2.BÖLÜM
-TEDİRGİNLİK-"Siz iki tembel et torbası bir haftadır sadece yatıyorsunuz"
"Müşteriler ile Soos ve Melody ilgileniyor zaten Stan amca!"
"Miştiler ili sus ilgiliniyir zatin stin amcı"
"Ben öyle konuşmuyorum!"
Stan ve Mabel'ın arasında geçen hararetli tartışma devam ederken Dipper ise bir haftadır yaptığı gibi elinde tuttuğu kitabını okuyordu. Bazen ise günlüğünü açıp gözden geçiriyordu ama onun dışında kulübeden dışarı bile çıkmamıştı henüz.
Sertçe açılan kapı ile dikkati dağılırken Mabel'ın hızlı adım seslerinden anladığı kadarı ile Candy ve Grenda gelmişti. Göz ucu ile kapıya bakarken tahmininin doğru olduğunu görüp gülümsedi.
Tekrar kitabına dönmeden hemen önce içeriye giren uzun sarışın saçlar ile gülümsemesi büyüdü. Pasifica Nortwes yaz tatilinin ilk haftasında yaptığı tatilden sonra çalışmak için kulübeye geri dönmüştü.
"Hey Soos kapının önünde ki bu-...aman tanrım"
"Hey Paz"
"Dipper!"
Birbirlerine sarıldılar. Mabel da hemen arkalarından üstlerine atladı.
"Dipper ve pis Pasifica ne zamandır iyi anlaşıyor be"
"Bende sana bayılıyorum kokuşmuş surat"
"Merak etmeyin Stan her geldiğinde ikisi hep böyle oluyor"
Wendy kulübeye açık kalan kapıdan girerken konuşmuştu. Stan birkaç homurtu çıkartıp televizyondaki ördek dedektifin 8.sezonun finalini izlemeye devam etti. Yeterince duygusal bir bölümün tam ortasındaydı üstelik.
Ford'un yine dahice yorumları ile diziden önce tüm bölümü tahmin etmesi yaşanmadan önce bölümü bitirmek en iyisi olurdu ayrıca.
Bu sırada diğerleri üst kata ikizlerin odasına çıkmışlardı. Oturup görüşemedikleri sürede olanları tekrar konuştular. Mabel her olayı ince ince anlatırken biraz abartıyor olabilirdi. Ama neyseki Dipper yeterince sakindi ve onu durduruyordu işte. Ne kadar her şeyi telefondan defalarca anlatsalar da yüz yüze çok ayrı oluyordu.
"Gelebilmenize çok sevindim gerçekten"
"Bizde sonunda gelebildiğimiz için mutluyuz"
"Eeeee o zaman bugün ne yapıyoruz bakalım!?" Grenda'nın heycanla sorduğu soruyla hepsi sesli bir şekilde söylenmeyen bir anlaşma yaparak bugünü birlikte eğlenerek geçirmeye karar vermişti.
"Bilemiyorum... Aslında kasabaya bir tur atmak istiyordum"
"Ben de göle uğramak istiyordum !"
"Öyleyse Candy ben ve Mabel göle gidiyoruz! Pasifica geliyor musun?"
"Dipper yalnız kalmayacağından emin misin?" Pasifica nazikçe sorduğunda Dipper güldü.
"Sorun yok siz kız kıza takılın"
Dört kız heycanla ayaklandılar ve ne yapacaklarını konuşarak odadan çıktılar. Dipper gülmekten gerilen yüz kaslarını rahat bırakıp arkasındaki yatağa sırtını yasladı. Boş odada bir süre öylece bekledikten sonra ayağa kalkıp günlüğünü içine tıkmak için çantasını aramaya başladı.
Biran için sırtında hissettiği şey arkasına bakmasına sebep olsada odada yalnız olduğu için çok takılmadan bu küçük ürpertiyi görmezden geldi. Zaten bunu yaşamak için gizemli bir kasabada olmasına gerek yoktu. Sık sık hissettiği bu duyguyu genelde kendi zihnine bağlardı.