25.

767 44 6
                                    

"Hej to bolo strašne trápne," povedal Juraj a pokračoval," ale máme ešte lepšiu však ,že láska,"

Nechápavo som sa pozrela na Juraja a snažila som sa mu naznačiť ,že už fakt nechcem nič vymýšlať.

Zdá sa ,že nepochopil a tak som ho kopla do nohy pod stolom a usmiala sa naň ho.

"Aktuálne treba mi ísť na toaletu ale za ten čas im to kľudne môžeš povedať ty," ironicky som sa usmiala na Juraja a šla smerom k toaletám.

Nechápem o čo mu ide. Asi mu nedoplo po mojej prvej storke ,že ja fakt nie som dobrý improvizátor.

Ruky som si dala pod prúd studenej vody na upokojenie. Zdá sa ,že to aj pomohlo a tak som sa rozhodla posledný krát hlboko nadýchnuť a ísť smerom k nášmu stolu.

Keď som prišla tak som si všimla ,že nám už doniesli jedlo. Zrýchlila som svoje kroky ,kedže som neuveriteľne hladná. Neviem či som viac hladná alebo nedočkavá na pizzu v Talinsku.

"A už si späť," začala Barbora a ja som si zatiaľ sadla ," Juraj nám práve dohovoril tu príhodu ,ktorú si nám nechcela povedať a popravde ani sa nečudujem ,že si nám to nechcela povedať," dohovorila Barbora uštipačným hlasom.

Ja som sa len usmiala a otočila hlavu priamo k Jurajovi. Celkom by ma zaujmalo čo im vytrepal.

Ale nenechala som si pokaziť náladu a radšej šla mysľou k môjmu obedu.

Témy pri stole šli väčšinou okolo Barbory a jej svadby čož bolo priam úžasné. Väčšinou nemám rada ,keď stále vraví len o sebe no dnes to bolo priam dokonalé. Ďakujem celému vesmíru ,že ma zachránil z tejto pekelnej situácie.

Zaťial čo Barbora rozprávala o sebe ja som v pokoji jedla svôj obed ,ktorý bol naozaj úžasný. Po čase keď som už dojedla a dopila som sa rozhodla ,že sa opýtam Barbory ohľade dnešného večera ,kedže nás čaká rozlúčka slobody. Barborina samozrejme.

"No vec sa má tak ,že ty pôjdeš so mňou a babami do mesta," ukázala Barbora na mňa a pokračovala ," a Juraj by šiel s  tuto mojím pánom manželom ak mu to samozrejme neprekáža."

"Samozrejme ,že mu to nebude prekážat," povedala som za Juraja. Ako som to hovorila tak som až priam cítila jeho oči na mne. V tom momente som sa otočila a pozrela mu priamo do očí. Asi som popravde ešte nikdy nepozrela takto priamo do očí. Do jeho očí prenikalo svetlo zo slnka.

Rýchlo som odvratila zrak späť na Barboru a usmiela sa na ňu.

"Ok tak to je super potom. A mohli by ste prísť ku nám, tam sa rozdelíme a každý budeme pokračovať po svojom," dopovedala Barbora.

"Áno to je samozrejmé,"

Tato horúčava na mňa extremne pôsobí a to tak ,ze som každú sekundu smädná. No kedže som si svoje pitie už vypila musím nájsť čašníka a poprosiť o ďalšie. Očami som prešla po miestnosti a hľadala čašníka. Po pár sekundách som ho našla a zamávala mu smerom k nám.

"Vorrei il conto e un'altra acqua minerale, grazie," povedala som.

"Certo,"

Nezabudnite hlasovať :)

Za Všetko Môžeš Ty //Slafkovský FF//Where stories live. Discover now