BÖLÜM ŞARKISI : MARK ELİYAHU- CEM ADRİAN : DERİNLERDE ♥️
KEYİFLİ OKUMALAR ✨
Hırçın dalgaların kayalara sertçe vurmasının çıkardığı sesi gözü kapalı dinliyordu. İki haftadır geldiği yazlık evinin ona iyi geleceğini düşünmüştü. Bu iki haftada hiçbir şekilde evde ki durumlardan haberdar olmamış arayıp sormamıştı bile.
İşi gücü Emir ve Yasir'e bırakıp ardına bakmamıştı. Kızın terk edip gittiği o eve ise bugün dönecekti.
Bu süreçte çok düşünmüştü. Yıkılmaz sandığı yüreği bir çift mavi göze mağlup olmuştu! Hem de bu kadar kısa zamanda.
Çok konuşmayı sevmezdi iki üç kelimeyle hayatını idame ettiriyordu. Kendisine daima susan kadına çok uzun konuşmuştu, ama kadının ona layık gördüğü kelime bile yoktu. Olsun dedi kendi kendine bu masal bu kadardı zaten.
Kendisi canı gönülden bu aşka kucak açmış beklerken genç kız arkasını dönüp o kucağa sarılmaktan kaçmıştı.
Kendisinden kaçan kadının gidişini dahi görmek istemediğinden gelmişti buraya da zaten. Giden giderdi ve Merdanoğlu gidene ne kal derdi ne de gideni geri getirmek için çabalardı. Kanayan parmağı kesip atmak daha sağlıklıydı kangren olup tüm vücuda yayılmasındansa.
Kesip atmıştı o parmağı Merdanoğlu aşk defterini de ilk defa Hüma'yla açmış o deftere daha hiçbir şey yazmadan kapatıp yakmıştı.
Gözlerini hırçın denize çevirdi. İçinde ki duygu durumunu tam da yansıtıyordu. Kayalara sertçe çarpan her dalga içinde ki dalgaların durumunun özetiydi.
Daha fazla düşünmek istemediğinden kapının önünde ki valizini alıp çıktı.
Adamın ne hallerde olduğunu bilmeyen genç kız ise koltuğa uzanmış adamın zihninde yankılanan sesini dinliyordu.
'Bana yaslan'
'Çiçekleri beraber büyüteceğiz'
'Bana da onlara da iyi geleceksin'
'Tanıştığıma memnun oldum Hüma Erdem'
Adama arkasını dönüp gitmişti, ama o kapıyı çarpıp çıkan adamdı. ilk terk eden o değil miydi?
İçinde bulunduğu duruma tepki dahi veremiyordu artık. Koltuktan kalkıp odasına geçti. İki hafta geçmişti, on dört gün, üç yüz otuz altı saat.
Adamdan bir iz bir adımda yoktu. Aşk diye nitelendirdiği duygu buna izin verir miydi?
Adam savaşmamıştı bile. İlk engelde istediği tepkiyi göremeyince çıkıp gitmişti.
Aşk savaşmak değil miydi?
Yastığın biri başının altında biri kucağında yerde ki parkeyi izledi.
Akşamüzeri kendine gelmek için ılık bir duş aldı. Bu gün yeni hayatının ilk günü olacaktı.
Giyinip aynanın karşısına geçti, şalını da taktığında hazır olmuştu.
Giderken tek gitse de kendisini alması için Emir'i çağırmıştı Merdanoğlu.
Emir iki haftanın sonunda adamın bir tepki verip aramasıyla mutlu olmuştu. İlerleyip adamın elinde ki küçük valizi aldı.
Ne adam konuştu ne kendisi. Ama bu şekilde de olmuyordu.
Öksürerek dikkati üzerine çekti.
"Abi, Hüma yenge"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
Fiction généraleBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır