Odzipsovala som kufor a vytiahla si z neho kozmetickú taštičku. Zobrala som si uterák a išla som rovným smerom do kúpeľne. Zasvietila som v kúpelni a zamkla sa. V odraze zrkadla som si všimla moju unavenú tvár. Dúfam ,že po tejto sprche nebudem vyzerať ako chodiaca mŕtvola.
Za necelých 10 minút som bola osprchovaná a cela kúpeľna bola zaparená parou , kedže som sa sprchovala celkom dosť horúcou vodou. Zabalila som sa do uteráka a išla von zo sprchy. No akonáhle som vystúpila tak som si uvedomila ,že som si zabudla doniesť oblečenie , do ktorého sa prezlečiem. Tak teraz nemám inú možnosť ako výjsť z kúpeľne a vybrať si šaty z kufra. Aspoň dúfam ,že Juraj bude spať aby som nemusela pred ním chodiť len v uteráku , ktorí nie je práve najväčšej veľkosti.
Odomkla som kúpeľnu a pomalými krokmi som sa posúvala smerom k môjmu kufru. Akonáhle som sa poobzerala po izbe všimla som si ,že Juraj spí na posteli. Ešte ,že lebo naozaj by mi to nebolo stokrát komfortné chodiť okolo jeho len v uteráku.
Z kufra som si vytiahla modré riflové kraťase a čierny croptop. Prešla som znova do kúpeľne a v pokoji som sa prezliekla do outfitu ,ktorý sa do tohto teplého počasia hodí o čosi viac. V zrkadle som si všimla ,že už vyzerám trochu viac k životu. No ešte stále to nie je dostatočné a tak som znovu vyšla z kúpeľne a z kufra som si vytiahla kozmetickú tašku s make-upom.
Mohlo byť už okolo pól ôsmej ,keď som sa domaľovala a začala som byť hladná. Napadlo mi ,že by sme sa mohli ísť najesť do niakej reštouracie alebo kaviarne na pláži.
Poslededný krát som sa pozrela do zrkadla a pokračovala som smerom k dverám do izby. Po otvorení som si všimla ,že Juraj je už hore.
"Už si hotová v kúpeľni lebo aj ja by som sa rád išiel osprchovať," opýtal sa ma Juraj.
"Áno, môžeš už ísť," odpovedala som Jurajovi, ktorý kráčal smerom k jeho kufru.
Za ten čas čo sa Juraj sprchoval som na internete pozrela niake miesta na raňajky. Našla som zopár pekných miest tak uvidíme kam pôjdeme. Vyzeralo to tak ,že Jurajovi to ešte bude trvať dlho a tak som sa rozhodla vybrať si notebook z tašky a odpísať na všetky nové emaily.
Po dobrých 15 minútach sa otvorili kúpeľnove dvere a vyšiel z nich Juraj v celkom inom oblečení. Mal na sebe šedé kraťase a modrú mikinu.
"Rozmýšlala som ,že by sme sa mohli ísť niakam naraňajkovať," povedala som Jurajovi.
"Hej to je celkom dobrý nápad,"
Rýchlo som si ešte z kufra zobrala béžovú mikinu s kapučňou a utekala si obuď topánky ,kedže Juraj ma už čakal vonku. Mobil a peňaženku som si strčila do čiernej kabelky a otvorila som dvere von. Vonku bolo naozaj teplo, škoda ,že takéto počasie nie je aj na Slovensku.
S Jurajom sme šli smerom na chodník ,ktorý šiel pri mori a po pár minútach sme našli kaviarňu , do ktorej sme sa rozhodli ísť. V kaviarni už sedelo pár ľudí. Sadli sme si k stolu ,ktorý mal priamy výhľad na more a čakali sme kým príde čašníčka.
Nezabudnite hlasovať :)
*tento mesiac časti nebudú vychádzať často
YOU ARE READING
Za Všetko Môžeš Ty //Slafkovský FF//
FanfictionMala presne dva týždne do svadby jej kamarátky. Plánovala ísť sama, keď v tom sa odohrala nepríjemná situácia, ktorá ju donútila klamať. -začiatok: 1/3/2022