10

405 53 168
                                    

10.BÖLÜM
-HAFIZA SİLAHI-

"Aslında söylediğin şey oldukça saçma"

Bill Dipper'ın ona internet hakkında anlattığı onca bilgiyi anlamaya çalışıyordu ama pek ilgi çekici değil gibiydi. İnsanların birbirlerine tepki göstermek için saçma şeyler paylaştığı bir tür evren miydi yani. Gerçi evren olsa bilirdi.

"O kadar da zor değil! Bak örneğin buna video diyoruz"

Dipper sıkılmadan ona gündelik bir insan hayatının detaylarını öğretmeye çalışıyordu. Bill anlamamakta ısrar etse bile gerçekten komik tepkiler verdiğini inkar edemezdi.

"Yani siz insanların sosyalleşmek dediği şey bu mu?!"

Tamam bir çok şey hayal etmişti bu kelime için. Ama kessinlikle böyle saçma bir şey düşünmemişti. Gerçekten bir metal makina ile mi yapılıyordu böyle şeyler emin değildi.

"Pek sayılmaz aslında. Bunu boşver en iyisi sen sor ve ben cevaplayayım"

"Daha mantıklı görünüyor"

Bill oturduğu koltuktan süzülerek kalkmış ve havada uzanırken esnemişti. 'İnsan' olmak hakkında pek bir şey bildiği söylenemezdi ve bilmek istediği daha doğrusu bilmek zorunda kaldığı bir çok şey birikmişti.

Tüm bu insan zırvası şeyler anlamsız geliyordu. Özellikle onun gibi yeni bu varlığı anlamaya başlayan biri için. Aslında dolaylı olarak yeni doğmuş bir bebek gibiydi ama şeytani bir geçmişi ve kötü duygularla dolu bir zihni vardı. Yani eksilerle başladığını söyleyebilirdi.

Dipper ise henüz tam anlamı ile bu ortama alışmış değildi. Aslında alışamadığından değildi sorun. Sadece kabullenmek biraz zordu. Yinede Bill ile bir tür barış antlaşması yaptıklarından beri biraz daha iyi gibiydi her şey. Yani bi hafta oluyordu bu süre.

"Bana biraz duygulardan bahset"

Dipper şaşırdığı soru karşsında başını yukarı kaldırdı. Ama Bill ona sırtını dönüktü. Gerçi bilerek böyle yapıyordu. Nedense bunu sorarken hissettiği garip heycan ve çekingenlik karışımı duygu ona engel oluyordu. Buna utanmak deniyordu gerçi ama bu tarz bir şeyi sık yaşamadığı için emin değildi.

"Duygular mı ? Onlara zaten sahip değil misin?"

"Tam olarak değil"

Duyduğu ses tonunu bir süre algılamak için sussa bile gerçekten ne zaman bu şeytanla konuşsa ortaua şaşıracak daha fazla şey çıktığını fark etti.Sesinin kısık tonları tüylerini diken diken ederken bu çekingen sesin hoşuna gitmediğini söyleyemezdi. Yinede ne demek istediğini anladığını da söyleyemezdi.

"Açık konuşmazsan anlayamam Bill"

"Demek istediğim gayet açık çamağacı!"

Oh evet bir sorun olmalı diye geçirdi içinden Dipper. Kurala uymayarak ona şu aptal lakap ile seslenmesi ve sinirli çıkan ses tonu bunu açıklıyordu. Yine bir şeyleri detaylı düşündüğünü fark ettiğinde pes etti. Karşısında ki de artık bir tür insan olduğuna göre çok düşünmeye ihtiyacı yoktu belkide.

"Gerçekten anlamadım"

Anlamsız sinirini dindirdiğinde havada süzülmeyi kesip az önce hayal ettiği koltuğa oturdu. Bunu açıklamak beklediğinden daha zor olacak gibi görünüyordu.

"Sahip olduğum şey duygular değildi. Belli şeyler hissediyordum. Yani bilmiyorum belkide bunlara sahiptim ama hiç kullanmadım."

"Kullanmamak mı? Bu tarz bir şey mümkün mü ki?"

trust  /bipper Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin