Medya'da ki şarkı tam da bu bölümü anlatıyor, deblüman bu şarkıyı Merdanoğlu çiftine yazmış.
Keyifli okumalar 🧜🏻♀️
Kadının çığlığı kulağından bir an olsun eksilmemişti. Araba durduğunda karşılaştığı manzara içini acıtmıştı, ambulansın acı sireni boş yolu doldurmuş, karısı sedyede yarı baygın kanlar içinde yatıyordu. Yasir Bade ve Sevda Hanımı sakinleştirmekle uğraşırken, Merdanoğlu karısının peşinden gitmişti.
O anlar gözünün önünden geçerken kendisi Hastane koridorunda volta atıp duruyordu şimdi. Hastaneye ulaştıklarında vakit kaybetmeden Hümayı ameliyata almışlardı.
Aradan geçen kim bilir kaçıncı saatten sonra ameliyathanenin kapısı açıldığında 35 yaşlarında ki doktor göründü.
"Yiğit Bey"
Merdanoğlu oturduğu yerden kalkıp adamın karşısında dikildi.
"Hüma hanımın ameliyatı bitti. Kurşunu çıkardık, kendisi iyi fakat bebeği kurtaramadık. Üzgünüm"
Daha sonrasında adam birkaç şey daha söylese de Merdanoğlu kalktığı koltuğa çöküp yeri izledi. Kafasının içinde aynı ses dönüp duruyordu.
Bebeği kurtaramadık
Bebeği kurtaramadık
Bebeği kurtaramadık
Ameliyathanenin kapısı ikinci defa açıldığında Hümayı normal odaya alıyorlardı.
Odanın kapısının önünden bir an olsun kalkmadı Merdanoğlu.
Ne kapının önünden ayrılmaya gücü vardı, ne içeriye girecek cesareti vardı.
Bu acıyı karısının omuzlarına nasıl yükleyecekti?
Hareketlerini bile yavaş yavaş hisseder olmuştu bebeğinin, sanki avucunun içerisinde hala o minik kıpırtılar vardı.
Belki de Kartal haklıydı. Ondan baba nasıl olurdu bilmiyordu ama her zaman elinden gelenin fazlasını yapacaktı bebeği için. Şimdi ise koca bir hiçlik vardı elinde.
İçeride ki kadın gözlerini açtığında ne tepki verecek, onu nasıl karşılayacaktı bilmiyordu.
Yanına yaklaşan iki gölgeyle başını kaldırdı. Yasir ve Emir.
"Abi"
Emir devamında ne diyeceğini bilemiyordu.
"Bebeği kurtaramadılar"
Merdanoğlunun ağzından çıkan iki kelime adamları da sarsmıştı.
Bu davanın cezasını Hüma çekmişti.
Odadan çıkan hemşire üç adama baktı
"Hüma hanım uyanıyor"
Merdanoğlu gelecek tepkileri kestiremese de her şeyi kendisinden öğrenmeliydi karısı.
Odaya girdiğinde Hüma gözlerini yeni açmış ilk işi karnına dokunmak olmuştu. Bu refleksi Merdanoğlunun canını bir kez daha yakmıştı.
"Selim"
Kendisine seslenen kadının yanına yaklaştı.
"Buradayım güzelim"
Hümanın gözleri tam açılmıştı şimdi.
"Bebeğimi hissedemiyorum. Nerede?"
Yüzüne bakmayan adamla bakışlarını Emire çevirdi.
"Emir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
General FictionBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır