Biz geldik💐
Yorumlarınızı o kadar çok özledim ki💕hepinize keyifli okumalar🧿Büyük camın ardından şehiri izlerken aklı hiç de buralarda değildi.
Şehirin akışı hızlı hızlı ilerliyor herkes bir yerlere yetişmeye çalışıyordu.
Merdanoğlunun ise beklediği misafir az sonra gelecekti.
Mukaddes Merdanoğlu
Anne kelimesini üzerine etiket edinemeyen annelik vasfını taşımamak için gelinden geleni ardına koyamayan o kadın.En son ne zaman Anne demişti onu bile hatırlamıyordu.
Çalan kapıyla içeriye İlyas girdi.
"Abi Mukaddes hanım geldi"
Ve beklenen haber.
"Gelsin"
Kapıdan içeriye giren kadın topuklu ayakkabısının yoğun sesiyle ilerledi. Merdanoğlu büyük camın önünde karşısında ki kadına bakıyordu.
Sarı saçları, ödün vermediği kırmızı ojeleri.
"Sonunda"
Dedi Mukaddes hanım.
"Sonunda bir annen olduğunu hatırladın"
Merdanoğlu elindeki tesbihi sıkıyordu.
"Otur Mukaddes hanım"
Yaşlı kadın koltuğa oturup gözlerini Merdanoğlunun masasına çevirdi
"Karın mı?"
Masanın üzerindeki çerçevede Hüma ve Merdanoğlu vardı
"Sadede gel Mukaddes hanım. Ne istiyorsun?"
Mukaddes hanımın gözleri bir süre daha çerçevede durmuş ardından adama dönmüştü.
"Hakkım olanı"
Merdanoğlu kadının dediğiyle gülümsedi
"Senin hakkın olanı yıllar evvel yaktım kül ettim"
Gerilim hattı çekilmişti.
"Karşında annen var Yiğit! Yıllarca hem dedene hem babana sabrettim şimdi bir de sen başlama"
Merdanoğlu masada eğildi şimdi kadına daha yakındı
"Benden bir kuruş alamazsın Mukaddes hanım. Git kocan önüne ne atıyorsa onunla yetin"
Mukaddes hanım ayağa kalkıp masanın karşısına dikildi
"Merdanoğulları bana borçlu! Bu borcu sen ödeyeceksin"
Adamın rahat tavırları daha da sinir bozucu hale geliyordu.
Mukaddes hanım adam onunla uğraşmak istemez ne isterse verir diye düşünse de adam tarafından işler hiç de öyle değildi.
"Benim kimseye bir borcum yok. Anlatacakların bittiyse git"
Çantasını alıp kapıya ilerlerken sertçe konuştu kadın
"Bu iş burda bitmedi!"
(İki bin on beş)
Yıllar geçse de aşamayacağı şeyler vardı, bütün gençliğini, çocukluğunu yakmıştı genç adam.
'Külü dahi kalmadı' diye geçirdi içinden.
Şimdi geldiği evde hiçbir iz hiçbir anı yoktu.
Çekmecesinden kabzası sedef işlemeli silahı çıkardı. Dede yadigarı...
Silahından henüz tek kurşun çıkmamıştı bugün itibariyle çıkacak hiçbir kurşunun haddi hesabı sorulmayacaktı. Aldığı son haberle annesinin yeni eşiyle yurt dışına gittiğini öğrenmişti. Hayattaki tek Merdanoğlu kendisiydi şimdi. Aile şereftir diye büyütülen adamın ailesi yoktu. Bahçede onu bekleyen iki adama baktı. Bu iki adam istisnaydı. Bir aile kurulacaksa daha sağlam temeller üzerine kurulacaktı.
O gece yanan alevlerin arasında söz vermişlerdi.
'Aile şereftir ve şeref geçici değildir'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDANOĞLU
General FictionBir senede olmayan bir gecede olur, peki bir insan en fazla nelere mecbur bırakılır? Bir gece ve o gecenin beraberinde getirdiği mecburiyetler. Bizimle misin? Bu platformda MERDANOĞLU adıyla yazılan ilk ve tek kitaptır