two

5.3K 363 85
                                    

"Chan hyung sonunda Lix'ten etkilendiğini kabul etti! Vuhuu!" Sevinçle bağırırken diğer bir taraftan da yanında oturan alfanın tabağına koyduğu şeyleri yemeye devam ediyordu. Aynı zamanda yerinde duramayıp sürekli ayağını sallayıp küçük bir dans yaparken en yakın arkadaşı adına oldukça mutluydu.

Jisung ve Felix uzun zamandır birbirini tanıyor, aynı evde yaşıyor ve bir süredir de fazlasıyla yakınlardı. Genç omega arkadaşının Chan ile arasında geçen her şeyi en ince ayrıntısına kadar biliyor ve sürekli gidip ona açılması için teşvik ediyordu. Fakat Felix olaya biraz çekingen yaklaştığından asla ilk adımı atan kişi olamıyordu.

Bu nedenle biraz önce alfa arkadaşı sayesinde öğrendiği bilgi ile çok fazla sevinmiş ve aralarındaki ilişkiyle ilgili bu gelişmenin onlar için çok önemli olduğunu farketmişti. Artık Felix de kendisi gibi mutlu olabilirdi!

Chan ise genç omegayı umursamadan düşünmeye devam ettiği sıradaysa diğer alfa aklında kalan bir şeyi sormuştu. "Senin insomnian yok muydu? Gece nasıl uyuya kaldın?"

Alfa yeniden gözlerini kapatıp sıkıntıyla solurken "Bilmiyorum Minho, feromonları fazla mayıştırıcıydı." yanıtını vermişti.

Bunun üzerine Changbin de sırıtarak sohbete dahil oldu. "Kardeşim geçmiş olsun, evin yanıyor."

"Ne yanması kül olmuş!"

Omega yeniden heyecanla bağırdığında Minho onun bu hallerini çok tatlı bulmuştu. Jisung her seferinde böyle mutlu olacaksa Chan'la Felix hakkında daha fazla konuşabilirdi.

"Ben Felix'e bakmaya gideceğim. Minho beni bırakır mısın?"

"Olur bebeğim, benim de dışarıda işim vardı zaten."

Genç omega suratındaki büyük gülümsemesiyle alfasının yanağını öpmüş ve koşarak giyinmek için odadan ayrılmıştı. O sırada Minho da peşinden gülümseyerek bakmaya devam ederken geriye sadece üç alfa kalmıştı. Biri kafası karışık bir şekilde düşünürken diğeri de odadan ayrılan omegasının ardından kalpler çıkaran gözler ile bakıyordu. Ortamdaki diğer alfa ise kıskançlıkla Minho'yu süzdü.

"Seungmin bir kere bana şöyle şirinlik yapmadı."

"Oğlum sizin ilişkiniz hate-love karışımı bir şey biz direkt ruh eşiyiz. Kudur şimdi."

Minho da ağzına son lokmasını atıp mutfaktan sırıtarak ayrıldığında diğeri arkasından biraz söylenmiş ve tabağından tek bir şey bile yememiş Chan'a dönmüştü. Ardından kafasını dağıtmak adına aegyolu konuşması ve tavırlarıyla diğerine yedirmeye çalıştı. İleride baş alfa olacak adamsa onun bu haline gülüp midesine bir şeyler göndermişti.

"Dışarıda işim var biraz seni de bir yere bırakayım mı?"

"Bugün haftasonu diye Seungmin'le plan yapmıştık ama iptal olacak gibi. Bir arayayım ona göre gideceğin yere seninle gelirim."

Chan başıyla onayladığında diğeri sevgilisini aramak için odadan ayrılmıştı. Tek başına kalan alfa sıkıntıyla ayaklanmış ve masayı toplamaya başlamıştı. Birkaç bulaşığı tezgaha bıraktığı sırada odaya flörtleşerek giren iki beden adım atarken ona yardım etmiş ve masanın daha çabuk toparlanmasını sağlamışlardı.

"Chang, geliyor musun benimle?"

"Yok, Seungmin buluşmayı iptal etmedi, siz gidin."

Büyük olan başıyla onayladığında omegasının saçlarını düzelten beden konuştu. "Seni gelip buradan mı alacak?"

"Hm."

"Tamam, çıkarken evi kontrol edip çıkın. Özellikle bahçe kapısına ve SoonDoongDori'ye bakın. Dışarıda kalmasınlar."

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin