Vote ve yorumlarınızı bekliyorum 🌊
Keyifli okumalar ♥️
Sabah erken kalkan Merdanoğlu dün gecenin sinirini taşıyordu. Kızın odasına gelmesi ayrı sinirlendirmiş, gelme sebebi ayrı sinirlendirmişti.
Telefonunu çıkarıp İlyası aradı
"Doktorun evine git. Kıyafet, kişisel eşya neyi varsa topla getir"
ardından telefonu kapattı.
Görünürde yoktu. İndiği merdivenleri tekrar çıkıp kızın kapısının önünde durdu.
kapıyı birkaç defa tıklatmasının ardından içeriden kızın sesi duyuldu.
"Kim o?"
"Aç"
Kapının kilidi iki defa dönüp açıldı.
"Niye geldin sabah sabah?"
"Birazdan eşyalarını getirirler. Hazırlan"
Hüma nereye gideceklerini sormadı. Akşam yemeğine çıkacak halleri yoktu.
Hiçbir şey demeden kapıyı kapatıp tekrar kilitledi.
Derin bir nefes daha alıp sabır çekti Merdanoğlu. Kızla karşılaştıkları ilk andan beri kaçıncı sabırdı bilmiyordu.
Tekrar kapının çalmasıyla ayaklandı genç kız, evin asıl kapısı bile bu kadar çalmıyordu.
Karşısında küçük valiziyle duran adama baktı.
"Yiğit abim gönderdi Doktor. Eşyaların"
Hüma adamın elinden valizi alıp odaya geçti. Temiz kıyafetlerini görünce mutlu olmuştu. Odasında bulunan banyoya ilerleyip kısa duş aldı, ardından giyinip salona indi. Selimle konuşacakları vardı.
Kahvaltı masasında yavaş yavaş kahvaltısını yapan adama baktı.
"Kahvaltını yap. Çıkacağız."
Adamın tam karşısına oturdu. Tabağına aldığı birkaç şeyi yemeye çalışırken artık konuya girmesi gerektiğinin farkındaydı.
"Seninle bir şey konuşmak istiyorum"
Merdanoğlu hiçbir şey demeden yalnızca kıza baktı.
"Teklifini kabul ediyorum. Ama şartım olacak"
hala konuşmayan adam, şartları bekliyordu.
"Kayaya bir şey yapmayacaksın. Ondan sevgilin, aşığın diye bahsetmeni de istemiyorum"
Merdanoğlu kızın gözlerine daha derin baktı. Ama bir kurnazlık, bir oyun göremedi.
Başıyla onayladı.
"İstifamı da hazırlayıp hastaneye götürmem lazım. Öyle hop kaçırdım bitti gitti olmuyor."
"Oldu Doktor. Başka isteğin varsa söyle. Çekinme"
Genç adam kaşlarını çattı. Hüma gelecek olan fırtınayı biliyordu. Adam konuşmasına devam etmeden o konuştu.
"Seninle gidelim, yok gelemem dersen de sen kimi dersen onunla giderim. Yemin ederim oyun falan yok. Bunu yapmama izin ver"
"Arabada bekliyorum"
Hüma bu sözden adamın kabul ettiği düşünerek hızla kabanını giyip adamın arkasından çıktı.
Arabaya bindiğinde karşı koltuğunda ki kalem ve kağıda baktı. Selim konuşmuyordu ama izin verdiğini buradan daha iyi anlamıştı.
Eline aldığı kalemle bir şeyler yazıp. İstifasını hazırladı. İstemeye istemeye işinden de olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
General FictionBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır