Son vidayı da matkap aracılığı ile yerine yerleştirdiğinde geriye çekilip çıkardığı işi inceledi. Ardından yeni monte ettiği rafın sağlamlığını kontrol ederek onu izleyen bedene döndü. "Bence bugünlük bu kadar yeter. Haftaya da gelir kalanların bir kısmını bakar ve su meselesini hallederiz."
Diğer alfa da onu başıyla onayladığında getirdikleri birkaç eşyayı arabaya taşıyarak evden ayrılmışlardı. Araca yerleştiklerinde sürücü koltuğunda Minho otururken yolculuğun sıkıcı geçmemesi ve aklına takılan bir konuya açıklık getirmek istediğinden konuşma başlattı.
"Evler neredeyse bitmek üzere bence yaklaşık 1-2 aya yerleşiriz."
"Bitmek? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa beşinci kulübe de hazır mı?"
Chan'ın sorusu üzerine yaşça daha küçük olan buna karşılık ciddi bir konuya geçeceklerini anladığından cevabını ona göre verdi. "Felix ve sen iki ayrı eş buldunuz da benim mi haberim yok?"
Chan diğerinin konuşmayı amaçladığı şeyi farkettiğinde gergince ofladı, aklına takılan mesele yine dönüp dolaşıp onu bulmuştu. Devamında diğerine cevap verecek bir şeyi olmadığından sadece arabayı süren bedenin konuşmasını bekledi.
"Bence artık gidip onunla konuşmalısın. İkiniz de bir eş bulamadınız ve yakında sekizimiz beraber bir sürü kuracağız. Seungmin bile Changbin'i kabul etti, sen neden Felix'i istemiyorsun?"
Alfa bir süreliğine sessiz kalırken verdiği cevap da düşünceleri gibi belirsizdi. "İstemiyor değilim... Ama istiyor da değilim."
Sürücü koltuğundaki genç birkaç saniyeliğine bakışlarını yoldan çekip yanındaki bedene gönderdi. "Fakat artık bir sonuca varmalısın Chan, bu ciddi bir mesele. Daha sen ne istediğini bilmiyorken Felix'i de zor duruma sokuyorsun."
Büyük olan diğerinin söylediği şeyin oldukça farkındaydı. Avustralya'daki sürüsünden yeni bir sürü oluşturmak için ayrılıp şehre gelirken de yanında gönderilen omega Felix'ti. Eğer ikisi de sürüyü kuracakları alan inşa edilene kadar başka bir eş bulamazsa birbirleri ile eşleneceğine dair sözleşmişti. Chan, sürekli sürü üyeleri ve yeri ile uğraşmaktan bir omega bulamazken diğerinin farklı sebepleri vardı.
Alfanın Felix'le eşlenmek istememesinin nedeni ise küçüklüğünden beri onunla büyüyüp, omegayı kardeş gibi görmesiydi. Aynı sürüde beraber büyümüş ve hep birbirlerine abi-kardeş gibi yaklaşmışlardı. Hala aralarındaki bu sıcak ilişki sürerken onun gözünde hep küçük bir kardeş olan bu omega ile mühürlenmesi isteniyordu.
"Daha fazla uzatma ve onunla bu konu hakkında konuş. Kabul edeceğine eminim."
"Kabul edeceğini ben de biliyorum fakat o benim küçük kardeşim gibi."
Duyduğu cümle karşısında verdiği cevap oldukça netti. "O zaman ilk önce ona kardeş gözüyle bakmamaya çalış."
Chan tekrar ofladığında yolun devamında aralarında ciddi bir konuşma geçmemişti. Fakat büyük olan fazlasıyla düşünceli ve kafası karışıktı. Zaten çoğu zaman bu konu aklına takılıyor, bir çözüm yolu bulamıyordu. Bu karışıklığa ek olarak eve geldiğinde kapıyı Felix'in açması saçma bir şekilde arabada konuşulanları ona unutturmuştu.
"Hoşgeldin hyung, bugün sizde kalacağım."
Chan gence her zamanki yaklaşımıyla davranarak saçlarını okşamış ve gülümseyerek içeri geçmişti. O girer girmez bir adet Seungmin surat asarak çıkarken Changbin de hemen peşindeydi.
"Bebeğim yapma böyle, sana kaç defa istemediğimi söylemiştim."
"Ama bu beni orada öylece bırakmanı gerektirmiyordu! Gelme peşimden, eve gideceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids