twelf

2.3K 215 29
                                    

"Çok güzelsin."

Bakışlarını gökyüzünü kaplayan yeşil yapraklı ağaçlardan yanındaki onu inceleyen alfaya çevirdiğinde izlendiğini öğrendiğinden utanmıştı. Aynı zamanda aldığı iltifat nedeniyle de heyecan duydu.

Omega gözlerini kaçırırken yan bir şekilde uzanan beden bakışlarını gencin üzerinden ayırmıyordu. Kaşlarının altında biten sarı tutamları, küçük suratı, şekilli dudakları, narin yüz hatları ile oldukça güzeldi. Fakat bir şey eksikti; ona ayrı bir hava katan ve daha da güzel görünmesini sağlayıp Chan'ı büyüleyen çilleri.

Alfa olan diğerinin yüzündeki kahvelikleri saklamasının nedenini bilmese de tek bildiği şey hemen şimdi onları görmek istediğiydi. Yanında, toprağın üzerinde uzanarak çevreyi izleyen gence doğru eğilirken tek amacı yüzündeki fondöteni biraz azaltmaktı. Ama yaptığı şey nedeniyle omegayı fazlasıyla etkileyeceğinden habersizdi.

Felix'in odağı üzerine eğilen ve bakışları göz altlarında olan adama kayarken yakınlıklarından dolayı istemsizce yutkundu. Alfanın parmakları tenine değip yavaşça okşarken de sarı saçlı genç diğerinin neden böyle bir şey yaptığını anlayamamıştı. Hızlanan kalp ritmi ve alfanın dokunuşları nedeniyle mantıklı düşünemiyordu.

Ne yaptığından habersiz Chan ise yavaş yavaş ortaya çıkan çiller nedeniyle gülümsedi, omega artık daha güzel görünüyordu. Odağını tüm yüzüne çevirdiğinde gencin şaşkın bakışlarıyla karşılaşmıştı ama yine de kendini onun kusursuz yüzünü incelemekten alamadı.

En yukarıdan başladı alfa, sarı saçlarının kapattığı alnı, kaşları, donuk bir bakış gönderen gözleri, hafif boyanmış kirpikleri, küçük burnu, ve dudakları... Çıkık ve kıvrımlı duran dudaklara ulaştığında istemsizce takılı kaldı Chan. Eskiden de fazlasıyla hayranlık duyduğu bu pembelikler oldukça dikkat çekiciydi.

Uzun bir süredir omeganın üzerine eğilip dudaklarını incelediğini farkettiğinde kendine gelerek altındaki genç ile göz göze geldi. Yakalanmanın verdiği his nedeniyle utangaçlık hissederken aynı zamanda hala hemen dibinde bulunan yumuşak dokuyu düşünüyordu.

Zaten fark etti diye düşünerek bakışlarını yeniden pembe dudaklara çevirdi alfa. Diğerinin de bunu beklediğini umarak ileri atıldı fakat dudaklarının birbirine kavuşmasını engelleyen bir ses işittiler.

"Yuh porno!"

Yerdeki ikilinin bakışları istemsizce birkaç metre uzaklarında bulunan bedene kayarken Jisung yanlış bir zamanda çişi geldiğini fark etti. Onu görür görmez uzaklaşan bedenler utangaçça çevreyi izlemeye başlarken hamile omega hiçbir şey olmamış gibi uzaklaşırken inandırıcı durmayan sesiyle konuştu.

"Ah ben bir şey görmedim, acaba uzaklara gitsem de birileri işine devam etse. Böyle sonu 'Ah uh' ile biten bir iş."

Jisung ikilinin daha da utanacağını bildiği cümleleri kurduktan sonra yüzündeki sinsi gülümseme ile koşarak uzaklaşırken başarılıydı. Yan yana uzanan bedenler konuşmak değil birbirinin yüzüne bakamıyor, hareket dahi etmeyerek öylece duruyorlardı.

Chan daha çok diğerinin ne hissettiğini veya bu olaya ne tepki vereceğini düşünürken omega farklı alemlerdeydi. Yıllardır platonik olduğu adam biraz önce neredeyse onu öpecekti ve ne kadar şaka gibi dursa da bu bir gerçekti.

Kafasında kuruyor olmadığından fazlasıyla emindi çünkü aralarındaki yakınlık, alfanın bakışları ve küçük bağırış duyulmadan önceki minik hamle; bunların hepsi az öncenin gerçekliğinin kanıtıyıdı.

Heyecanlı feromonlarını ve gülüşünü tutmaya çalıştı omega. İçindeki karmaşık fakat güzel hissettiren duyguları diğerine yansıtmak istemezdi. Bu nedenle kendini olabildiğince kastı ve varlığını yanında hissettiği alfaya nasıl bir durumda olduğunu yansıtmamaya çalıştı.

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin