4.bölüm "TEKLİF-TEHDİT"

20.9K 795 103
                                    

Eveeet söz verdiğim gibi sahuru beraber karşılayalım istedim🌿

Duyurular için profilimi takip etmeyi unutmayın

Keyifli okumalar 💘

Gözleri bir adama bir de silaha kayıyordu. Ölüm artık bir tetik ötesindeydi.

Gözlerini kapatıp adamın tetiği çekmesini bekledi.

Merdanoğlu karşısında ki kızın gözlerini kapatmasıyla kızın yüzünü inceledi.

Hüma, Merdanoğlunun gördüğü kadınlardan farklıydı. Daha kısa, daha sakin, ve yaşantısı daha mütevaziydi.

Kızın alnına dayadığı silahı elinde bir tur çevirip beline yerleştirdi. Ardından koltuğuna oturdu.

Hala gözleri kapalı olan kıza baktı. Dudakları yavaş yavaş hareket ediyordu.

Son duasını ediyor olması Merdanoğlunu güldürdü.

"Aç gözlerini Hüma"

Hüma yavaş yavaş gözlerini açıp koltuğunda oturan adama baktı.

"Neden öldürmedin?"

"Canım istemedi, daha zamanı değil"

Hüma kalktığı koltuğa tekrar oturdu.

"Ne olacak peki şimdi?"

Merdanoğlu karşısında ki kızı tekrar süzüp yüzüne baktı, ardından konuştu.

"Sana bir teklifim olacak"

Hüma gözlerini adamın gözlerine sabitleyip konuşmasına devam etmesini bekledi.

"Bundan sonra bana çalışacaksın. Olur da bizim çocuklardan biri vurulursa müdahale edeceksin. Tabii karşılığında da hem hayatını bağışlayacağım hem de şuan aldığın maaşın 2 katını vereceğim"

Hüma duyduklarının gerçekliğini sorguladı.

"Ben onca sene illegal yollardan para kazanan mafya kılıklı bir adamın çatışmada vurulan adamlarını tedavi etmek için okumadım! Bu meslek ahlakıma ters!"

Sinirle ayaklanıp kapıya yöneldi. Çıkacağı sırada Merdanoğlu konuştu.

"Teklifi reddetmeden önce düşün. Düşünürken aşığın olan Doktor Kayanın hayatını da göz önünde bulundur."

Arkadaşının hayatıyla tehdit ediliyordu. Hiçbir şey demeden odadan çıkıp dün ona verilen odaya geçti kapıyı kilitlemeyi de ihmal etmedi.

Akşama kadar odadan çıkmamış Selimin dediklerini düşünmüştü. Kayayı öldürmekle tehdit etmişti. Kendisine silah doğrultan adam Kayayı gözünü kırpmadan vururdu.

Kapının tıklatılmasıyla ayağa kalktı.

"Kim o?"

"Benim kızım"

Sevda teyzenin sesini duymasıyla rahatladı. Kapıyı açıp karşısında ki kadına baktı.

"Bir şey mi oldu Sevda teyze?"

"Yemeğe çağırmaya geldim kızım. Gel bir şeyler ye"

"O adam aşağıda mı?"

Sevda hanım kızın Merdanoğlundan bahsettiğini anlamıştı.

"Yok kızım, Yiğit oğlum çıktı."

Hüma odadan çıkıp yaşlı kadınla mutfağa ilerledi.

Yaşlı kadın bir şeyler anlatıyordu ama Hümanın kafası burada değildi.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin