14.

937 41 0
                                    

Juraj: nezabudni si niečo na prezlečenie. Zastavíme sa u mňa a odtiaľ pôjdeme k Šimonovi-

Takúto správu som ešte o 10 ráno dostala od Juraja. A teraz boli už 3 hodiny poobede. A áno už som si ho aj premenovala v telefóne aby mi správy od neho nepípali ako od neznámeho. Zdá sa mi ,že ešte v pondelok spomínal niečo s afterparty. Super ísť na afterparty s hokejistami. Toto malo vyznieť sarkasticky.

Mala som presne 3 hodiny na to aby som sa dala do kopy. To je viac ako potrebujem a tak som si ešte rýchlo spravila niečo k jedlu. Moja jasná cesta bola ovsená kaša.

Už len všetko ohľade toho jedla zabralo dosť dlho. A teraz mi ostávali presne 2 hodiny. Áno možno sa čudujete ,že či jem jednu ovsenú kašu hodinu ale nezabúdajme na to  ,že nebývam s mamou ,ktorá to po mne uprace čiže všetko upratanie zabralo dosť dlho.

Po mojom krátkom fylozofovaní som išla do sprchy. V tej rýchlosti som si na seba pustila až priam vriacu vodu. Rýchlo som ju prestavila na vlažnejšiu a umyla si telo a vlasy. Môžete sa čudovať ale mne sprcha niekedy môže kľudne zabrať aj pól hodinu. A to bolo aj dnes. Ten čas ide rýchlejšie ako chcem. Mám okolo hodiny a pól.

Ako prvé som si ofénovala vlasy. Neskôr si ich aj ožehlím ale to až nakonci. Pokračovala som make-upom. Zvolila som niečo vážnejsie čiže som využila aj umelé mihalnice. Musím povedať ,že na to ,že mám úplny stres som linky zvládla maximálne dobre. A nakoniec som použila ešte červený rúž. Rýchlo som si šla vyžehliť vlasy kedže make-upom som zabila skoro hodinu.

Ešte som si rýchlo do tašky hodila čierne nohavice a čierny korzet. A môžem ísť dole. Ešte som spravila posledný nákuk do zrkadla a hneď potom som išla privolať výťah. A samozrejme zamknúť byt.

Hneď ako som vyšla z vchodových dverí som si všimla Jurajovo auto. Presne načas ako vždy.

"Ahoj," povedal som Jurajovi na privítanie.

"Čau," odpovedal a bral mi tašku s oblečením z rúk. Mal na sebe oblečené čierne sako s čiernymi nohavicami a pod tým mal čierny rolák. Odpadávam.

Otvorila som dvere a sadla si do auta. O pár sekúnd Juraj už otváral dvere od auta. Akonáhle si sadol ma ovalila vôňa  jeho voňavky. Naštartoval auto a dupol na plyn.

Kratšia kapitolo no hneď pridávam aj dalšiu ciže double update!
Nezabudnite hlasovať ;)

Za Všetko Môžeš Ty //Slafkovský FF//Where stories live. Discover now