8. BÖLÜM "AYRI YATAK"

20.3K 786 259
                                    

Keyifli okumalar 💘

Yemekten dolayı gece geç uyuduğundan yorgun argın ancak kalkabildi Hüma.

İki adamı da sevmişti. Emir sürekli onu güldürmüş nerede, hangi koşulda olduğunu bile unutturmuştu.

Kalktığı yatağı düzeltip odadan çıktı. Kapının önünde gördüğü yaşlı kadına gülümsedi. Üst kattan inen Merdanoğlu iki kadında da gözlerini gezdirdi.

Sevda hanım ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ama Yiğit Selime de bir şey diyemiyordu. Yarı annesi sayılırdı amenna da adamın kimseye verecek hesabı yoktu.

Hüma kadının bakışlarından anlamıştı. Her sabah kadından önce uyanırdı bu sayede yaşlı kadın ayrı yattıklarını bilmiyordu. Hüma her sabah uyandığı saatte uyandığına göre demek ki yaşlı kadın bugün erken gelmişti.

Hiçbir şey demeden aşağı inen kadından gözlerini çekip Merdanoğluna baktı.

Elbette ne olduğunu genç adam da anlamıştı.

"Bugün eşyalarının hepsini benim odaya yerleştir"

Hüma hiçbir şey demeden adamın arkasından aşağıya indi.

Onunla aynı odada kalmak...

Kahvaltı faslı erken ve sessiz bitmiş, Yiğit Selim çıkmıştı.

Hüma odasına çıkıp eşyalarını toparladı. Üst kata çıkıp adamın odasına girdi. Kişisel eşyalarını banyo dolabına yerleştirip, elbiselerini yerleştirmek üzere giyinme odasına gitti. Kıyafetlerini yerleştirdiği sırada gözü adamın gömleklerine kaydı.

Yalnızca üç renk gömlek vardı.

Mavi, beyaz, siyah

Kıyafetlerini yerleştirip birkaç adım geriden baktı. Kocasıyla kıyafetleri yan yana duruyordu. Bedenleri de birkaç kez yan yana gelmişti.

Peki ya ruhları?

İşi bitince salona indi. Sevda hanım akşam yemeğine hazırlığını yapıyordu.

"Yardım edebileceğim bir şey var mı?"

"Yok kızım bitti zaten, sen gel bir kahve yap laflayalım"

Kız konuşacakları konuyu biliyordu. Zaten eve geldi geleli hesapların hepsi ona soruluyordu.

Kahveleri hazırlayıp salonda onu bekleyen kadının yanına gitti.

Kendi kahvesini de alıp Sevda hanımın karşısına oturdu.

Kahvesinden bir yudum alan yaşlı kadın gülümsedi.

"Eline sağlık kızım, çok güzel olmuş"

"Afiyet olsun"

Yaşlı kadın kahvesinden bir yudum daha alıp fincanı orta sehpanın üzerine bıraktı.

"Anlat bakalım Hüma hanım"

Hüma da kahvesini sehpaya bırakıp kadına döndü

"Ne anlatayım Sevda teyze?"

"Anlamamazlığa vuruyor bir de. Neyi olacak kocanla niye ayrı uyudunuz bakayım?"

Sevda teyze bu işin peşini bırakmayacaktı belliydi. Yaşlı kadına hiç istemese de aklına gelen ilk yalanı söyledi.

"Dün gece biraz tartıştık. Ben de kalkıp o odaya geçtim"

Sevda hanım başını usulca salladı

"Belli zaten halinizden. Böyle suratını asan yeni evli çift mi olurmuş? Ama yapmayın kızım. Kavga gürültü yıpratır evliliğinizi. Bakma Yiğit oğluma öyle eser gürler ama o da erkek sonuçta, sen çekip çevireceksin onu. Anlamaz erkekler bu işlerden. Bu evi de kocanı çekip çevirme işi de senin"

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin