twenty four [M]

2.8K 180 18
                                    

Oncelikle bir depremzede olarak hepimize gecmis olsun, oldukca agir bir sey yasandi ve cokca kaybımız oldu hepinizin basi sagolsun bu bolumu cok onceden yazdgim icin atabiliyorum ayrica simdilik guncel ficlerimden sadece buna devam edebilecegim gorusmek uzere

________

Hyunjin'in ona zorla verdiği geceliği iç çamaşırı çekmecesine saklarken oldukça açık olan kıyafeti alfanın yanında giyecek kadar cüretkar değildi. Büyük ihtimalle üzerindeki bakışlara utanır ve hemencecik değiştirmeye giderdi. Böylece boşuna giymiş olurdu. Bu nedenle altındaki kısa şortun da ilgi çekici olduğunu düşünürken Chan'ın çalışma odasına adımladı. Kapıyı tıklatarak içeri girdiğindeyse alfanın düz bakışları hemen üzerindeydi.

"Bugünlük bu kadar yeterli, çok çalıştın." sözlerini Chan'ın yanına geldiğinde bitirirken büyük olan önündeki cihaza dönerek kısaca konuştu. "Şunu da bir tamamlayayım."

Buna karşılık genç omega diğer bedenin oturduğu koltuktaki boşluğu gözüne kestirmiş ve Chan'ın dikkatini çekerek arkasına yerleşmişti. Bacaklarını ve kollarını gövdesine sararken başını omzuna yerleştirmeyi de ihmal etmedi.

"Masaj yapayım mı?"

"Çok iyi olur."

Alfanın cevabına karşılık hafifçe geri çekilirken dirseğini kullanarak ensesinin alt kısmını ovmaya başlamıştı. Chan işini tamamlamaya devam ettiği sırada ise arkasındaki bedenin yaptığı masaja hoşnut olduğuna dair sesler çıkartıyordu. Felix duyduğu şeye kıkırdarken alfanın bacağını okşayan parmaklarını geç farketmişti. Devamında ikisi de yaptığı şeyler ile uğraşırken oldukça heyecanlılardı.

Sürüdeki mühürlenmeyen tek çift ikisiydi ve baş alfa, omega olmaları durumu daha da zorlaştırıyordu. İster istemez üzerlerinde gereksiz bir baskı hissediyorlardı. Bu nedenle ikisi de yaşanacak sevişme yüzünden hem heyecanlı hem de çekingendi.

Aralarında daha önce bir-iki defa daha cinsel temas geçmişti fakat hiçbiri ileri seviyeye geçmemişti. İkisinim de utangaç davranışları buna engel oluyordu.

Büyük olan tamamladığı dosya ile önündeki cihazı kapatırken diğeri de masaja son verip başını yeniden diğerinim omzuna yasladı. Alfa "Sıkı tutun." diyerek mırıldandığı esnada tüm vücudunu ona saran omegayla yavaşça ayağa kalktı. Hızlanan nabzı ve istemsizce saldığı heyecanlı feromonlarıyla yatak odasının yolunu bulurken Felix de ondan farksız değildi.

Sırtındaki bedeni yavaşça yatağa bırakırken üzerinde pijamaları olduğundan kendi de yavaşça yanına yerleşti. Ne diyeceğini ve yapacağını bilemez şekilde ıslak elleriyle oynarken omegasının çekingen sesini işitti.

"Biraz daha masaj yapayım mı, feromonlarında hafif gerginlik var da."

Chan içten içe omega onun feromonlarını hissettiğininden utangaçça onaylamış ve sakince doğrularak yatak başlığına yaslanmıştı. Felix yavaş hareketlerle diğer bedenin kucağına yerleşirken gözlerini kaçırarak parmaklarını geniş omuzlara yerleştirdi. Nazik ama rahatlatıcı hareketlerine başladığındaysa alfa da içinden kendine kızıyordu.

Baldırlarının üzerindeki omega bir öpücüğe bile kızarırken, yakınlaşmaları için elinden geleni yaparken o sadece utanarak durumu zora sokuyordu. Felix yapabildiğinin en iyisini yaptığından biraz da kendisinin çabalaması gerektiğine karar kıldı.

Kollarını hemen dibindeki ince bele sarıp hızlıca oldukça yakınına çekerken omeganın afallamasına ve elleriyle omuzlarına uyguladığı masajın durmasına sebep olmuş, göz göze gelmişlerdi. Büyük olan kendinden emin bakışlar yollarken diğeri hala biraz çekingendi fakat alfanın gözlerini pembe dudaklarına çevirmesiyle heyecanının arttığını hissetti. Chan çok beklemeden kendi yumuşaklıklarını diğerinin üzerine kapatırken başta minik bir öpücük bırakmış, sonrasında küçük bir nefes boşluğu bıraktığında yeniden dudaklarını bastırmıştı. Bu sefer ikili derin ama yavaş bir öpüşme içine çekilirken üzerlerindeki gerginlik yavaşça azalıyordu.

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin