20.

951 59 1
                                    

Juraj pov :

Zacítil som na svojom ramene váhu. Saša si jej hlavu oprela o moje rameno. Pozrel som sa dole a vyzera to tak  ,že spí. Rozhodol som sa ,že ju nechám spať a pokúsim sa zaspať aj ja. Predsa spal som len niečo cez 3 hodiny ,kedže som nevedel zaspať v noci.

"Juraj vstávaj ,pristávame , " zobudil ma ženský hlas. Po tom ako som otvoril oči som si uvedomil ,že so Sašou letíme do Talianska. Zaspal som rýchlejšie ako som čakal.

So Sašou sme si zobrali prislušné tašky a išli von z lietadla. Naše kroky viedli k našim kufrom. Nie doslovne k našim kufrom ale tam kde si ich vyzdvihnete. Ako náhle sme prešli cez tento nesmierne nudný proces sme konečne vyšli von z letiska. Konečne čerstvý vzduch.

"Teraz pôjdeme taxíkom k Barbore. Chce si asi ešte pokecať a potom ráno sa ubytujeme na hotel," oznámila mi Saša ,ktorej kufor bol skoro väčší ako ona. Pokračovali ame smerom k prvému taxíku ,ktorý sme videli. Ako náhle sme nastúpili tak som čakal ,že Saša začne rozprávať po anglicky.

No Saša začala rozprávať po taliansky. Umieram. To je tak strašne sexi. Pozeral som na ňu ako na zjavenie a ona si to zrejme aj všimla.

"Ešte si nikdy nevidel človeka rozprávať ?" opýtala sa ma sarkasticky.

"Odkedy vieš po taliansky ?"

"Od strednej ,hádam ," začala, "chodila som na taliansky bilingvál tak sa na mňa niečo nalepilo,".

Že len  nalepilo? Však rozprávala úplne plynulo.

Naša cesta taxíkom trvala zhruba 30 minút. Akonáhle si šofér vypýtal peniaze tak som mu dal do ruky päťdesiatku hádam. A povedal mu po anglicky nech si výdaj nechá. Zobrali sme si z kufra kufre a šli smerom k domu.

Nachádzali sme sa pre domom. Vyzerá to tak ,že tu bude bývať Barbora. Aj keď bola vonku ešte tma tak som sa pozrel vôkol nás. A vyzeralo to tu celkom pekne. Počuť bolo len šuštanie mora a nadávajúcu Sašu na to ,že sa nevie dovolať Barbore.

Po 10 minútach sa Saša konečne dovolala Barbore a vyzerá to tak ,že mali s budúcim manželom zábavu.

Dvere otvorila blondínka s hnedími očami. Tipujem ,že toto bude Barbora. Ako náhle uvidela Sašu tak sa jej hodila okolo pliec. No vyzeralo to tak nútene.

"Ty musíš byť Juraj, Saša mi o tebe veru veľa nepovedala," Barbora sa hodila aj okolo mojich pliec. A myslím ,že moje prekvapenie bolo vidieť aj na mojej tvári. Saša sa len potichu smiala popod nos.

Konečne sme nestáli na ulici a prešli sme dovnútra kde nás už čakal Barborin snúbenec. Po tom ako sme sa svítali aj s ním sme si sadli na terasu kde to vyzeralo , tak že za možno pól hodinku môže výjsť slnko , kedže bolo okolo piatej ráno. Vyzerá to tak ,že dnes už toho veľa nenaspím. No na môj podiv bolo vonku celkom teplo.

S Sašou sme sedeli vedľa seba a aby to vyzeralo ešte viac reálne rozhodol som sa ,že ju mojou rukou pritiahnem k sebe. Saša sa pozerala na mňa ako na prízrak no celkom rýchlo pochopila ,že to už hráme. Bodaj by sme to nehrali ...

Nezabudnite hlasovať :)

Za Všetko Môžeš Ty //Slafkovský FF//Where stories live. Discover now