Tam bir ay olmuştu sürünün kuruluşuna, bu nedenle kendi aralarında bir kutlama yaparken hepsi oldukça neşeliydi. Ayrıca yakın dostları olan iki misafir de bulunuyorken hepsi yemek sonrası ortak alandaki sohbetteydi.
Genel olarak herkes ayrı ayrı konuşmalarda bulunuyor olduğundan ortamda fazlasıyla ses vardı. Bu gürültüyü azaltan şey ise hepsinin aynı konu üzerine olan merakıydı.
"Bir beta olarak alfa mühürlemişsin, bu oldukça nadir yaşanan bir durum. Alfalar yatakta baskınlık kurmaktan hoşlanır ve mühürlenmeyi de sevmezler ama siz yapmışsınız."
Wooyoung göğsünü gururla kabartırken Jeongin'in hafif hayranlık duyarak kurduğu cümlelere yanıtını sundu.
"Alfam bana fazla bağlı ve aşık olduğu için kurdunu tutabildi. Böylece onu sorunsuzca mühürledim. Hatta ilk mühür bırakan taraf benim o daha sonra yaptı."
Alandaki herkes ilgisini bu yöne çevirdiğinden konuşmanın etki alanı genişlemişti. Bu sayede de San, betasının ona neden öpücük attığını biliyordu. Genci bozacak cevabını da çok geçmeden verdi.
"Çok istedi ve bana sürekli zorluk çıkarttığı için kabul ettim."
"Yani bana çok aşıksın diye!"
Beta yanıtını hızlıca verip keskin bakışlarını biraz uzağındaki eşine dikti ve umursamaz bedenin düz ifadesine şahit oldu. Onların bu halini uzun zamandır görmeyen sürü üyeleri ise kıkırtılarını tutamamıştı.
"Changbin ve Wooyoung'un neden bu kadar iyi anlaştığı belli oldu, ikisi de eşlerini delirtmekte fazlasıyla iyi."
Hyunjin analizini sunup bakışan çiftin de kahkahalarını kazanırken sohbet kaldığı yerden Seungmin ile devam ediyordu.
"Bu ikisini fazla görüştürmeyelim ya, birlik olunca daha çok şey yapıyorlar. Hatta daha biraz önce Wooyoung'dan aldığı taktiklerle bana sırnaşmaya çalıştı. Hayır ben Wooyoung muyum böyle şeyleri seveyim?"
Yeniden adının anılması ve bu sefer biraz kötü şekilde olması nedeniyle sert bakışlarını yakın dostunun eşine çevirdi. Seungmin'i fazlasıyla sevdiğinden ise yalnızca mızmızlanmakla yetinmişti.
"Gayet güzel bir sözdü bir kere. Ben ilk gördüğüm zamandan beri çok beğeniyorum."
Aldığı cevaba göz devirmeyi ihmal etmezken kısa sürede ezberine geçen ve saçma bulduğu sözcükleri sıralamaya başladı Seungmin.
"Al hançeri vur sineme al kanlara boyansın, fazla derine vurma çünkü orada sen varsın.' Bu mu beğendiğin söz? Yoksa şey mi? 'Ölüm dediğin nedir ki gülüm? Ben senin için yaşamayı göze almışım.' Bence ikisi de berbat, bunlar ne ya? "
Ortamdaki kurtların çoğunluğu kahkahalarını tutamazken yüzünü buruşturanlar da vardı, birkaçı ise fikrini belirtti.
"Bence ikisini de beğenmiş çünkü yüz ifadesinden bu anlaşılıyor."
Diğerleri de betaya biraz daha laf atmış sonrasında eşini savunan San nedeniyle konu yeniden değişmişti. Böylece kim eşini daha çok seviyor tartışması açıldı.
"Sürekli kavga ediyor olsak da Seungmin'e olan sevgim hiçbir şeyle karşılaştırılamaz. Hatta eş olmamızın en büyük sebebi de birbirimize olan güçlü hislerimiz ve bağlılığımız."
Changbin yanındaki gencin omzuna kolunu atıp göz kırparken omega bu davranış ve işittiği sözler nedeniyle istemsizce heyecanlanmıştı. Eşinin bu hareketi içinde onu öpme isteği yaratıyordu. Ancak bir sürü arkadaşının yanında alfanın dudaklarına kapanacak kadar da umursamaz değildi. Yine de sevgisini ifade etmek adına beline sarıldığı bedenin boynuna doğru yaslandı ve olduğu yerde küçülerek gizlice alfanın feromon bezlerinin olduğu noktayı öptü. Keyiflenen Changbin ve ona ilgi gösteren Seungmin dışında diğerleri konuşmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids