Evet söz verdiğim gibi sınır dolar dolmaz yeni bölüm geldi. Bölümle ilgili fazla soru geliyor duyurulardan haberdar olmak için profilimi takip edebilirsiniz.
Küçük yıldızı parlatmayı unutmayın🧚🏻♀️Keyifli okumalar ❤️
Güneşin etrafı aydınlatmasıyla kuşların ötme sesleri birbirine karışmıştı. Odada bulunan balkonun kapısının açık olmasından dolayı sesler fazlasıyla netti.
Kuşların sesine uyanan Hüma belini sıkı sıkı saran kolları görünce yüzünde ki gülümseme büyüdü. Bu sabah fazla güzel başlamıştı.
Dün yaşananlar aklına bir bir eksiksiz gelince yutkundu. Kendisini saran kollardan sessizce çıkıp banyoya ilerledi. Adamın yüzüne nasıl bakacağını düşünüyordu.
'O bizim yüzümüze nasıl bakacaksa biz de onun yüzüne öyle bakacağız Hüma'
Aynı şey mi iç ses?
Duşunu alıp hızlıca giyinme odasına geçti. Giyinirken adamın uyanmaması için dualar etmeye başladı.
Giyinme odasından kafasını uzatıp hala yatakta uyuyan adama baktı. Sessiz ama hızlı adımlarla çıktı odadan.
Mutfağa indiğinde sofra hazırdı. Yaşlı kadını da mutfaktan çıkacakken yakalamıştı.
"Günaydın kızım"
"Günaydın Sevda Teyze"
Kadın mutfaktan çıkacakken durdurdu onu
"Nereye gidiyorsun Sevda teyze?"
"Aşağı kata ineceğim çamaşırlar var onları sereceğim çamaşır odasına"
İşte fırsat bu fırsattı!
"Ben yaparım"
Diye atladı. Asla sessiz kalmayan iç ses devreye girmişti bile.
'Biz bu evin hanımı değil miyiz Hüma? Ne çamaşırı ya?'
Yaşlı kadını tekrar mutfağa gönderip alt kata indi. Adama ne kadar az görünse o kadar iyiydi kendince.
Öte yandan yatak odasında güne daha yeni merhaba diyen adam yatağında ki boşluğa baktı. Demek ki karısına gün çoktan başlamıştı.
Duşunu alıp giyinen adamın tavırları sakindi. Son dokunuş olarak çekmeceden el yapımı kehribar teşbihini de alıp çıktı odadan.
Merdivenleri yavaş yavaş inip salona kurulan masaya baktı. her zaman ki yerine oturup yaşlı kadının kendisine çayını getirmesini telefonunda ki son dakika haberlerini okurken bekledi.
Önüne konan çayla başını telefonundan kaldırıp yaşlı kadına baktı.
"Hüma nerede Sevda hanım?"
Kadın bu eve geldi geleli Merdanoğlu bu soruyu sık sık sorar olmuştu.
"Aşağıya indi oğlum. Çamaşır odasında"
Ayaklanan adamın adımlarının rotası belliydi. Daha önce pek fazla girmediği çamaşır odasına girip kendisine arkası dönük bir şekilde çamaşır seren karısına baktı. Arkasından sıkıca sarılıp kendisine yasladı.
Beklemediği hareket karşısında çığlık atan kadın belinde ki kola vurdu.
"Aklım çıktı Selim. Ne yapıyorsun?"
Kadının kulağına eğilen Merdanoğlu önce yeni duş alan kadının saçlarını koklayıp konuştu.
"Karım sabah erken kalkmış evinin hanımlığını bile yapıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
General FictionBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır