13.

1.1K 44 1
                                    

Alexandra pov's:

"Ja mám veľa času hlavne mi to musíš celé ešte raz vysvetliť," Naty povedala. Po včerajsom šialenom dni som sa rozhodla ,že pôjdem von s Naty. Hlavný dôvod bol kúpenie šiat na ten ples, kedže jediné šaty ,ktoré su viac gala sú zo stužkovej a to fakt si nechcem dať na seba.

"Však ako som ti hovorila išli sme sa najprv prejsť na Slavín. Za týmto bol hlavným dôvodom to ,že so ho chcela presvadčiť aby šiel so mnou na tú svadbu. A potom na mňa vyvalil to ,že potrebu aj on aby som s ním išla na ten ples. Potom ,keď sme vyšli už hore sme boli najprv ticho,"

"Také trápne ticho?" Naty ma prerušila.

"Áno,presne také. No potom sa ma opýtal ,že prečo nemám priateľa. Ja ako blbá som mu hneď povedala o vzťahu s Jakubom. Potom mi bola totálne nanič tak som si zapálila cigaretu. Aj som ho ponúkla no on nechcel. No potom ,keď som už začala fajčiť mi ju zobral a potiahol si z nej a potom mi ju vrátil akoby sa nič nestalo,"snažila som sa ešte niečo dopovedať no Naty ma prerušila.

"Ale to znie dosť hot ako nebudem klamať," Naty povedala.

"Ver mi aj to bolo. Potom sme sa rozhodli íst naspäť ale mne stále bolo nanič. Pamätáš keď si mi raz povedala ,že keď bežíš tak nič necítiš?" Naty prikývla na znak áno, "a presne to som aj urobila. Začala som bežať a Juraja som ťahala za sebou. No a potom to začala byť celkom dosť šialené,"

"Pokračuj," Naty rýchlo odvrkla.

"Okej ,okej. Na mňa vtedy znova prišla moja emotívna chvíľa. A vieš ,keď mám tieto chvílky tak chcem objímať všetko čo sa chýbe," Naty jasne prikývla, " A objímla som ho. Ale na moju obranu musím povedať ,že fakt dobre voňal. Ďalej sme išli rovno do auta. A tam začala hrať pesnička 505 ,a keď je tak Arctic Monkeys milujem a zdá sa ,že Juraj tú pesničku poznal tiež dosť dobre."

"Juraj otvoril strešné okno a počas najlepšej časti pesničky som sa postavila doň. Cítila som sa nekonečne ako v tej knižke The perks of being a wallflower. No potom ma už len doviezol domov a to bolo všetko." Dopovedala som Naty.

"Dosť šialený deň," povedala Naty a ja som len prikývla.

"Asi by sme naozaj začať pozrerať tie šaty na ples," navrhla som ,kedže sme už asi hodinu stratili rozprávaním.

Naše kroky viedli do prvého obchodu čo sme zazreli. Prvé šaty čo som si skúsila boli zelené. Vyzerali hrozne na mňe. Ďalej mi Naty podstrčila do ruky červené šaty ,ktoré vyzerali pekne.

"Čo si myslíš?" Spýtala som sa Naty. No Naty len čumela na mňa akoby som bola prízrak.

"Áno tie to sú oni," povedala Naty súverne s tým ako kývala hlavou.

Nebudem klamať tieto šaty mi aj sedeli s postavou. Vyzerali naozaj dobre a tak sme ich rovno kúpili. Kedže bolo asi päť hodín poobede a ja s Naty sme boli po škole tak sme boli hladné. Príšerne hladné.

Naše kroky viedli do reštourácie kde majú zväčša talianske jedlá. Sadli sme si pri okno a za pár minút nam častník podával menu. S Naty sme si každná objednala cestoviny.

"Na koľkú vlastne ideš zajtra na ten ples?"

"Juraj mi písal ,že o 18 ma bude čakať dole. Ale naštatie v štvrtok nemám školu čiže to budem môcť dospať v štvrtok."odpovedla som Naty.

Jedlo nám doniela za necelú polhodinu a akonáhle sme zjedli tak sme každá išli svojim smerom. Ja domov a Naty za priateľom. Zajtra mám ešte školu apotom už len oddych. No vlastne nie až taký kedže budem mudieť vstávať o 5 ráno na lietadlo.

Bol aktualizovaní playlist
Nezabudnite hlasovať :)

Za Všetko Môžeš Ty //Slafkovský FF//Where stories live. Discover now