16.BÖLÜM "HÜMA KUŞU"

15K 664 194
                                    

Medya'da Beyefendi kişiliğinden ödün vermeyen tavırları ile Yasir var❤️🧚🏻‍♀️

Duyurular için profilimi takip etmeyi unutmayın🧚🏻‍♀️

Bölümü okumaya geçmeden vote vermeyi unutmayalııummm😍🫶🏻 satır arası yorumlarınızı bekliyorum 🧚🏻‍♀️

Keyifli okumalar 💘

Adamın isteği karşısında ne cevap vereceğini bilemedi genç kız. O annelik nedir görmemişti ki çocuk sahibi olsun.

Adamın cevap bekler hali karşısında daha da geriliyordu. Şimdi olumsuz yanıt alsa nasıl davranırdı bilemiyordu.

Daha bilemediği bir çok şey aklına gelmeye başlamışken Yiğit Selim tekrardan konuştu

"Gözlerinde ki korkuyu görebiliyorum. Ama korkarak ilerleyemeyiz"

Adam bir yandan saçlarıyla oynuyor bir yandan da kısık ama kızı rahatlatır şekilde konuşuyordu.

"Babalık benim için de yeni bir şey olacak, anneliğin senin için yeni olduğu kadar."

Adamın göğsüne başını yaslayıp içinde ki korkuları anlattı Hüma

"Ben aile olmayı bile seninle evlenince öğrendim Selim. Annelik görmedim ki ben, bir çocuğu nasıl büyütürüm?"

Kızdan gelecek yanıtın olumsuz olduğu belliydi.

Baba olmak Merdanoğlu için dünyanın en güzel duygusuydu. Ne biliyorsa öğretecekti çocuğuna. Belki de çocuklarına. Ama karısının korkar hali karşısında da konuyu fazla uzatamıyordu.

"Söylemedim say yavrum. Sen canını sıkma. Kapatalım konuyu"

Merdanoğlunun ne kadar baba olmak istediğinin farkındaydı Hüma. Adama hayır diyerek içinde ki o heyecanı da kırmıştı.

'Bu adamdan çok güzel baba olmaz mı Hüma? Hayal etsene'

Hem de çok güzel baba olurdu iç ses...Çok

Adamın yanında hayal ettiği küçük bedenle gülümsedi. Selimin babalığı güzel olurdu ama Hüma henüz hazır değildi annelik sorumluluğuna. Adama bile yeni alışıyordu şimdilik çocuk fikri fazlasıyla erken geliyordu.

Başı adamın göğsünde uyudu.

Sabah erken kalkan adam yanında ki boşluğa baktı, kapı açılma sesiyle doğruldu yataktan. Hüma banyodan çıkmış saçlarını elinde ki havluyla kuruluyordu. Yatakta doğrulan adama bakıp elinde ki havluyu berjere bırakıp yatağa ilerledi.

Adamın dün gece ki konuşmadan dolayı kırgın olmasını istemiyordu.

Yatağa yaklaşıp kocasının yanağını öptü.

"Günaydın sevgilim"

Merdanoğlu karısının saçlarını öpüp geri çekildi

Kendisi de banyoda işlerini halledip odaya döndü.

Karısı hazır bir şekilde kendisini bekliyordu. Hızlıca hazırlanan adam karısını bekletmeden karısıyla salona ilerledi.

Kahvaltıyı hazırlayan yaşlı kadın masaya doğru gelen ikiliye baktı. ikisini gördükçe dilinden duaları düşürmüyordu.

Kahvaltı sessiz sedasız geçerken Merdanoğlu ayaklanmıştı.

Kocasının ayaklanmasıyla Hüma da ayaklanıp kapıya kadar geçirdi.

MERDANOĞLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin