Medyada genç kızların sevgilisi Emir var💘
@bendeliii_ ellerine sağlık 😻Gözlerimde oluşan rahatsızlıktan dolayı ekrana uzun süre bakamıyorum ancak yazabildim ve söz verdiğim güne yetiştirdim 🧚🏻♀️
Ve bir karar aldım. Bölüme 250 vote ve 100 yorum gelmeden yeni bölüm atmayacağım hepinizden vote ve yorum bekliyorum ❤️
Keyifli okumalar 🧚🏻♀️
Sabah gözlerini açtığında yanında ki kadının saçları kendi yüzüne dağılmıştı. Dağınık uyuyordu Hüma.
Yüzünde ki saçları elleriyle itip karısını sarsmadan kalktı Merdanoğlu.
Saat henüz erkendi, üzerini değiştirip, karısının alnını öptükten sonra odadan çıkan adam, mutfağa girip kahve makinasına yöneldi. Sade kahvesini içerken bir yandan da telefonuna bakıyor gelen arama ve mesajların önemli olup olmadığını kontrol ediyordu. Kahvesi bitince evden çıktı.
Emir ve Yasir ikilisi arabanın önünde ki yerini çoktan almıştı. Yanlarına yaklaşan adamla duruşlarını düzeltip dik duruşa geçtiler.
"Günaydın beyler"
Emir, Merdanoğlunun kapısını açarken konuştu.
"Güneşin bundan haberi var mı abi?"
Hepsi arabada ki yerlerini aldığında Emir kafasını arka tarafa çevirip Merdanoğluna baktı.
"Yani abi affedersin ama karga daha kahvaltısını yapmadan biz niye kalktık?"
Merdanoğlu elinde ki teşbihi bir tur daha çevirdi.
"Erken kalkan yol alır aslanım, ondan bu saatte gidiyoruz"
Merdanoğlu ve asla aşılmaması gereken çizgileri...
Emir durumu kabullenmiş olacak ki önüne döndü.
Merdanoğlu sessiz bir şekilde araba kullanan Yasire baktı.
"Akşam işin var mı Yasir?"
Abisinin kendisine bir emiri olacağını anlayan adamın planı varsa bile artık yoktu.
"Yok abi"
"Akşam bahçede yemek yiyelim o zaman"
Yasir ağzını açacakken Emir konuştu
"Çok iyi düşünmüşsün abi tabii ki yiyelim"
Davet edilmese bile kendisini davet ettirmeyi bilirdi. Ee Emir Aksoy'la baş etmek kolay mıydı?
"Senin davet edilmeden geleceğini bildiğimden Yasire söyledim zaten"
Emir sanki söylenenler kendisine değilmiş gibi devam etti
"Ben akşam gelirken rakı da alırım abi. Felekten bi gece olur"
Merdanoğlu sabır çekip duruyordu. Sabah sabah sınanıyordu yine
"Lan karım da olacak o masada hayvan herif! Ne rakısı"
Emir son anda Hümayı hatırlayıp kırdığı pottan dolayı yüzünü ekşitti
"Pardon abi unuttum bi an"
Genç kız gözlerini açtığında yanında ki boşluğa baktı. Banyonun açık olan kapısı adamın orada da olmadığını gösteriyordu.
Banyoda işlerini halledip üzerine kot pantolon- tişört ve dizlerine kadar gelen ceketini giydi. Başına rahat bir penye şal geçirip çıktı odadan. Kocası gelene kadar evin içinde kapalı dolaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
Ficción GeneralBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır