22.BÖLÜM "TEK KİŞİLİK KATLİAM SENFONİSİ"

9.8K 502 103
                                    

Keyifli okumalar❤️

Yorumlarda buluşalım🫶🏻

Sevkiyat günü gelmiş Yasir ve Emir kamyonlarda son kontrolü yapıyordu.

Kamyon şoförünün yanına ilerledi Emir

"Batum'a kadar bizde, sonra orada başkaları devralacak. Bizim çocuklardan birkaçı da gelecek sizinle. Her adımda arayıp haberdar et beni"

Kamyonlar bir bir depodan çıkınca Emir Yasire baktı

"Ben abimi arayayım"

Merdanoğlu gözlerini çalan telefonla açtı, komodinin üzerinden telefonunu alıp aramayı yanıtladı.

"Söyle Emir"

"Abi tamamdır. Kamyonlar Batum'a doğru yola çıktı, her adımda arayıp haber edecekler"

Merdanoğlu işlerin rayında gitmesiyle derin nefes aldı.

"Tamam koçum, bi aksilik olursa haber verirsin"

Telefonu kapattığında saatin gece dört sularıydı. Hüma adamın telefon konuşmasına uyanmış ama uyku mahmurluğuyla hiçbir şey anlamamış tekrar uykusuna dönmüştü.

Sabah gözlerini açan Hüma kocasının hala uyuduğunu gördü. Son üç gündür iş güç derken gecelere kadar çalışıyor eve çok geç geliyordu. Hala uyuyan adamın yanağını öptü Selim yüzünü buruştursa da sesini çıkarmadı.

Hüma üzerini değiştirip banyoda işlerini halletti.

Odaya döndüğüne Merdanoğlu uyanmış üzerini değiştiriyordu.

Adama yaklaşıp gömleğinin son iki düğmesini ilikleyip yakasını düzeltti

Yiğit Selim karısının alnını öptü

"Sonunda sizi uyandığımda yanımda görebildim Selim bey. Kaç gündür erkenden gidip geç geliyorsunuz"

Merdanoğlu karısının belinden tutup kendisine yanaştırdı.

"İş güç derken hal böyle oluyor Hüma Hanım. Aile giderek büyüyor ne kadar çalışırsak kar"

Hüma adamın koyu kahve gözlerine baktı.

"Bugün yine mi geç geleceksin peki?"

Kadının nazlı nazlı soruyla gülümsedi adam.

"Duydum ki karım beni çok özlemiş, ben de bugün erken geleceğim"

Hüma kıkırdayıp adamın ellerinden tutup odanın dışına doğru sürükledi.

"Hadi sevgilim kahvaltıya inelim"

Kahvaltıya indiklerinde Hüma üç gündür olduğu gibi yine meyveye yöneldi.

"Önce yemeğini ye yavrum"

Hüma elinde ki incirden bir ısırık alıp konuştu

"Üç gündür kahvaltı yapamıyorum, bebeğim istemiyor"

Merdanoğlu elinde ki ekmeğe karısının sevdiği cevizli acukadan sürüp uzattı.

"Ye bakalım, sonrasında da bebeğimiz ne kadar isterse yersin meyveyi"

Kocasının uzattığı ekmeği yiyip ardından az da olsa bir şeyler yedi.

Çıkma vakti gelen adam ceketini giymiş kapının önünde karısının söylediklerini dinliyordu.

"Sevda teyze bugün hastaneye gidecek, ben de sonrasında gelme dedim. Dinlensin biraz"

Merdanoğlu kadının sürekli kontrolü olduğunu bildiğinden sessiz kaldı.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin