Kahvede çayları tazelerken insanların yaptığı gereksiz sohbetleri dinlemek zorunda kalıyordum.
Hayır yani banane sizin geçiminizden, aile içi şiddetinizden.
Birde şerefsiz karısını dövmüş; adamlıkmış gibi de anlatıyor.
Telefonuma gelen mesajla elimi önlüğe sokup telefonu çıkardım.
Öykü: Baran biraz konuşabilir miyiz? Sana anlatmam gereken çok önemli şeyler var
Öykü: Çok önemli çok acil
Öykü: 1 saat sonra B**** Kafede ol
Öykü: Bekliyorum
Ben: Tamam
Şaşkınlıkla onaylamıştım onu. Ne olmuştu da beni bu kadar acil diye çağırıyordu.
Neyse gider öğreniriz.
-
Kafeye geldiğim gibi bakışlarım onu arıyordu. Cam kenarında stresli bir şekilde otururken yanına ilerledim.
"Ne oldu? Neden bu kadar acil çağırdın?"
"Otursana."
Kot ceketimi çıkarıp sandalyeye astım.
"Bir şey içmek ister misin? Ben ısmarlayacağım."
"Yok bir şey istemiyorum. Çok acil dedin diye kahveyi Burağa bıraktım. Hemen gideceğim."
"Tamam konuya geçiyorum o zaman." Önündeki suyundan bir yudum aldığında bakışlarım hâlâ ondaydı.
"Bu duyduklarından sonra her şey çok farklı olacak. Saatlerce düşündüm bunu yapıp yapmamak arasında çok kez ikilemde kaldım. Ama sonunda karar verdim. Anlatacağım. Daha doğrusu kendin okusan daha iyi olur."
"Neyi?"
"Dün Selcanın dolabından kıyafet alırken bazı mektuplar buldum. Hızla elimden çekti ama ben dayanamayıp sonradan baktım. Ve onları sana getirdim. Kendim en başından beri biliyordum ama izin vermedi. Şimdi ise her şeyi göze alarak geldim buraya."
"Ne mektubu? Neye izin vermedi?"
"Sen bak istersen. İlk şununla başlarsan daha iyi olur." Elime verdiği mektupları aldım.
Söylediği mektubu alarak okumaya başladım.
2 Şubat 2018
Dün çok fena şeyler oldu. O kadar ağırdı ki olanlar sevgili günlüğüm.
Nefesiyle nefes bulduğum adam onu aldattığımı düşünmüştü. Daha doğrusu ben öyle olmasını sağlamıştım.
Ama hepsini kardeşlerim için yaptım. Yine olsa yine yaparım. Onlar benim iyi günümde kötü günümde benimle oldular. Yanımdalardı her daim.
Ömerle birlikteymişiz gibi yaptım. Çünkü Arzunun babası ilişkilerini duyunca çıldırmıştı. Başka çarem yoktu. Göstermelik olarak yanağından öpeyim dedim yanlışlıkla dudağına denk geldi.
Baran her şeyi çok yanlış anladı. İkimizin bebeğinin Ömerden olduğunu sanıyordu. Çünkü ben öyle söyledim.
Ama günlüğüm sen beni biliyorsun. Yıllardır aşkıyla nasıl yanıp kavrulduğumu sen biliyorsun. Sadece kardeşim için yaptım bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚂𝚊𝚍𝚊𝚔𝚊𝚝𝚒𝚗 𝚁𝚎𝚗𝚐𝚒 𝙼𝚊𝚟𝚒 (Renkler Serisi)
Aléatoire"Sen beni aldattın. Bundan ötesi var mı ha?" "Evet seni aldattım. Çünkü ben ahlaksız kadının tekiyim." - Kapak tasarımı bana aittir! - Bu isimdeki ilk ve tek kitaptır! - İlk yayın tarihi: 24.10.2021