruturken buldu.

Hüma odaya giren adamı görse de sesini çıkarmadı, kurutma makinasının sesi ortamın sessizliğini bozmuştu, Merdanoğlu karısının işi bitene kadar bekledi.

İşi biten kadın saçlarını toplayıp ayaklandı.

"Yarın doktora gideceğiz. Muayene olman gerekiyor. Kontrol amaçlı"

Kadın tepkisizdi.

Adamın söylediklerini es geçip konuştu.

" Hemşireyi istemiyorum, gitsin artık"

Merdanoğlu sinirlense de sustu. Elbet onun da acısını yaşamaya vakti olacaktı.

"İyileştiğin zaman gider"

Başka bir şey söylemeyip dolaba yöneldi.

Üst baş değiştirme dışında odaya girmiyor gününü çalışma odasında geçiriyordu.

Dolaptan aldığı birkaç parça kıyafetle banyoya yöneldi.

Kapanan kapının ardından bir süre daha kapıya baktı Hüma.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin