Pesničky k tejto kapitole:
• you belong to me - Cat Pierce
• wildest dreams - Taylor SwiftJuraj pov's:
Autom som zaparkoval na to isté miesto ako minule. Už len počkať kým Saša výde z vchodu. Za necelých 5 minút sa otvorili vchodové dvere. Rýchlo som vyšiel z auta aby som zobral Saše tašku.
Už z diaľky som si všimol jej červené šaty no až teraz ,keď je bližšie som si všimol ,že jej neskutočne sedia. A k tomu všetkému si zľadila aj rúž. Zavrel som dvere od kufra auta a išiel si sadnúť za sedadlo vodiča. Ako náhle som si sadol som naštartoval auto a dupol na plyn.
"Potom sa nezľakni ,ked nás budú spolu fotiť," začal som, " a hlavne nemôžeme zabudnút to hrať čo najlepšie ako sa dá,"
"Ok a budeme to hrať aj pred tvojimi kamarátmi?" Saša zodvihla zrak z telefónu a zacítil som jej pohľad na mne. Veľmi rád by som sa nu ňu teraz pozrel ale nechcem havarovať ,kedže premávka o takomto čase v Bratislave je príšerná.
"Ak budeme len pred Šimonom a Samom tak nemusíme ale akonáhle tam budú viacerí ľudia tak by to bolo dobré,"
"Ok," odpovedala Saša.
Autom som zabočil do ulice kde sa stretávame s šoferom ,ktorý nás zavesie rovno pred miesto diania.
"Poď ideme si sadnúť do zadu, ďalej nás tam zavesie šofér." Povedal som Saše.
Presadli sme si do sadu a začali sme sa znova viesť. Teraz sme sedeli so Sašou relatívne blízko. Uvoľnil som si ešte celé telo a položil si ruky na stredné sedadlo. Mali sme presne 15 minút do začatia a Saša vyzerala dosť nervózne.
"Máš stres ?" opýtala som sa jej.
"Trošku," odpovedala a pri tom si zastrčila prameň vlasov za ucho. No zrazu som zacítil niečo teplé na mojej ruke.
"Ou, prepáč," povedala a rýchlo si dala ruku naspäť na svoju nohu. Dotkla sa ma rukou.
Za necelých 5 minút sme sa autom nachádzali pred divadlom. Saše som ešte rýchlo povedal aby sa nezľakla toľkých bleskov.
Vystúpil som z auta a za ten čas čo som si zapola sako Saša stále po mojej pravici. Hlavne to nepokašlať. Ponúkol som Saše ruku na chytenie a ona sa ma chytili. Postupne sme sa približovali k vchodu no moderátori stále kričali otázky typu kdo je moja nová priateľka. Ja som sa len potichu smial popod nos. A tipuje ,že Saše to bolo rovnako smiešne.
Dvere do divadla boli otvorené. Ďalej sme pokračovali do divadla. Hneď som si vnútri všimol stáť Šimona a Sama a tak som ťahala Sašu smerom za nimi.
"Čaute," povedal som chalanom. No oni len pozerali na Sašu , " to vám potom vysvetlím," v rýchlosti som odvrkol.
"No dobre teda asi by sme si už mali ísť sadnuť," povedal s obviňujúcim tónom Šimon. Obidvaja tu boli so svojimi priateľkami ,ktoré už celkom dlho poznám. Pomalým krokom sa celá naša skupinka presunula do sály. Usadili sme sa na svoje miesta a čakali kým začne program.
Saša vyzerala dosť nervózne. Dúfam ,že tu ešte nedostane niaku srdcovú príhodu. Stále si triasla nohou a tak na upokojenie som položil moju ruku na jej nohu. Pod mojím dotykom strpla ako keby som elektricky kopal (dúfam ,že viete čo myslím). Pozrela sa na mňa a ja som sa len osmial.
No zrazu sa všetci v sále začali zdvíhať. Och joj, moja najneobľubenejšia časť. Spoločenské tance.
Postavil som sa a ponúkol Saše ruku. Postavila sa a usmiala sa.
Nezabudnite hlasovať ;)
YOU ARE READING
Za Všetko Môžeš Ty //Slafkovský FF//
FanfictionMala presne dva týždne do svadby jej kamarátky. Plánovala ísť sama, keď v tom sa odohrala nepríjemná situácia, ktorá ju donútila klamať. -začiatok: 1/3/2022