28. BÖLÜM "SICAK İNTİKAM"

8.2K 554 386
                                    

Böyle şeyleri hiç sevmiyorum ama okunma ve vote- yorum orantılarından dolayı yapmam lazım sanırım.

Bölüme 300 vote - 250 yorum gelir gelmez yeni bölümü atacağım. Yeni Bölüm hazırda sizleri bekliyor ♥️

Keyifli okumalar 🌸

İki adam da depoya girdiklerinde her şey hazırdı. Deponun çevresi adamlarla örülmüş ver biri dikkat çekmeyecek şekilde kamufle olmuştu.

Kartaldan gelecek tek bir adımı bekliyorlardı.

"Bu gece bu herifi gebertmezsek benim gözüme uyku girmez"

Yasir yalnızca başını olumlu manada salladı. Emir çalan telefonuyla iki adım geriledi.

"Buyur abi"

Karşıdan aldığı emirle telefonu kapatıp Yasirin yanına geldi.

"Abim adres atacak birazdan, Kartal geldiğinde ikisini de oraya götürmemizi istedi"

Merdanoğlunun aklından geçenleri bilmiyorlardı.

Ama bildikleri bir şey vardı ki; dökülen kan yerde kalmayacaktı, bu hesaplaşma kanlı bir hesaplaşma olacaktı.

Tufan arabadan indirilmiş elleri kolları çözülmüştü. Kartalı karşılamak üzere depoya girmiş adamı bekliyordu.

Emir yaklaşıp Tufanın kulağına fısıldadı.

"Tek bir hata Tufan, gün bitene kadar tek bir hatanı bekliyor olacağım. Tek hatanda beynini dağıtmak için köşede bekliyorum"

Herkes yerine eksiksiz geçtiğinde arazinin engebeli yolunu araba sesi doldurdu.

İki arabadan inen on beş adam Kartalla beraber depoya girdi.

Kartal, karşısında yüzü dağılmış Tufanı görünce kaşları çatıldı.

"Hayırdır Tufan? Görmeyeli yüzün pek değişmiş"

"Merdanoğlunun adamlarıyla çatıştık biraz"

Kartal gözlerini depoda gezdirdi.

"Böyle bir yerin olduğunu bilmiyordum"

Tufan da depoya göz gezdirdiği sırada köşede tahta paletlerin arkasında kendisine bir şahin gibi bakan Emirin gözlerini gördü.

"Bir arkadaşımın"

Kartal arkasında ki adamları işaret etti

"Silahlar ne tarafta çocuklar alsın"

Tufan arka tarafı gösterdi.

"Sağa dönün hepsi duvarın arkasında ki alanda"

Adamlar ilerlerken Tufan da Kartala yaklaştı.

"Eski dostuz biz, bu iyiliğini unutmayacağım"

Emir artık dayanamamış Yasirin de onaylı bakışlarıyla bulunduğu yerden çıkmıştı.

"Kartal Akbulut"

Gelen sese bakışlarını çevirdi Kartal. Karşısında en son görmek istediği adamlar duruyordu.

Silahına meyletmişti ki kafasının arkasında hissettiği metalle durdu.

Yasir adamdan önce davranıp silahı aldı

"Şşş hiç davranayım deme, daha eğlence yeni başlıyor"

Deponun arka tarafından gelen silah sesleri de bu gecenin yeni başladığının kanıtıydı.

Emir Tufanı almışken, Yasir de Kartalı almıştı. Silah sesleri on dakikanın ardından susmuş, adamlar arabalara yerleşmişti.

İki araba önde, iki araba arkada onlara eşlik ediyordu.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin