3. BÖLÜM "SİLAH"

22.6K 870 66
                                    

Hayırlı Ramazanlar🥳

Yeni bölümle hepinize merhaba✨

Satır arası yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum 💫

Keyifli okumalar ❤️

Hüma gözlerini dinlendirmek maksadıyla uzandığı yataktan 3 saat uyumuş bir şekilde açtı gözlerini. Kol saatine bakınca saatin henüz sabah 09.00 olduğunu gördü.

Karnı acıkmış ve susamıştı ama ne yapacağını bilmiyordu. Odanın köşesinde duran çantasına görmesiyle hızla çantasının yanına gitti. Üstü başı kan olduğundan çantasından kıyafetlerini çıkardı. Nerdeyse nöbete kaldığına şükredecekti. Çantasında telefon, kimlik hiçbir şeyi yoktu. Üzerini değiştirip Şalını düzeltti. Kapının kilidini açıp etrafına baktı.

Görünürde kimse yoktu. Merdivenlerden inip salona baktı. Sabah kan revan içerisinde olan salondan eser yoktu. Yerde yatan adamlar da yoktu.

Salona boş boş baktığı sırada arkasından duyduğu ayak sesiyle kafasını çevirdi.

Takım elbiseli adamlardan birini bekleyen genç kız karşısında gördüğü yaşlı kadınla şaşırdı. Tek şaşıran Hüma değildi. Sevda hanım da karşısına gördüğü kızla şaşırdı. Merdanoğlunun kast ettiği misafir bu kız olmalıydı.

"Günaydın kızım"

"Günaydın"

Sevda hanım etrafa tuhaf tuhaf bakan kıza biraz daha yaklaştı.

"Gel güzel kızım kahvaltı hazırladım. Ben de seni uyandırmaya gelecektim. Yiğit oğlum söylemişti"

Hüma karşısında ki kadına baktı. Ona söylese yardım eder miydi?

Kadının peşinden masaya geçip oturdu.

"Adın ne güzel kızım?"

Hüma ağzına aldığı lokmayı bitirip konuştu.

"Hüma"

"Kaç yaşındasın"

"25"

"Ne iş yapıyorsun?"

"Doktorum"

Soru yağmuru bitti sanarken Sevda hanımın sorduğu soruyla içtiği çayı püskürttü Hüma

"Yiğit oğlumla ne zamandır sevgilisiniz?"

Öksürmesini zar zor dizginleyip kadına baktı.

"Kimsenin sevgilisi değilim ben!"

Sevda hanımın uzattığı suyu içti. Anlaşılan yaşlı kadının olan bitenden haberi yoktu.

Hem Yiğit Kimdi?

"Kusura bakma kızım ben Yiğit oğlum misafir var diyince e buraya da öyle misafir çağırmaz. Seni sevgilisi sandım"

Kahvaltı boyunca kadınla konuşmuş merak ettiklerini sormuştu.

Yiğit Selim Merdanoğlu...

Kendisini kaçıran adamın adını öğrenmişti. Başta yaşlı kadının o adamın annesi olduğunu düşünse de durum farklıydı. Yaşlı kadın uzun yıllardır Merdanoğullarına çalışıyordu. Sevda teyze Merdanoğlunun kardeşi gibi sevdiği iki adamdan da bahsetmişti. Emir ve Yasir...

Ama Hüma onların Kim olduğunu anlamamıştı. Çünkü bu evde bir çok adam vardı.

Kahvaltının ardından ortalarda çok görünmek istemese de yaşlı kadının ısrarı üzerine sabah saatlerine kadar korkuyla karışık ter döktüğü salonda kahve içmeye başladı.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin