Yorgunlukla kendini yeni koltuğa bıraktı omega. Evi temizleye çalışırken oldukça enerji sarf etmişti ve tüm gün boyunca da bir sürü şey ile ilgilenmişti. Sonunda yumuşak bir zeminle buluşan sırtı yavaşça gevşerken tek amacı biraz olsun dinlenmekti fakat tıktıklanan kapı buna izin vermemişti.
Sıkıntılı bir iç çekişle koltukta doğrulduğu sırada alfanın çoktan kapıya ulaştığını fark etmesiyle gülümseyerek arkasına yaslandı. Bu sefer uzanmak yerine otururken bakışlarını salondan görünen holde tutuyordu. Chan kapıyı açar açmaz hamile sürü üyesi ile karşılaşırken yemeğin hazır olduğu haberini almıştı.
Ertesi gün kalan tüm eşyaları sürü alanına gelecekti ve bugün de büyük mobilyalarla temizliği halletmişlerdi. Tabii bu da hepsi için oldukça yorucu bir süreç olurken sırada akşam yemeği vardı. Sonrasında ise gündüz vakti tam anlamıyla sürü bağlarını kurup yeni hayatlarına başlamayı hedefliyorlardı.
Guruldayan karnı nedeniyle ne kadar halsiz olsa da ayaklandı sarışın omega. Chan da gencin yanına gelip önden çıkmasını beklerken dört evin tam ortasında bulunan ve bolca vakit geçirmeyi planladıkları, yere yakın koltuklara sahip alana adımladı.
Diğer üyelerden de kimisi bir köşeye oturmuş bir şeyler yerken kimisi Chan ve Felix gibi yeni geliyordu. Kısa süre içinde telefon ışıklarının aydınlattığı ortamda herkes bir yere oturup sessizce yemek yerken ana ses kaynağı çubuklardı. Üzerlerinde bulunan yorgunluk ve oldukça aç olmaları ise hepsinin suskunluğunun ortak sebebiydi.
Devamındaysa hepsi ellerindeki ramen kutularını çöp torbasına atıp yeniden koltuklara yerleşmişti. Jeongin başını omegasının omzuna yaslamışken Minho ve Seungmin de sevgililerinin dizine doğru uzanmıştı. Kalan lider ikili ise yan yana otururken kenetli elleriyle birbirine yaslanmayı tercih ediyordu. Jisung hariç hepsi fazlasıyla yorgunken omega enerji dolu sesiyle diğerleri ile dalga geçercesine konuştu.
"Siz ölmüşsünüz arkanızdan ağlayan yok. Şu halinize de bakın, her an bayılacak gibisiniz."
"Hamile olmasaydın şimdi sen de fazla çalıştığından uyuya kalmıştın bile."
Hyunjin durgun bir tonda da olsa laf atmayı ihmal etmezken bu savaşı kazanamazdı. Çünkü hem Jisung daha enerjikti hem de laf yetiştirme konusunda üstüne yoktu.
"Hiç de bile, alfam beni hamile olmasam da çok yormazdı. Fazla aşık olduğundan hep bunlar, tabii sen anlamazsın."
Genç omega karşılık verme çabasına girmeyi tercih etmezken Jisung'un sözlerinin doğruluğunun da farkındaydı. Minho sevgilisine karşı daima böyleydi ve onu şımartmak oldukça hoşuna gidiyordu.
"Gerçi biraz abarttı bu sefer ve ciddi anlamda hiçbir şeye dokundurtmadı. Ama bakasanıza hepinizden çok yoruldu alfam, yarın izin ver ya da verme ben de yardım edeceğim. Seni bu kadar yormak hoşuma gitmiyor."
Jisung dizlerinde dinlenen sevgilisine iyice yaklaştı ve yanağına küçük bir öpücük bıraktı. Minho ise buna karşılık gencin karnına doğru dönüp kapalı gözleriyle beline sarıldı. Başını da yavrularının olduğu kısma bastırırken one ne kadar güzel hissettirdiğinin farkında değildi. Omega yavrusuna ve kendine sarılarak enerji toplayan beden nedeniyle yüzüne utangaç bir gülümseme yerleştirdi.
"Minho sen çok yorulmuşsun. Evimize gidelim, masaj yapayım ben sana."
Alfa olan bulunduğu konumdan oldukça memnun olsa da sevgilisiyle baş başa vakit geçirmek vazgeçemeyeceği bir teklifti. Ayrıca işittiği evimize kelimesi kurdunu nedensizce heyecanlandırmıştı. Gence bir şey söylemeden ayaklandığında cevabını alan Jisung da peşinden doğrularak pıtı pıtı ilerlerken alfa olan yorgun sesiyle iyi geceler mırıldanıp hamile gencin elini tuttu. Omega da enerjik bir veda edip sevgilisinin peşinden adımladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids