sixteen

2.1K 201 49
                                    

Diğer iki ev arkadaşı yemek yapmakla uğraştığından kapıyı açmaya hamile omega gitmişti. Karşısında ayakkabısını çıkaran sevgilisini gördüğünden acele etmeden normal bir hızla gence yaklaştı, alfa işini bitirir bitirmez de üzerine tırmanarak sıkıca sarıldı. Jisung'un ne yapmaya çalıştığını farkeden beden ise genci düşmemesi adına sıkıca kavrarken içeri adımlamıştı.

Yaklaşık dört gündür ikisi de yoğun olduğundan birlikte vakit geçiremiyor ve yalnızca birkaç mesajla idare ediyordu. Bu nedenle Jisung sevgilisini fazlasıyla özlemişti. Aynı zamanda Minho da hem omegasına hem de yavrusuna hasret kaldığından gencin odasına adımlarken burnunu boynundaki feromon bezlerine bastırdı. Duyumsadığı tatlı karamel kokusu onu kendinden geçirirken ilk işi omegayla birlikte yatağa uzanmaktı.

Bugün Felix ve Chan'ın ilişkisini kutlamak adına sürüce omegaların kaldığı evde yemekteydiler. Busan'da yaşayan ikili katılamasa da onları da görüntülü arama kararı almışlardı. Böylece yine sekiz kişi olacaklardı.

Minho ise sevgilisine duyduğu özlemden dolayı biraz erken gelerek onunla vakit geçirmeyi tercih etmişti. Özlem duyduğu bedenin kokusu odada buram buram yayılırken yeniden burnunu üzerinde uzanan gencin boynuna bastırdı.

Omegaysa diğerinin bu hareketine karşılık kıpır kıpır hissetmiş ve sevgilisinin üzerinde biraz doğrularak dudaklarına küçük bir öpücük bırakmıştı. Buna karşılık istemsizce en içten gülümsemesini sunan Minho yatak başlığına sırtını yaslayarak oturur pozisyona geldi, ona sımsıkı sarılan beden de kendiyle birlikte dikleşirken hala ten teneydiler.

Omega olan başını gencin göğsüne yaslayıp kalp ritmindeki huzuru dinlerken diğeri de hamile olanın saçlarına parmaklarını daldırdı. Kavuşmanın verdiği mutluluk ikisini de etkisi altına alırken Minho sakin ve düşük bir tonda konuşma başlattı.

"Nasılsın meleğim?"

Alfadan aldığı hitapa gülümserken gencin kolları arasında şımararak konuştu.

"Özlem dolu. İkimiz de seni çok özledik, bir daha bu kadar uzun ayrı kalmayalım. Hmm, bunun dışında bu sabah bulantım olmadı ama öğle yemeği yiyemedim çünkü kokusu öğürmeme sebep oldu."

Duyduğu şey nedeniyle hızlıca atıldı alfa.

"Hala kahvaltının üzerine misin?"

Endişelenen sevgilisini anlayışla karşılarken dudaklarını gencin göğsüne yan bir şekilde yasladığından hafif boğuk çıkan sesiyle yanıtladı.

"Hayır, Lix bir sürü şey yedirdi. Merak etme, omegalarım bana çok iyi bakıyor. Hatta yemem için sordukları neredeyse her şeyi reddettim ama yine de Felix Seung'a seveceğim bir şey yaptırdı ve kendi elleriyle yedirdi. Ha, bir de bugün onu Chan hyungla alakalı bir sürü utandırdım ve onlar gelince devam edeceğim."

Omega daha sinsice gülmeye vakit bulamazken işittiği zil sesi ile şaşkınlıkla bakışlarını sevgilisine çevirdi. Bekledikleri kişi ondan bahsettikten hemen sonra zili çalmış olmalıydı. Jisung bunun heyecanı ile ayaklanıp koşturarak kapıya giderken Minho da arkasından uyuşuk adımlarla gelirken dikkatli olmasına dair bir şeyler söylemişti.

"Hoş geldiniz!"

Changbin ayakkabılarını çıkartmakla meşgul olduğundan onu pas geçerken hızlıca diğerinin üstüne atladı. Hamile genci sıkıca tutan Chan ise gülüşünü saklamıyordu.

"Beni bu kadar özlediğini bilseydim daha erken gelirdim."

Kıkırtıları arasında konuştuğunda Jisung da geri çekilip içeriyi işaret ederken yanıt verdi.

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin