Medyada Hüma var💖
@bendeliii_ ellerine sağlık çok teşekkür ediyorum. Çok güzel 😍🧚🏻♀️Bölüme geçmeden önce vote vermeyi unutmayın✨
Keyifli okumalar 🧚🏻♀️
Lüks araba koca evin kendisinden kat kat büyüklükte olan bahçesine girdiğinde bahçede ki takım elbiseli adamlar hazır ola geçmişlerdi.
Merdanoğlu tüm heybetiyle arabadan inip başıyla adamları selamlayarak evin önüne geldi.
Araba daha bahçeye girdiğinde Hüma kapıyı çoktan açmıştı bile.
Adamın içeriye girmesiyle kapıyı kapatan kızın kolları çoktan adamın boynuna dolanmıştı bile.
Adamın kokusu kiminin zihninde ölümü canlandırırken, kıza en güzel duyguların tarifini veriyordu.
Ellerinden tuttuğu adamı masanın önüne getirdi.
"Yemek yaptım sana, yani Sevda teyze de yardım etti tabii. Mantı ve sarma seviyormuşsun"
Her gün adamla ilgili yeni şeyler bilmek hoşuna gidiyordu. Merdanoğlunu, Merdanoğlunun kanatları altında tanımak güzeldi.
Yemeğe geçen karı-koca baş başa yemeklerini yiyordu. Etrafta kimsenin olmadığını fark eden adam konuştu
"Sevda hanım nerde?"
"Baş başa olalım istedim bu akşam, erken çıktı o"
Diye yanıtladı kocasını.
Tekrar sessizliğe bürünen adam yemeğini bitirmiş ayaklanmıştı.
Hüma sofrayı el çabukluğuyla toplamaya koyulmuşken Merdanoğlunun gözleri duvarda ki pahalı saate takıldı.
18:41
Koltukta daha da yayılırken başını arkaya atarak gözlerini kapattı.
Kolunun altına sinen bedenle gözlerini açmadan kendisine daha da yanaştırdı karısını.
Hüma başında ki örtüyü çıkarmış saçlarını gelişi güzel salık bırakmıştı.
'Kalp atışları çok güzel Hüma, hep burada kalalım'
Başını biraz daha adamın kalbine denk getirip gelen kalp atışı seslerini dinledi.
"Günün nasıl geçti güzelim?"
Sonunda sessizliği bozan adama çevirdi başını.
"Güzeldi, bahçede ki çiçeklerimizle ilgilendim, sana yemek yaptım. Senin nasıl geçti?"
Eline aldığı kızın bir tutam saçıyla oynarken konuştu.
"Aynıydı yavrum. İş, güç"
E yalan da değildi hani. Tüm gün Yasir'le dosyalara bakarak işini halletmiş, Emir'i de Azizin yanına göndererek gücünü göstermişti. Ama ona göre karısının bu ayrıntıları bilmesine gerek yoktu.
"Ben biraz dineleneyim yavrum, sonrasında da işlerim var çıkacağım"
Hüma, adamdan duyduklarıyla kaşlarını çattı
"Ne işiymiş bu Selim? Hem de bu saatte"
Kendisine hesap soran kadına hafif tebessümle karşılık verdi
"Ne o güzelim, kocana hesap sormaya da başladın bakıyorum"
"evet soruyorum. Kocamın bu saatte nereye gittiğini bilmeye hakkım var diye düşünüyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
General FictionBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır